dlaczego nie box? (długie)

1. Data: 2002-11-13 20:46:01

Temat: Re: dlaczego nie box? (długie)
Od: "Bobo" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blade" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
news:ar0qjf$bt7$1@news.tpi.pl...
> Co do wypowiedzi MiiiimMa to Thai-boxing bardzo ladnie ksztaltuje cala
> sylwetke i w przeciwienstwie

Tak szczegolnie zbijanie low kick'ow piszczelami i sparingi w zwarciu z
wykorzystaniem lokci i kolan.
Thai'jski to typowy huliganski styl walki (gdyz trudno nazwac to sportem).
Szalenie niebezpieczny w przypadku sparingow, (uderzenia lokciami,
kolanami).
Jest to naprawde BARDZO malo kobiecy styl.
Sproboj Bjj, szalenie skuteczne i w przypadku walki 1 na 1 nie do pokonania
przez style typowo udzerzeniowe.

PS> Mojej zabeczki w zyciu bym niepuscil na Thai'jski.

Pozdrawiam Bobo
s...@s...pl

1. Data: 2002-11-14 10:43:30

Temat: dlaczego nie box? (długie)
Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Mam zamiar zapisac sie z bratem na treningi Thai Boxingu, poinformowałam
o tym pomysle lubego i tutaj mi kopara na ziemi wyladowała...spotakałam
sie z takim oporem jak nigdy:->>>
Wynajdywał tysiace powodów, byleby mnie tylko zniechecic. A to ze to nie
bezpieczne, ze to nie jest dla dziewczyny, ze nei chce zebym miała
siniaki, ze to nie pasuje do mnie (na codzień cicha woda, ale jak
popada...)itp.
I teraz sie zastanawiam skąd taka reakcja, czy on moze faktycznie az tak
bac sie o moje bezpieczeństwo? czy moze to zagraza jego poczuciu
meskosci? Dodam ze ciagle namawia mnie na jazde na rowerze, którą
uwielbia (ja chetnie bym mu w niej towarzyszyła ale nie mam roweru,a nie
moge sie sprezyc finansowo na kupno), problem w tym ze ja w jeżdzie nie
widze nic dla siebie, jest zbyt jednostajna. Szukam czegos co podniesie
adrenaline, pozwoli wyładować agresje na worku, da wycisk na terningach,
zapewni bezpośredni kontakt z ludzmi, pozwoli sprawdzic siebie oraz
wytrzymałość i mozliwosci własnego ciała, gdzie bede miała dostep do
różnorakich ćwiczeń na siłowni, biegania, pływania - a to wszystko jest
w tym sporcie jak zdążyłam sie dowiedziec.

Jak Wy Mężczyźni postrzegacie kobietę, która trenuje takie walki? czy
jest to jakąs przeszkoda w zwiazku, albo czy to ma wpływ na poczucie
waszej męskosci a co za tym idzie wartosci? Mam nadzieje ze wasze
odpowiedzi pozwolą mi ustalić dlaczego On jest taki przeciwny temu.

ula.p

1. Data: 2002-11-14 11:00:58

Od: "spider" <s...@n...li.lo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ula.p" <u...@p...fm>

> problem w tym ze ja w jeżdzie nie
> widze nic dla siebie, jest zbyt jednostajna Szukam czegos co podniesie
> adrenaline,

Eee, to chyba za dużo na tym rowerze nie jeździłaś. Zjeździe z prędkością
30-40 km/h z górki w lesie też podnosi adrenalinę, jeden wystający korzeń i
można się połamać.

> [...]
> różnorakich ćwiczeń na siłowni, biegania, pływania - a to wszystko jest
> w tym sporcie jak zdążyłam sie dowiedziec.

Przecież nam nie musisz tego argumentować tak, jakbyśmy mieli wyrazić zgodę
na to, żeby chodzić na treningi.

> Jak Wy Mężczyźni postrzegacie kobietę, która trenuje takie walki?

Dla mnie to bez różnicy.

To jest uzależnione od człowieka. Twój partner tego nie lubi i już, woli
Ciebie jako grzeczną dziewczynkę, albo lubi się Tobą opiekować. Nie ma co za
bardzo wnikać i tego komplikować. Zabronić Ci przecież nie może. To tak
jakby on się zdecydował ...no nie wiem czego nie lubisz, na przykład
zapuścić brodę, albo przefarbować włosy, albo by się zaczął przebierać w
damskie ubrania, kwestia upodobań. To problem bardziej ogólny i myślę, że
nie ma nic wspólnego z męskością.
Skoro mówi, że się boi o Twoje zdrowie, to nie rozumiem, czemu mu nie
wierzysz i szukasz na siłę innego wytłumaczenia (jakbyś chciała udowodnić,
że nie jest szczery w stosunku do Ciebie).

spider.
s...@n...li.lo.pl

ps. a co do tematu to nie jest wcale takie 'długie'

1. Data: 2002-11-14 13:31:09

Od: "Bobo" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ula.p" <u...@p...fm> napisał w wiadomości
> PS.dalej mnei ciakwi co to jest to Bjj z posta Bobo...

