dlaczego pączki kupne są lepsze?

31. Data: 2005-11-23 16:58:37

Temat: Re: dlaczego pączki kupne są lepsze?
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 23 Nov 2005 17:26:10 +0100, "siliana"
<t...@o...pl> wrote:

>Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisal w
>wiadomosci news:01d7o1tcndj34pilac61e55d442e0msdfe@4ax.com...

>2 x mi sie nie udaslo drozdzowe, raz pierogi i golabki i ja juz wiem, ze za
>chiny wiecej nie bede probowac:( szybko sie zrazam:)

To ten przepis na paczki to na co CI? :PPPP
Ja wielu ciast tez nie tykam, bo ja lubie robic na zywiol i bez
wagi, a ciasta to w sumie chyba jedyna rzecz, gdzie odkurzyc wage
nalezy....

a dlaczego pierogi nie? Jest swietny przepis na bardzo elastyczne
ciasto Kota na pierogi - z wrzatkiem. Mozna byle jak zrobic
i...wychodzi! My tu mamy jedna z doskoku, co jej mielone nie
wychodza w ogole. Od czasu do czasu sie zawezmie i zrobi, a to ze
sie rozleca to wedlug mnie w ogole nie wazne, mozna od razu
zamienic na Sloppy Joes i juz..a dlaczego golabki nie? za suche?
Kapusta sie rozleciala?.Ja lubie kapuste golabkowa ze spodu
sagana, taka, zazwyczaj, troche przypalona..... W kuchni do
pewnych rzeczy nie warto sie zarazac, bo nie wiadomo - moze z
tych rzeczy, ktore nie wychodza, wykombinujesz cos unikalnego!!

Pierz, co wierzy, ze wiele dan to pomylki/przypadki i nne wpadki
:)
K.T. - starannie opakowana

32. Data: 2005-11-23 17:41:07

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:em79o1duf8ie8eatqgestekt0re9ati0ju@4ax.com...

> To ten przepis na paczki to na co CI? :PPPP

bo mam osobe DO ZADAN SPECJALNYCH - mame:) jak mi cos nie wychodzi, a lubie,
to ona to robi:)))

> a dlaczego pierogi nie? Jest swietny przepis na bardzo elastyczne
> ciasto Kota na pierogi - z wrzatkiem. Mozna byle jak zrobic
> i...wychodzi!

to jesli to nie tajemnica rodzinna, to poprosze:) bo mi sie rozwalaly...

>a dlaczego golabki nie? za suche?
> Kapusta sie rozleciala?.

no:( ale golabki to nie problem, bo dla ukochanego ziecia golabki sa przy co
2-giej wizycie, wiec ja juz sie za to nie biore.

33. Data: 2005-11-23 22:53:39

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:ed79o1hhtemehgt81lfm3or5bemh728j7k@4ax.com...

> Eeee tam ,tajemnica rodzinna to tajemnica rodzinna, a przepis
> przeciez jest na paczki a nie na jakies niezwykle (pardon Gusiek
> :)) ) cos, na co jest jeden jedyny przepis przeciez! Dzjcie
> dziewczynie spokoj. Przepisow na paczki jest BARDZO duzo i
> wlasciwie to, ze smakuje jej i rodzinie nie znaczy w koncu, ze
> musi smakowac calemu swiatu!

Otóż to ;) może są beznadziejne tak naprawdę :)))
Dzięki za niekąsanie ;) :P ... nie sądziłam, że zostanę prawie zlinczowana
za coś, co mi się tak mimochodem wyrwało ...
Pozdrawiam, Agata

34. Data: 2005-11-23 22:56:57

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gamon'" <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Czesc!

> A najlepsze, ze taka osoba oczywiscie nie ma pozniej za grosz wstydu i
> innych o przepisy prosi (np. watek 'dzem z pomidorow'), o wyludzaniu
> innych tajemnic rodowych nie mowiac.
> Smutne to.....

Robalu paskudny, czy czas płynie wstecz w Twojej robaczej norze? Trud sobie
robalu zadajesz, aby wyszukać zamierzchłe moje pytanie, na które zresztą
odpowiedzi nie otrzymałam żadnej, dopóki mój czytnik trzymał je
podklejone...
Smutne to, że aż tak nudny pędzisz żywot ;)
Pozdrawiam, Agata

35. Data: 2005-11-23 22:59:09

Temat: Re: dlaczego pączki kupne są lepsze? I serniki też.
Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "flower" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

> To miej chociaż tyle przyzwoitości żeby już o nic nikogo na tej grupie
nigdy
> nie pytać.

