dlaczego w polsce tak dużo młodych dziewcząt odchudzając się wpada w anoreksję

1. Data: 2006-04-27 08:29:11

Temat: dlaczego w polsce tak dużo młodych dziewcząt odchudzając się wpada w anoreksję
Od: "lidka" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

zastanoawiam się dlaczego tak bardzo chcąc podobać się nietylko samej sobie,
ale również innym młode dziewczyny robią sobie krzywdę zdrowotną. Czy naprawdę
warto jest przechodzić te wszystkie męki. przecież niekontrolowane i przesadne
odchudzanie może prowadzić do anoreksji i bulimii. Mam koleżankę , która dla
urody popadła w tą chorobę.Choroba wyniszczyła nietylko jej ciało i
psychikę,ale zniszczyła relacje rodzinne! Czy warto!

2. Data: 2006-04-30 16:18:06

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 27 Apr 2006 10:29:11 +0200, lidka napisał(a):

> [...]
> urody popadła w tą chorobę.Choroba wyniszczyła nietylko jej ciało i
> psychikę,ale zniszczyła relacje rodzinne! Czy warto!

Bo są leniwe. Na siłownię i pobiegać to trzeba pójść, a nie jeść albo jeść
byle co, to można bez wysiłku.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

Czy ryż, kasza i makarony tuczą?