Re: długie bylo: Re: roaccutane

Data: 2005-10-14 11:20:35
Temat: Re: długie bylo: Re: roaccutane
Od: Ardnaskela <o...@o...pl>

'madzik' napisał(a):
> Ardnaskela:

> Konkretne pytania do Autorki wątki umieściłam na końcu listu.

> Ale jesteś pewna, że _wszystko_ to, co tam jest napisane, _zrozumiałaś_?
>
> Nie chcę być złośliwa, naprawdę, ale roaccutane to jednak trochę więcej
> niż tylko antybiotyk...
>
> Może zacytuję jednak z powyższego linku (podkreślenia moje):
>
> "Stosowanie preparatu Roaccutane u kobiet w wieku _rozrodczym_ jest
> _przeciwwskazane_, chyba że pacjentka spełnia _wszystkie_ warunki
> wymienione poniżej:
>
> * Musi być to pacjentka chora na _ciężki_ _trądzik_ _oporny_ _na_
> [...]
gronkowiec- został stwierdzony.
Testów wykonałam 100000000 i jeszcze wiecej, kosmetyczek odwiedziłam
20000000 , zmieniałam diety. Ogólnie nie wiem juz co robić bo lekarze sa
nastawieni tylko na zyski, pakuja we mnie kolejne antybiotyki, pada mi
zołądek, watroba...
Wiem z czym sie wiaże przyjmowanie tego leku, dlatego pytam sie czy ktos
to stosował?????? i to jest moje podstawowe pytanie, ja nie zamierzam
sie poddawac leczeniu roaccutanem , tymbardziej ze zaczynam miec
watpliwości co do kompetencji tej lekarki.