do DO -nowincjuszka

31. Data: 2003-11-25 14:33:02

Temat: Re: do DO -nowincjuszka
Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:bpvof8$n4t$1@inews.gazeta.pl...

> alez Adamo ta grupa powstała z inicjatywy optymalnych i wege ;))) wiec
> pewnie jesteśmy tutaj współgospodarzami :))

Nie sądzę, aby ktokolwiek był tutaj gospodarzem;)))
w przeciwieństwie do dieta.optymalna.info na przykład:)))

Pozdrawiam,
Adam

32. Data: 2003-11-25 14:43:04

Od: "Rukasu" <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adamo 2." <a...@c...com> napisał w wiadomości

> Ależ jest (poprawiam się), podaje linki: (...)

Hm... Tyle że to tak naprawdę nie jest FAQ grupy. W każdym bądź razie o ile
zdążyłem się zorientować: NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE na grupie PYTANIA są nieco
inne. :-(

Rukasu

33. Data: 2003-11-25 15:20:05

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Nie sądzę, aby ktokolwiek był tutaj gospodarzem;)))
> w przeciwieństwie do dieta.optymalna.info na przykład:)))

A to to piszesz z pozycji goscia ???? ;)))))
"jako, że piszesz ze strony optymalnych, może nie wiesz, że optymalni są
tutaj tylko gośćmi i zapewne nigdy ta grupa nie będzie dotyczyła DO, "

Slawek

34. Data: 2003-11-25 15:27:28

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> A to to piszesz z pozycji goscia ???? ;)))))
> "jako, że piszesz ze strony optymalnych, może nie wiesz, że optymalni są
> tutaj tylko gośćmi i zapewne nigdy ta grupa nie będzie dotyczyła DO, "

Ależ oczywiście, że z pozycji gościa, wogóle nie rozumiem pytania, a Ty to
co właściciel?;)

Wyjaśnij o co Ci chodzi...
Chyba rozumiesz, że wymaganie, aby FAQ grupy, był FAQ "optymalnym", jest
lekko przesadzone, dokąd nie ma grupy pl.misc.dieta.optymalna, FAQ może
traktować o DO jako o diecie jednej z wielu i oczywiście odpowiadać na
najczęściej zadawane przez optymalnych pytania, kierując szukających na
właściwe "tory". Zresztą sądzę, że sami optymalni powinni pytania (o ile
mają taką możliwość) kierować oraz "nowicjuszy DO" na swoje grupy takie jak
ogólniedostępna (prawie) grupa alt.pl.dieta.optymalna, oraz
news.dieta-optymalna.info, które jak sądzę czyta więcej Optymalnych i
zainteresowani otrzymają bardziej ich satysfakcjonującą odpowiedź(?)
Ale skoro tak raczej się nie odbywa, to nie podoba mi się zawłaszczanie
grupy, przez kogokolwiek;)))
Tak więc Sławku, czy istnieje wśród tak licznych stron dla optymalnych jakiś
FAQ? Zapewne wiele osób zainteresuje, więc mógłbyś jako osoba nieźle
zorientowana podać taki adres...

Pozdrawiam,
Adam

P.S. w związku z Twoją wypowiedzią, sądzisz, że ta grupa kiedyś będzie
dotyczyła DO??;)))))

35. Data: 2003-11-25 15:43:24

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> Tak więc Sławku, czy istnieje wśród tak licznych stron dla optymalnych
jakiś
> FAQ? Zapewne wiele osób zainteresuje, więc mógłbyś jako osoba nieźle
> zorientowana podać taki adres...

jedyne, co znalazłe, to:
http://www.waszak.pl/FAQ.htm

i chyba masz sam zastrzeżenia co do zawartości tego "faq" skoro adresu nie
podałeś?
Ja faktycznie sądzę, żę tak zredagowany FAQ, powinien być podawany wyłącznie
za opty-grupach , aby oszczędzić sobie kpin i śmieszności;)))

Pozdrawiam,
Adam

36. Data: 2003-11-25 15:55:07

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adamo 2." <a...@c...com> napisał w wiadomości

> P.S. w związku z Twoją wypowiedzią, sądzisz, że ta grupa kiedyś będzie
> dotyczyła DO??;)))))

Nie , tak tylko napisałeś jak Admin więc pociągnąłem cię za język ;)) a
grupa najlepiej będzie się miała gdy będzie dotyczyła różnych diet , bo
dla tematycznych to jak wiadmo są oddzielne

Slawek

37. Data: 2003-11-25 16:48:11

Od: Stokrotka <d...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin 'Cooler' Kuliński napisał:

> Z ciekawosci: ile taka przyjemnosc kosztuje?

ze wzgledu na brak czasu w tym tyg. przelozylam je na za tydzien. Jeden
zabieg kosztuje 15zl. Ja biore podwojnie; na glowe;-)tzn na nerwy i
brzuszek wiec po 30zl
Stokrotka

38. Data: 2003-11-25 16:53:33

Od: Stokrotka <d...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze pod innym nickiem?

dokladnie;-)
Stokrotka

ps. Sowa nie wazne co bylo kiedys, wazne co jest teraz

39. Data: 2003-11-25 17:37:46

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <d...@2...pl> napisał w wiadomości

> ze wzgledu na brak czasu w tym tyg. przelozylam je na za tydzien. Jeden
> zabieg kosztuje 15zl. Ja biore podwojnie; na glowe;-)tzn na nerwy i
> brzuszek wiec po 30zl
> Stokrotka

tzn. po 30 minut?

pozdrawiam,
Adam

40. Data: 2003-11-25 17:59:11

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:bpvlvh$2sh$1@news.onet.pl...

> No tak, a Kopernik "była optymalną" ;)))

> Ależ gdzieś przeczytałem o zabiegach 15-30min, więcej nie wiem;)
> Ja sądzę, że nie ma racji:)
>
> EOT

Więc informację uściślę: lekarze optymalni jako praktycy
zalecają jako najlepsze (skuteczne) zabiegi -
7 razy po 10-15 minut lub 14 razy 10-15 minut.

Teraz może być EOT ;)

Pozdrawiam
Krystyna

co po treningu?