dlaczego pączki kupne są lepsze?

21. Data: 2005-11-23 07:48:40

Temat: Re: dlaczego pączki kupne są lepsze? I serniki też.
Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
news:dm147l$bmh$1@nemesis.news.tpi.pl...

> , w domu mozna się bawić w nadziewanie przed usmażeniem,

Szczerze mówiąc nie wiem, po co ;)
Pozdrawiam, Agata

22. Data: 2005-11-23 07:52:16

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Basia" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Szczerze mówiąc nie wiem, po co ;)

może niektórzy lubią takie pączki?

Basia

23. Data: 2005-11-23 07:55:58

Temat: Re: dlaczego pączki kupne są lepsze?
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 23 Nov 2005 01:41:45 +0100, "@nn" <ann@post> wrote:

>U?ytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisa?
>w wiadomo?ci news:01d7o1tcndj34pilac61e55d442e0msdfe@4ax.com...

>Eeee...a? taka zdesperowana to ja nie jestem :P
>Ania

Nawet jak przyjdzie Tlusty Czwartek czy inny karnawal w ogole?

Pierz
K.T. - starannie opakowana

24. Data: 2005-11-23 09:21:23

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przepraszam, nie chciałam nikogo denerwować. Tak wyszło :/

To miej chociaż tyle przyzwoitości żeby już o nic nikogo na tej grupie nigdy
nie pytać.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

25. Data: 2005-11-23 09:25:14

Temat: Re: dlaczego p?czki kupne s? lepsze?
Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

siliana wrote:
> a jaka to radocha, ja sie tylko spozywa w zamknietym kregu? chyba tego nie
> zrozumiem, bo dla mnie najwieksza radoscia jest dzielenie sie takimi
> rzeczami...i radocha jest, jak komus potem smakuje.
A najlepsze, ze taka osoba oczywiscie nie ma pozniej za grosz wstydu i
innych o przepisy prosi (np. watek 'dzem z pomidorow'), o wyludzaniu
innych tajemnic rodowych nie mowiac.
Smutne to.....

Pozdrawiam,
robal.

26. Data: 2005-11-23 09:37:17

Od: "batory" <b...@b...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.kuchnia.com.pl/DiD/paczki-chrust.html
Nazywa się "Pączki przedwojenne z Chyliczek"

27. Data: 2005-11-23 14:05:17

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 23 Nov 2005 10:25:14 +0100, Gamon'
<robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> wrote:

> [...]
>A najlepsze, ze taka osoba oczywiscie nie ma pozniej za grosz wstydu i
>innych o przepisy prosi (np. watek 'dzem z pomidorow'), o wyludzaniu

Naprawde myslisz, ze ona wyludza? eeeee....czy ja wiem?
:PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

Pierz
K.T. - starannie opakowana

28. Data: 2005-11-23 16:22:03

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem jaka, dla mnie ten temat nie ma sensu, szkoda, ze się odzywałam.

tez zaluje, bo to takie dziecinne "wiem, ale nie powiem". zapomnialas, ze tu
pisza smakosze i tylko nam narobilas smaku:(

29. Data: 2005-11-23 16:26:10

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:01d7o1tcndj34pilac61e55d442e0msdfe@4ax.com...

> I dobrze! Rob paczki matematyczna metoda kolejnych przyblizen az
> dojdziesz do perfekcji. w subiektywnym oczywiscie sensie

2 x mi sie nie udaslo drozdzowe, raz pierogi i golabki i ja juz wiem, ze za
chiny wiecej nie bede probowac:( szybko sie zrazam:)

30. Data: 2005-11-23 16:53:19

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 23 Nov 2005 17:22:03 +0100, "siliana"
<t...@o...pl> wrote:

>Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

>tez zaluje, bo to takie dziecinne "wiem, ale nie powiem". zapomnialas, ze tu
>pisza smakosze i tylko nam narobilas smaku:(

Eeee tam ,tajemnica rodzinna to tajemnica rodzinna, a przepis
przeciez jest na paczki a nie na jakies niezwykle (pardon Gusiek
:)) ) cos, na co jest jeden jedyny przepis przeciez! Dzjcie
dziewczynie spokoj. Przepisow na paczki jest BARDZO duzo i
wlasciwie to, ze smakuje jej i rodzinie nie znaczy w koncu, ze
musi smakowac calemu swiatu! Moja cioteczna chyba prababcia
smazyla lepsze paczki niz u Bliklego ( mowimy o czasach BARDZO
zamierzchlych), karmila paczkami ludzi, co jej w rece wpadli i
nikt sie nie obrazal, jak nie dawala przepisu. A chcieli.

Pierz, co uznaje, ze kazdy ma prawo do NIE podania przepisu i juz
K.T. - starannie opakowana

Puchatek
gnocchi ze szpinaku i ricotty
niedzielny informatyk - przepis