dlugotrwaly kaszel u 3-latka

1. Data: 2006-05-31 12:34:45

Temat: dlugotrwaly kaszel u 3-latka
Od: "Wiolka" <w...@r...skasuj_to.net> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Zwracam sie do was grupowicze o pomoc, bo lekarze rozkladaja rece, Otoz moja 3,5
letnia corka od jakis 2 miesiecy ma kaszel mokry, (czasami suchy) wykrztusny i
do tego katar taki ze prawie przez caly czs ma zatkany noc a jak kaze jej
wydmuchac to nic nie idzie.
Srednio raz na tydzien, lub dwa jestem z niz u lekarza, ktory daje jej kolejne
leki i karze sie pokazac jak nie przejdzie - i nie przechodzi. Nie chce robic z
dziecka krolika doswiadczalnego i karmic ja lekami od dziecinstwa, bo jeszcze
nie tak dawno przed kaszlem dwa razy w miesiacu brala rozne antybiotyki - jeden
konczyla, drugi zaczynala brac bo miala wieczny problem z krtania i oskrzelami,
a teraz to...
W jej pluckach i oskrzelach jest czysto dlatego lekarze nie wiedzac co jej jest
podaja jej przerozne leki - jak nie na kaszel mokry to suchy, bo jak lek jest
mocny to zaczyna miec kaszel suchy i tak wkolko.
Jesli chodzi o alergie to miala jakies badanie robione czy nie jest podatna i
wynik wyszedl ujemny, nie pamietam jak sie nazywalo to badanie bo nie moge go
znalesc - w kazdym razie lekarz alergie wykluczyl a teraz jej nie moga zrobic
dokladnych badan alergiczych bo jest za mala. Jednak ani ja ani maz nie jestesmy
alergikami.

Niepokoja mnie tez jej wyniki badan, chociaz mowiono ze tez sa w porzadku, oto
one:

WBC - 10,9
RBC - 4,44
HGB - 11,9
HCT - 34,7
MCV -78,2
MCH - 26,8
MCHC - 34,3
PLT - 338 tys
LYMPH % - 26,9
NEUD% - 63,9
LYMPH # - 2,9
NEUT # - 7,0
ZELAZO - 33

Strasznie mnie martwi to ze od czsu jak sie urodzila zawsze miala za niskie
zelazo i podwyzszony poziom krwinek bialych - nie wiem czy to normalne, moze
dzieci tak maja, albo ja jestem przewrazliwiona.
Dodam ze od 5 miesiecy bierze szczepionke uodparniajaca "RIBOMUNYL" ale jakos
nie widze zeby mniej chorowala.

Jesli mozecie, prosze doradzcie mi bo nie wiem juz do kogo mam sie zwrocic i co
robic.

Z gory dziekuje i pozdrawiam
Wiolka

2. Data: 2006-05-31 12:56:56

Temat: Re: dlugotrwaly kaszel u 3-latka
Od: "Agnes" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

a gronkowca też wykluczyłaś ??

Agnes

3. Data: 2006-05-31 13:12:46

Od: "Wiolka" <w...@r...skasuj_to.net> szukaj wiadomości tego autora

>a gronkowca też wykluczyłaś ??
>
> Agnes

Powiem szczerze, ze myslalam o tym, ale jak to badanie wyglada, bo moje dziecko
juz ma dosc tzw. klucia no i szczerze mowiac nie wiem jak mam lekarzowi
zasugerowac to, zeby nie podwazac jego wiedzy medycznej.

Wiolka

4. Data: 2006-05-31 13:37:43

Od: "Agnes" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiolka" <w...@r...skasuj_to.net> napisał w wiadomości

> [...]
> dziecko juz ma dosc tzw. klucia no i szczerze mowiac nie wiem jak mam
> lekarzowi zasugerowac to, zeby nie podwazac jego wiedzy medycznej.

Jeśli się nie mylę to pobierają tylko wymaz z buzi

Agnes

5. Data: 2006-05-31 14:03:10

Od: "Przyklejka>" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wykrztusny i do tego katar taki ze prawie przez caly czs ma zatkany noc a
> jak kaze jej wydmuchac to nic nie idzie.

a RTG płuc miała robiony?
Kasia

6. Data: 2006-05-31 14:55:32

Od: "Wiolka" <w...@r...skasuj_to.net> szukaj wiadomości tego autora

> a RTG płuc miała robiony?
> Kasia

W pazdzierniku miala robione ale wtedy miala zapalenie pluc, teraz lekarz mi
powiedzial, ze jak dalej jej nie przejdzie to beda jej robic RTG i morfologie
jeszcze raz. Jednak osluchowo stwierdzila ze jest czysto i w plucach i w
oskrzelach.

Wiolka

7. Data: 2006-05-31 16:54:32

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wiolka" <w...@r...skasuj_to.net> wrote in message
> Jesli mozecie, prosze doradzcie mi bo nie wiem juz do kogo mam sie zwrocic
> i co robic.

podwyzszony poziom bialych cialek moze byc spowodowane Rybomynylem wlasnie,
dziecko w tym wieku trudno oceniac pod katem alergii, bo jeszcze jest na to
za male.
byc moze ma tzw kszle astmatyczne, ktore maja podloze alergiczne. niekiedy
trudno dociec co jest alergenem. mojemu dziecku pomogly inhalacje jak dla
astmatyka.

iwon(K)a

8. Data: 2006-05-31 17:43:45

Od: "Wiolka" <w...@r...skasuj_to.net> szukaj wiadomości tego autora

No tak zupelnie o tym zapomnialam, bo mojemu inhalacje pomagaly. Dostawala
"alpejskie powietrze" jak miala zapalenie pluc i potem jak miala niezyt krtani,
moze teraz tez by pomoglo.

Dziekuje
Wiolka

9. Data: 2006-05-31 18:07:52

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wykrztusny i do tego katar taki ze prawie przez caly czs ma zatkany noc a
jedyne co przychodzi mi do głowy po Twoim opisie to wykluczenie pasożytów,
głównie glisty ludzkiej, jeśli nia miała córeczka badania kału w tym
kierunku, to szczerze bym polecała, życzę szybkiego rozwiązania problemu,
pozdrawiam A

10. Data: 2006-05-31 18:26:23

Od: "Przyklejka>" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mi powiedzial, ze jak dalej jej nie przejdzie to beda jej robic RTG i
> morfologie jeszcze raz. Jednak osluchowo stwierdzila ze jest czysto i w

dlatego napisałam o rtgenie bo moje dziecko tez kasłało dosyc długo i
dopiero na przeswietleniu wyszło ze ma śródmiąższowe zap płuc, osłuchowo nic
sie nie działo. Dlatego uwazam ze warto zrobic, żeby ewentualnie
wyeliminować stan zapalny.

Kasia

Ból w podbrzuszu
zawał i odczuwany lęk
Proszę o pomoc w diagnozie
ALERGIA,eliminacja alergenów, WWW.ODDYCHAJ.PL
Toczeń trzewny