dlaczego małe dziewczynki

551. Data: 2010-02-22 13:57:38

Temat: Re: dlaczego małe dziewczynki
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ikselka" <x...@h...com> wrote in message
news:6ba17690-21b0-4780-9140-6407f3f66331@v20g2000yq
v.googlegroups.com...
On 22 Lut, 14:30, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> "ikselka" <x...@h...com> wrote in message

n.googlegroups.com...

> Pchają się, gdzie ślisko i odrażająco :-D
>
> Przecież nie sikałaś po nogach, a gdyby nawet, to nie jest to odrażające,
> wręcz przeciwnie...

No, nie sikałam - chyba że ze smiechu.

Jasne. Takimi tekstami denerwuję Marudę, która jest inteligentna, ale
pozbawiona poczucia humoru i bez kolnięcia w zadek nie reaguje...
Przyszła mi kolejna książkapo angielsku z recepisami na woka... Mam juz
sporą biblioteczkę wokową polsko angielską. muszę teraz coś o rusztowaniu
... :-)))))

552. Data: 2010-02-22 14:00:37

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
.googlegroups.com...
> [...]
wiadomościnews:e0a196ec-0f87-49f3-b288-499fa1a4a2e4@
q21g2000yqm.googlegroups
.com...

--­-------------------

> Miałeś rację Chironie, nie dasz rady z tą gracją i finezją...
>
> Stalker, z tym się trzeba urodzić :-)

E tam, wystarczy szkoła teatralna lub baletowa...

553. Data: 2010-02-22 14:02:45

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> Niestety Chironie, ale jesteś e jeszcze gorszej formie niz XL.
>
> Jest to bowiem jak najbardziej weryfikowalne. Ludzie nie raz i nie dwa
> pisali tutaj z jakiego powodu czepiają się Ikselkowych błędów...

"wraca do ciebie jak bumerang własna działalność "dydaktyczna" i
przekonanie o własnej "lepszości" językowej"

Obiektywnie- to_jest_nieweryfikowalne. Tego nie możesz wiedzieć. Skąd to
wiesz? Jak to chcesz wykazać? No- zgodzę się, że to Twoje przypuszczenie.
Jednak Ty o tym (poprzednio a także teraz) piszesz jak o pewniku. Wiesz, że
tak jest- i już. Proszę więc o wykazanie tego.

> Ale ty wolisz manipulować. Ciekawe czy robisz to świadomie?
>
> Stalker, zresztą możemy zrobić szybką sondę: Drogie Panie (i Panowie),
> dlaczego wytykacie Ikselce błędy językowe?
to także manipulacja. Nie zainteresowało mnie, kto i dlaczego i komu wytyka
błędy językowe. Nie stanowi to przedmiotu naszego sporu. Próbując zepchnąć
dyskusję w tę stronę- znów manipulujesz. Ponawiam pytanie: czy masz tego
świadomość?

--
Strasznie bardzo serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

554. Data: 2010-02-22 14:03:48

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Stalker, zresztą możemy zrobić szybką sondę: Drogie Panie (i Panowie),
> dlaczego wytykacie Ikselce błędy językowe?

Żdżbło w oku...

555. Data: 2010-02-22 14:05:23

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Lut, 14:55, "Chiron" <e...@o...eu> wrote:
> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomościnews:9f629b6e-debb-4418-afd5-1c2427bd657c@
o3g2000yqb.googlegroups.com...

v25g2000yqk.googlegroups.com...

> Penne z kurczakiem i brokułami w sosie śmietanowym, zapieczone z
> serem.
> A pomyślałaś, że ten kurczak miał rodzinę, plany na przyszłość, przyjaciół,
> a Ty go tego pozbawiłaś?
> :-)

W tym miejscu chciałabym bardzo serdecznie przeprosić rodzinę i
przyjaciół kurczaka za odebranie im brata, syna, zięcia,
przyjaciela...

> BTW czemu Chiron niektórych pozdrawiasz serdecznie, a niektórych
> bardzo serdecznie ? ;)
>
> Bardzo serdecznie- to na coś takiego trzeba sobie zasłużyć. Jak Stalker albo
> Iwon(K)a.
>
> --
> Serdecznie pozdrawiam

Znaczy się jeszcze Cię zdrowo nie wkurzyłam :)

Pozdrawiam równie serdecznie
Paulinka

556. Data: 2010-02-22 14:05:46

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Tobie wyraźnie nie idzie bez siostry. Zawsze trochę Cię podciągnie.

Aleosochozi?

Qra

557. Data: 2010-02-22 14:11:11

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> [...]
> wytyka błędy językowe. Nie stanowi to przedmiotu naszego sporu. Próbując
> zepchnąć dyskusję w tę stronę- znów manipulujesz. Ponawiam pytanie: czy

Subiektywnie rzecz ujmując mącisz i zalewasz...

I obiektywnie rzecz ujmując jest to weryfikowalne: w butach mi mętna
woda chlupocze

Stalker

558. Data: 2010-02-22 14:15:35

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Subiektywnie rzecz ujmując mącisz i zalewasz...
>
> I obiektywnie rzecz ujmując jest to weryfikowalne: w butach mi mętna woda
> chlupocze
>
> Stalker

Dziękuję za odpowiedź. Bardzo wiele ona wyjaśnia i sporo mówi. O Tobie.

--
Niesamowicie wściekle serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

559. Data: 2010-02-22 14:18:09

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Paulinka <p...@w...pl> tak oto plecie:

------------------

> W tym miejscu chciałabym bardzo serdecznie przeprosić rodzinę i
> przyjaciół kurczaka za odebranie im brata, syna, zięcia,
> przyjaciela...

Nie gniewam się. Ładnie mi w czerni.

Qra

560. Data: 2010-02-22 14:18:42

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> To powyższe oczywiście tyczyło XL.
> Teraz już wiadomo ossso?

Ciiii... trenuję się w nowej metodzie.

Qra

Umierajaca Europa (Korwin)
Robakks: wszystko ma swoje granice
na dobr rano
POKAZOWKA...
Eutanazja. Re: ile razy nie chcę - jesteś (was: ile razy nie chcę - jesteś)