dlaczego tu jesteśmy?

1. Data: 2008-05-15 08:20:08

Temat: dlaczego tu jesteśmy?
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesteśmy jak dzieci rzucone w sam środek ciemności,
które nie wiedzą nic.

Chodzimy po omacku... tak jak ludzie.
Czasem wydaje nam się że poszukujemy, ale nawet
nie wiemy dokładnie czego.

Uczymy się żyć.
Kiedy zamieniamy swe życie w jedną wielką imprezę
odkrywamy, że to "wszystko nie tak".
Kiedy zmieniamy się w pustelników też jest nie tak
jak powinno być. Wcale nie jest lepiej.

I wtedy odkrywamy w sobie tę nieugaszoną tęsknotę wypisaną
w najodleglejszych zakamarkach naszego jestestwa...
i mamy już pewność...

Jesteśmy niewolnikami ŚWIATŁOŚCI i to Ona jest nam
potrzebna do życia bardziej niż powietrze.
Podążamy za nią, a Ona rozświetla nam ciemność wokół
nas, coraz bardziej i bardziej.

Aż widzimy tak wiele, że nieraz zadajemy sobie pytanie:
"Co ja tutaj robie?".
Albo też "Dlaczego tu jesteśmy?
Przecież nie powinno nas tutaj w ogóle być, czyż nie?
Więc dlaczego?"

Jesteśmy jak dzieci rzucone w sam środek ciemności,
które muszą odnaleźć drogę do domu.

2. Data: 2008-05-15 18:11:37

Temat: Re: dlaczego tu jesteśmy?
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 15 Maj, 10:20, "cbnet" <c...@n...pl> wrote:
> [...]
> Przecież nie powinno nas tutaj w ogóle być, czyż nie?
> Więc dlaczego?"
>
> Jesteśmy jak dzieci rzucone w sam środek ciemności,

Brzuch cię boli? - to odnajdź drogę do... i spuść wodę.

3. Data: 2008-05-15 20:46:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> Brzuch cię boli? - to odnajdź drogę do... i spuść wodę.

Podszywka.
--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl., podany także w nagłówku.

4. Data: 2008-05-16 01:23:18

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Brzmi jak zaproszenie do Lublina.

Może kiedyś zajadę. ;)

--
CB

Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

Brzuch cię boli? - to odnajdź drogę do... i spuść wodę.

5. Data: 2008-05-17 10:18:11

Od: chmurka <c...@i...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet:

[fragment wiekszej calości]
> Jesteśmy niewolnikami ŚWIATŁOŚCI i to Ona jest nam
> potrzebna do życia bardziej niż powietrze.
> Podążamy za nią, a Ona rozświetla nam ciemność wokół
> nas, coraz bardziej i bardziej.

Tyle mi sie chcialo zauważyc - zeńską formę Światlości. Kiedy mowimy o Czymś
ważnym, zwykle to jest On. A tutaj Ona.
Zauważylam

chmurka An.

6. Data: 2008-05-17 10:22:24

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

No to ja też zaważam: Miłość.
Ona.

Najważniejsza.

--
CB

Użytkownik "chmurka" <c...@i...onet.pl> napisał w
wiadomości news:g0mbbo$dp3$1@news.onet.pl...

> Tyle mi sie chcialo zauważyc - zeńską formę Światlości. Kiedy mowimy o
> Czymś
> ważnym, zwykle to jest On. A tutaj Ona.
> Zauważylam

Cieć