Bo co? Nie widzę związku.
Zresztą... pytam bardzo rzadko, głównie czytam i dobrze się bawię ;)
Pozdrawiam, Agata

36. Data: 2005-11-23 22:59:29

Temat: Re: dlaczego p?czki kupne s? lepsze?
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>odzywa?am.

>tu

>Otó? to ;) mo?e s? beznadziejne tak naprawd? :)))
>Dzi?ki za niek?sanie ;) :P ... nie s?dzi?am, ?e zostan? prawie zlinczowana
>za co?, co mi si? tak mimochodem wyrwa?o ...
>Pozdrawiam, Agata

Co sie bedziesz obcyndalac! A tak, jak pisalam, przepisow na
paczki od metra, znajda sobie to, co im sie spodoba, a od
tajemnic wara!!!

Pierz, stroz (tajemnic)
K.T. - starannie opakowana

37. Data: 2005-11-23 23:03:04

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 23 Nov 2005 23:56:57 +0100, "Gusiek"
<a...@W...onet.pl> wrote:

>U?ytkownik "Gamon'" <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> napisa? w wiadomo?ci

>Robalu paskudny, czy czas p?ynie wstecz w Twojej robaczej norze? Trud sobie
>robalu zadajesz, aby wyszuka? zamierzch?e moje pytanie, na które zreszt?
>odpowiedzi nie otrzyma?am ?adnej, dopóki mój czytnik trzyma? je
>podklejone...
>Smutne to, ?e a? tak nudny p?dzisz ?ywot ;)
>Pozdrawiam, Agata

Bo widzisz, Ty jestes wyludzacz przepisow - podstepem je
wyrywasz, najglebsze tajemnice rodzinne grupy! Ha!

Poza tym dam Ci zaraz grosz na wstyd :P

Mnie sie tam podoba, ze sa jeszcze tajemnice przepisow!

Pierz
K.T. - starannie opakowana

38. Data: 2005-11-23 23:05:05

Temat: Re: dlaczego p?czki kupne s? lepsze? I serniki te?.
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>nigdy
>
>Bo co? Nie widz? zwi?zku.
>Zreszt?... pytam bardzo rzadko, g?ównie czytam i dobrze si? bawi? ;)
>Pozdrawiam, Agata

Ale moze nie pytaj, bo Cie tu te stroze porzadku pokropia woda
swiecona kuchenna ;P Albo badz nieprzyzwoita :P Wybieraj!

Pierz, co juz od tego oburzenia kompletnej glupwaki dostal ;P
K.T. - starannie opakowana

39. Data: 2005-11-23 23:38:41

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:v9t9o19d0b42vn6humna930pscakvlhhst@4ax.com...

> Ale moze nie pytaj, bo Cie tu te stroze porzadku pokropia woda
> swiecona kuchenna ;P Albo badz nieprzyzwoita :P Wybieraj!

To ja bede nieprzyzwoita :)))

> Pierz, co juz od tego oburzenia kompletnej glupwaki dostal ;P

Pozdrawiam z gupafkom narastajaca wbrew mojej woli :P :)))
Agata

40. Data: 2005-11-23 23:40:24

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:95t9o1pckumfp9icivgkp8h2oilm5gkkke@4ax.com...

> Bo widzisz, Ty jestes wyludzacz przepisow - podstepem je
> wyrywasz, najglebsze tajemnice rodzinne grupy! Ha!

Lojeza... no straszne to...

> Poza tym dam Ci zaraz grosz na wstyd :P
>
> Mnie sie tam podoba, ze sa jeszcze tajemnice przepisow!

Mnie tez :)))
Pozdrawiam, Agata
ps. zwlaszcza, ze to na pewno gniotowate, beznadziejne pacyny wychodza tak
naprawde, a nie zadne paczki (w sensie ponczki) :)))))

Puchatek
gnocchi ze szpinaku i ricotty
niedzielny informatyk - przepis
niedzielne ciasto