Spiesze z odpowiedzia Bjj - Brasilian Jiu Jitsu, styl zabojczo skuteczny,
zawojowal i podbil klatki i ringi, jezeli chcesz przykladowo umiec sie
obronic przed gwaltem itp jest to wymarzony styl dla Ciebie.
Moim zdaniem Thai Box nie jest zbyt szczesliwym rozwiazaniem na Twoje
problemy. W starciu z silniejszym przeciwnikiem i wiekszym tego typu styl
malo ci da, nieczarujmy sie ale zeby wyprowadzic mocne udezenie trzeba miec
zdziebko "pary" no i masa tez by sie przydala - spojrz na walki przykladowo
K1 na EurSporcie raczej kiepsko bym widzial pana wazacego 60 kg vs 100 kg -
dlatego jest wprowadzony podzial na wagi. Jezeli nie masz Bjj w swoim
miejscie (skad jestes??) sprboj Krav Maga, jest to typowy Combat. Ale na
100% odradzam Thai box (no chyba ze masz z 2m i wazysz z 100 kg:)) w Twoim
wypadku niewiele to pomoze.

PS>Zapomij o karate , aikido itp

Pozdrawiam Bobo
s...@s...pl

1. Data: 2002-11-14 13:39:33

Od: "Bobo" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

> doskonale zdaje sobie sprawe z tego ze moze mi sie dostac i to mocno,
> ale nie obawiam sie tego, moze to śmieszne, ale nie raz lałam sie z
> bratem wyzszym ode mnie o sporą głowe (czy to na żarty, czy na serio)i
> rzadko zdarzało sie zebym tylko ja dostała:) raczej mimo niskiego
> wzrostu nie naleze do słabeuszy, a wiem ze moim atutem jest zwinnosc i
> gibkosc z czym, brat rzadko mógł sobie poradzic.

Hehe no to sproboj z nim sparingu po jakis 6 miesiacach chodzenia na Bjj
recze glowa ze sie zdziebko braciszek zdziwi.
Zeby zobaczyc co to jest Bjj proponuje bys sciagnelo sobie przykladowo via
Kazaa filmik z Royce'm Gracie lub Rickson'em Gracie.
I zobacz co robi on z innymi stylami :)

Pozdrawiam Bobo

1. Data: 2002-11-14 17:03:57

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_JEST_BE]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ula.p" <u...@p...fm> napisała:

> [...]
> bezpieczne, ze to nie jest dla dziewczyny, ze nei chce zebym miała
> siniaki, ze to nie pasuje do mnie (na codzień cicha woda, ale jak

Czy na tych treningach poznasz wielu nowych, być może fajnych kolegów?
W razie czego Twój luby nie da rady takiemu komuś sprawić łomotu...

--
Sławek

1. Data: 2002-11-14 18:40:29

Od: "Blade" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hey

> [...]
> waszej męskosci a co za tym idzie wartosci? Mam nadzieje ze wasze
> odpowiedzi pozwolą mi ustalić dlaczego On jest taki przeciwny temu.

Moze naprawde boi sie o Twoje zdrowie?
Jakis czas trenowalem kickboxing a te dwie sztuki walki w wielu aspektach
sa do siebie podobne. Jak zdazylem zauwazyc, dziewczyny nie byly duzo lepiej
traktowane od mezczyzn a jako ze sa zazwyczaj duzo slabsze, czesto na
sparingach
dostawaly ogromny lomot. Potem mozesz miec problemy zdrowotne a czesto i cos
z psychika
moze sie narobic... Twoj wybor, nie chce Cie przekonywac ale
wydaje mi sie, ze Twoj chlopak mial czyste intencje co do tego ;)

Co do wypowiedzi MiiiimMa to Thai-boxing bardzo ladnie ksztaltuje cala
sylwetke i w przeciwienstwie
do boxu po paru latach treningow nie rodza sie przerosnieci "koksiarze"
tylko normalni dobrze zbudowani ludzie ;)
Pozdrowienia

Blade

1. Data: 2002-11-14 20:22:25

Od: "Saulo" <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

ula.p wrote:
> [...]
[cut]

A ogólnie ceni w Tobie niezależność, czy wręcz przeciwnie?

Saulo

1. Data: 2002-11-15 08:41:47

Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Slawek [am-pm]" wrote:

> "ula.p" <u...@p...fm> napisała:

> Czy na tych treningach poznasz wielu nowych, być może fajnych kolegów?
> W razie czego Twój luby nie da rady takiemu komuś sprawić łomotu...
zdecydowanie nie preferuje on przemocy wiec na pewno by sie do czegos
takiego nie posunął, a dodatkowo zna moje podejscie do mężczyzn... nie
musi sie obawiac:)

pozdrowionka, ula.p

1. Data: 2002-11-15 08:49:33

Od: "Saulo" <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

ula.p wrote:
[cut]
zna moje podejscie do mężczyzn...

nie lubisz mężczyzn? ;-)
to rzuca interesujące światło na Twojego...:-))

saulo

Re: dlaczego nie box? (długie)
Re: dlaczego nie box? (długie)
Re: dlaczego nie box? (długie)