dłutowanie

1. Data: 2010-04-18 19:46:17

Temat: dłutowanie
Od: "mokinc" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam ósemki do wyrwania - widać je tylko na RTG - są bardzo głęboko, krzywo i
raczej nigdy nie wyjdą.

Gdzie w Warszawie zrobią mi to solidnie (bo operacja będzie należała raczej
do trudnych)? Ktoś godny polecenia? Nie pójdę byle gdzie, bo się boję.

2. Data: 2010-04-19 04:14:16

Temat: Re: dłutowanie
Od: "vave" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie w Warszawie zrobią mi to solidnie (bo operacja będzie należała
> raczej

pytasz za free czy za pieniądze?

jk

3. Data: 2010-04-19 05:31:05

Od: "mokinc" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vave" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

> pytasz za free czy za pieniądze?

Za pieniądze.
W warszawie.
O sprawdzonego chirurga.

4. Data: 2010-04-19 05:41:10

Od: "Zbig" <k...@w...plSPAM> szukaj wiadomości tego autora

> Za pieniądze.
> W warszawie.

polecam Ci dr Secomska 601 295 688, przyjmuje prywatnie na Boya Żeleńskiego
4/8, ale na stałe robi na chrurgii szczękowej w szpitalu.
Dwa dłutowania trudnych ósemek sprawdzone

5. Data: 2010-04-21 13:37:01

Od: "Aleksander" <f...@f...fake> szukaj wiadomości tego autora

> Mam ósemki do wyrwania - widać je tylko na RTG - są bardzo głęboko, krzywo i
> raczej nigdy nie wyjdą.

Witam,

A jakie wskazania do ich wyrwania ?
Coś boli?
Psują się?
Krzywią / naciskają inne zęby ?

Co zaważyło o decyzji?

Aleksander.

6. Data: 2010-04-21 13:49:28

Od: skalski <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Kwi, 15:37, "Aleksander" <f...@f...fake> wrote:

> Witam,

> [...]

- psuja sie szybciej niz pozostale, sa slabsz i w zasadzie malo
przydatne
- z powodu ''opoznienia'' we wzroscie wszytkich innych odbywa sie to
bolesnie
bo dziaslo jest juz nie takie jak u malego dzicka
- jesli nawet przerwie skore, moze ''wylazic'' nawet kilka lat - w
niektorych przypadkach
co nie oznacza ze da rade wyjsc zupelnie, jest to bolesne
- jesli zrobi sie kieszen powstaja zapalenia na wskutek
zbierania sie pokarmu, nalezy zatem czesto przeplukiwac, bywa ze
koniecznie u stomat.
- no a jesli rosno krzywo, to przeszkadzaja/przesuwaja reszte

7. Data: 2010-04-23 07:12:41

Od: "mokinc" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aleksander" <f...@f...fake> napisał w wiadomości

> A jakie wskazania do ich wyrwania ?
> Coś boli?
> Psują się?
> Krzywią / naciskają inne zęby ?

Nic się nie dzieje, gdyby nie RTG bym o nich nie wiedział.

> Co zaważyło o decyzji?

Dentyści mówili, że lepiej wyrwać.
Więc sam nie wiem.

8. Data: 2010-04-24 19:49:06

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dentyści mówili, że lepiej wyrwać.
> Więc sam nie wiem.

Jak nie boli , to po co?

9. Data: 2010-04-24 22:56:44

Od: Jan Kowalski <k...@...polski.pl> szukaj wiadomości tego autora

mokinc wrote:

> Nic się nie dzieje, gdyby nie RTG bym o nich nie wiedział.
>
> Dentyści mówili, że lepiej wyrwać.
> Więc sam nie wiem.

No właśnie, problem z dentystami na ogół jest taki, że spora część z nich
często widzi to, czego inni dentyści nie widzą, lub widzą w innych
miejscach... (czyt: leczą to czego nie ma, czego użytkownik na ogół nie
zobaczy - a za co można wziąć kasę). I tak zapewne jest w przypadku tych 8'.
rwać można, ale po co?

10. Data: 2010-04-25 11:44:50

Od: "mokinc" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Kowalski" <k...@...polski.pl> napisał w wiadomości
> mokinc wrote:

> I tak zapewne jest w przypadku tych 8'.
> rwać można, ale po co?

Bo nigdy nie wyjdą i itak się kiedyś zepsują? Więc lepiej za wczasu?

Prosba o rozszyfrowanie wyniku RTG
Soczewki kontaktowe - czy można wziąć takie o innych parametrach?
dieta a alergia na pyłki
Zaniki pamięci po narkozie
Czeste krwotoki z nosa u dziecka