dlaczego tak jest???????

1. Data: 2003-05-08 06:05:33

Temat: dlaczego tak jest???????
Od: "ONka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

dlaczego tak jest ze niektorzy nie maja szczescia w milosci??????
po raz kolejny pech, po raz kolejny rozczarowanie , po raz kolejny
powiedzenie ze ja Cie tylko lubie ale nie iskrzy z mojej strony,
dlaczego inni potrafia znalezc swoja druga polowke a ja ciagle mam
pecha??????
przeciez nie jestem jakas paskuda
czy mam sie juz z tym pogodzic ze zawsze to tylko ja sie bede zakochiwac a
ta druga osoba nie????
co mam zrobic zeby sie tak szybko nie angazowac,zeby pozniej nie cierpiec
co mam zrobic zeby nie bolalo????????
jest ktos taki kto potrafi mi odpowiedziec na te wszystkie pytania???
bo ja juz nie mam siły :(

1. Data: 2003-05-08 06:52:53

Temat: Re: dlaczego tak jest???????
Od: "tren R" <t...@2...antiszpamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

gdzie strumyk płynie z wolna <news:b9cs3d$k0e$1@news2.ipartners.pl>
siedziała baba polna <ONka> i tak gadała:

> dlaczego tak jest ze niektorzy nie maja szczescia w milosci??????
<...>
> przeciez nie jestem jakas paskuda

ciekawie skorelowałaś

> jest ktos taki kto potrafi mi odpowiedziec na te wszystkie pytania???

nie sadzę.

--
drz.wo

pieprzone korniki!
_______________
http://trener.blog.pl

1. Data: 2003-05-08 07:02:54

Od: "ksRobak" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ONka <m...@p...wp.pl> napisał(a):

> [...]
> co mam zrobic zeby nie bolalo????????
> jest ktos taki kto potrafi mi odpowiedziec na te wszystkie pytania???

odpowiem Ci "tajemniczo" bo miłość jest tajemnicza ;)

gdy pójdziesz do cukierni kupić ciastka to które wybierzesz?
to które Ci się podoba?

wyobraź sobie, że to Ty jesteś takim "ciastkiem z dziurką" :o)
i że to 'ktoś' z wystawy ciastek ma wybrać Ciebie...

może lepiej być "jajkiem z niespodzianką?"
z wierzchu słodkie i powabne, a w środku tajemnicze i fascynujące?
a do tego z takim ciepłym, bijącym serduszkiem? :)))))))

jeśli coś z tego zrozumiałaś :)
to "siem cieszem" :-)

:-)
ksRobak

--
miłość to nie jakaś cząstka życia, miłość to pełnia życia

[Nikołaj Bierdiajew]

1. Data: 2003-05-08 07:16:10

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ONka:
> dlaczego tak jest ze niektorzy nie maja szczescia w milosci??????
> ... co mam zrobic zeby nie bolalo????????
> jest ktos taki kto potrafi mi odpowiedziec na te wszystkie pytania???

Ja Ci odpowiem - jak zrozumiesz to nie jest z Toba tak calkiem zle. :)

Ludzie dokonuja wyborow i kiedy wybieraja pomiedzy miloscia
i nienawiscia, obstawiaja nienawisc...

Wszystko 'pieknie', dopoki sie nie zakochaja... tu zaczynaja sie schody
- nie ma nic za darmo. ;)

Musisz oczyscici Swoje serce z nienawisci, a wtedy pewnie bedziesz
miala nadmiar szczescia w milosci. ;)

Czarek

1. Data: 2003-05-08 07:28:48

Od: "ONka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - nie ma nic za darmo. ;)
>
> Musisz oczyscici Swoje serce z nienawisci, a wtedy pewnie bedziesz

z jakiej nienawisci????????
ja chcialabym sie zakochac i wydaje mi sie ze nie ma we mnie nienawisci
ale ja nie wiem jak to zrobic:(((

1. Data: 2003-05-08 07:54:13

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ONka:
> z jakiej nienawisci????????
> ja chcialabym sie zakochac i wydaje mi sie ze nie ma
> we mnie nienawisci
> ale ja nie wiem jak to zrobic:(((

Wlasnie! Na tym polega sztuka. :)
Gdyby to bylo proste jak spluniecie (za przeproszeniem), to nikt
nie mialby rozterek podobnych do Twoich. ;)

Wlasciwie to o czym napisalem to moja 'teoria', ktora w duzym stopniu
zawdzieczam obserwacjom tego co dzieje sie w necie, a zwlaszcza
- na tej grupie (to tak tytulem m.in. zapytania Mani o 'taka_aktywnosc').

Hought! :))

Czarek

1. Data: 2003-05-08 08:02:13

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

ONka <m...@p...wp.pl>

<snip>
>z jakiej nienawisci????????
> ja chcialabym sie zakochac i wydaje mi sie ze nie ma we mnie
> nienawisci ale ja nie wiem jak to zrobic:(((

Nie obruszaj się na dramatyczną 'diagnozę' Czarka, bo jeszcze okażesz
"nienawiść" :)

OK - każdy ma prawo do 'teorii'.

Mam tylko nadzieję, że zdajesz sobie sprawę z tego, że
psychologów-profesjonalistów jest tu niewielu. A
psychologów-profesjonalistów, którzy chcieliby Cię 'zdiagnozować' nie ma być
może wcale.

Takim psychologiem nie jest Czarek, nie jestem nim też ja. Co nie znaczy, że
i od tych i innych amatorów nie możesz się czegoś ciekawego dowiedzieć.

P.

1. Data: 2003-05-08 08:06:55

Od: "ONka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Niezbecki" <t...@p...neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:b9d2sj$5uv$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]

że
> i od tych i innych amatorów nie możesz się czegoś ciekawego dowiedzieć.

Wcale sie nie obruszam , tylko chce to zrozumiec, czemu tak jest narazie
zadna z wypowiedzi jakos mi nie pomogla, wiem ze sama to musze zrozumiec, i
ze nikt mi tutaj nie pomoze
ale miec nadzieje moge????/ ze jest ktos taki kto porfai mi to wytłumaczyc w
zrozumialy dla mnie sposob?

ONka

1. Data: 2003-05-08 08:09:32

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Niezbecki:
> Takim psychologiem nie jest Czarek...

Tak jest, oczywiscie, nie jestem psychologiem.
W kazdym razie - nie jestem profesjonalnym psychologiem.
Amator ze mnie i tyle. ;)

Czarek

1. Data: 2003-05-08 08:16:58

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

ONka <m...@p...wp.pl>

> [...]
> ale miec nadzieje moge????/ ze jest ktos taki kto porfai mi to
> wytłumaczyc w zrozumialy dla mnie sposob?

nie wiem, a może podałaś za mało informacji?

może wrzuciłaś wszystkie niepowodzenia do jednego worka, zawiesiłaś go sobie
na szyi i tak obciążona patrzysz w przyszłość?

p.

witanko
Nauka
Dla psychologow zdrowia.