dlaczego małe dziewczynki

591. Data: 2010-02-23 15:36:07

Temat: Re: dlaczego małe dziewczynki
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Druch pisze:
> "medea" wrote in message

> Amen! :)

No i znów się wykręciłeś modlitwą. ;)

Ewa

592. Data: 2010-02-23 15:37:02

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@n...sieciowy> wrote in message

> starsza chce być piosenkarką. młodsza jeszcze nie wie. młody bywa
> strażakiem, ale deklaruje chęć zostania dinozaurem.
> obrzydliwa klasyka, no :)

a pamietasz czym sam chciales byc?
Ja tak: policjantem albo zolnierzem. Tez banalna klasyka :)
Zaraz.... pozniej detektywem
gdy obejrzalem "Wakacje z duchami", hehehe
Nie bylo jeszcze W11 :)
Druch

593. Data: 2010-02-23 15:48:38

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lut, 16:29, medea <e...@p...fm> wrote:

> A tutaj jako typowy kucyk się czepnę, że już stare konie peespowa
> wyjaśniły kiedyś sobie różnicę między Charon a Chiron. ;)

Ale dałem ciała! Przecież oryginalne znaczenie faktycznie zdecydowanie
bardziej nadawałoby się do końskiej opowieści! :-)

Stalker, umknęło mi w pospiechu...

594. Data: 2010-02-23 15:59:48

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23-luty-10, Druch wlazł między psychopatów i wykrakał:

> [...]
> Ja tak: policjantem albo zolnierzem. Tez banalna klasyka :)
> Zaraz.... pozniej detektywem
> gdy obejrzalem "Wakacje z duchami", hehehe

ja kiedyś chciałem być kierowcą tira.
i nawet nie wiedziałem wtedy nic jeszcze o tirówkach. :0

--

jeśli pływanie wyszczupla, to co wieloryby robią źle?

595. Data: 2010-02-23 16:05:50

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
> Dnia 23-luty-10, Druch wlazł między psychopatów i wykrakał:

> ja kiedyś chciałem być kierowcą tira.
> i nawet nie wiedziałem wtedy nic jeszcze o tirówkach. :0

O matko, to ja chciałam byś matematykiem.
Wybitnym matematykiem.
Z naciskiem na wybitny oczywiście.
Bardzo mnie to zawsze bawiło, a teraz smuci.... hmm

E tam...idę do staphylokoków.

MK

596. Data: 2010-02-23 16:29:00

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lut, 15:30, Przemysław Dębski <p...@g...pl> wrote:

> Ty - ale po co tak własciwie te konie się gonią ? ;)

Aż po świata kres :-)

Stalker

597. Data: 2010-02-23 16:39:54

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Druch pisze:

> Zaraz.... pozniej detektywem
> gdy obejrzalem "Wakacje z duchami", hehehe

A zostałeś kimś innym z tychże. ;)

Ewa

598. Data: 2010-02-23 16:42:32

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> Ale dałem ciała! Przecież oryginalne znaczenie faktycznie zdecydowanie
> bardziej nadawałoby się do końskiej opowieści! :-)

Ano, koń i jeździec równocześnie. ;)

Ewa

599. Data: 2010-02-23 16:47:07

Od: "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wtorek, 23 lutego 2010 14:46. carbon entity 'Druch' <e...@n...com>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> "zdumiony" <z...@j...pl> wrote in message

> wyjasnienie tutaj:
> http://pl.wikisource.org/wiki/Encyklopedia_staropols
ka/Druch

> Druch

Druch Boruch ;)

600. Data: 2010-02-23 16:48:33

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> jest pomiędzy wami dużo złości

Pomiędzy mną a XL?

> której pochodzenia nie znam (tego
> prawdziwego pochodzenia). Czasem mam wrażenie, że oboje byście chciały
> to zmienić- ale w ostatniej chwili ta złość bierze nad wami górę. Czasem
> wydaje mi się, że całkiem się mylę. Nie wiem. Same sobie odpowiedzcie
> jak macie ochotę, o co Wam naprawdę chodzi. Jedno jest pewne- to wymaga
> bezwarunkowej rezygnacji ze złości.

Sprawa jest chyba prostsza niż myślisz - ja naprawdę nie znoszę takiego
zachowania w rozmowie, jakie prezentuje XL. Nikt, ale to nikt na tej
grupie (z tych osób, które czytam) nie stosuje takich nieczystych
zagrywek jak ona. To wszystko.

Ewa

Umierajaca Europa (Korwin)
Robakks: wszystko ma swoje granice
na dobr rano
POKAZOWKA...
Eutanazja. Re: ile razy nie chcę - jesteś (was: ile razy nie chcę - jesteś)