do Pawlickiego

41. Data: 2007-03-23 08:01:05

Temat: Re: do Pawlickiego
Od: "Marcin 'Cooler' Kulinski" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek dAq <g...@g...pl> napisał(a):

> http://www.rower.pr.radom.pl/ew8.html
> http://truth.own.pl/prawda/index.php?wiki=BozaTajemn
icaOstatecznieZrozumiana
> http://www.inspiruj.com/?m=200603
> http://www.przystan.jezus.pl/web-pl/vege_wyzn.htm
> http://vrinda.w.interia.pl/fil/weganie/weganizm.html
>
> nie wiem czy ta telewizja zawstydzila sie glupotami ktore pokazala , ale
> nawet z archiwum program "zostal usuniety" :)))

Tak, specjalnie dla ciebie zresetowali matriksa... Krotko mowiac: nic nowego -
kolejny dowod na to, ze zajmujesz sie fabrykowaniem klamliwych insynuacji pod
adresem wegetarian, ktore nie maja pokrycia w rzeczywistosci.

> wegetarianie maja bardzo "selektywny" sluch , a co do serwisow wegusiowych
> to masz kilka linkow powyzej

Podales linki nie do serwisow "wegusiowych", tylko do serwisow o tematyce
RELIGIJNEJ, na ktorych poruszono temat wegetarianizmu. Nie widzisz tego w
swoim zaslepieniu? Jeden z linkow dotyczy rowniez rowerow - czy wobec tego, wg
twojej pokretnej logiki, wszyscy rowerzysci swiata sa zeswirowani, bo wiaza
jazde na rowerze z religia i uwazaja sie za swietych rowerzystow?

I dlaczego wciaz piszesz o wegetarianach per "wege costam" czy "wegusie"? Czy
jakis wegetarianin nazywa cie "optymuchem" albo "opty niewiadomoco"?

42. Data: 2007-03-23 08:24:02

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kulinski" <m...@g...pl> napisał w
wiadomości news:eu01g0$hvf$1@inews.gazeta.pl...
> I dlaczego wciaz piszesz o wegetarianach per "wege costam" czy "wegusie"?
Czy
> jakis wegetarianin nazywa cie "optymuchem" albo "opty niewiadomoco"?

Naprawdę nie zauważyłeś ?? czy tylko "rżniesz..." ;)

--
"Te badania oczywiscie sponsorowalo lobby tluszczowe." Marcin 'Cooler'
Kuliński

43. Data: 2007-03-23 19:25:46

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin 'Cooler' Kulinski" <m...@g...pl> a écrit dans le
message de news: eu01g0
> [...]
> pod
> adresem wegetarian, ktore nie maja pokrycia w rzeczywistosci.

to ze po twojej propozycji cenzury na psw , wegusie ucichli totalnie , nie
oznacza ze w archiwum grupy nie znajdzie sie wiele "ciekawostek", swietnie
naswietlajacych sposob widzenia swiata i "wszytkozercow" przez wyznawcow
"wegeideologii."

> [...]
> wiaza
> jazde na rowerze z religia i uwazaja sie za swietych rowerzystow?

ale zabolalo! krecisz Cooler ze "glowa boli" :))) nie intereusja mnie strony
w ktorych weganie oficjalnie zachwalaja swoja diete, bo tam wszystko jest
"pod kontrola". Ale wlasnie strony w ktorych wegusie bez zachamowan mowia o
swojej diecie, o wyzszosci jaka odczuwaja praktykujacy ten sposob
ideologicznego odzywiania sie nad innozercami, a moze niezauwazyles takich
okreslen jak "padlinozercy" , "scierwojady" itd, itp? No tak Ty wszystkich
masz w KF-ie wiec NA PEWNO tego nie czytales :))

> I dlaczego wciaz piszesz o wegetarianach per "wege costam" czy "wegusie"?
> Czy
> jakis wegetarianin nazywa cie "optymuchem" albo "opty niewiadomoco"?

co do nazewnictwa to wegusie "stworzyli" wiele takich , do tych powyzej
dodam tluszczojady, ale Ty tez tego nie zauwazyles! (wygodny ten KF ;). . Co
do DO to jest tylko jedna dieta DO, twoj przyjaciel TT i jego mentor
Ponomarenko kombinowali cos z DO, ale kiepsko skonczyli. Co do wege (+cos
tam ) mnozy sie to z niesamowita predkoscia. A najzabawniejsze jest
obserwowanie dyskusji wegetarian i chocby wegan, te tlumaczenie sobie co
jest lepsze i bardziej poprawne ideologicznie, PYSZNE!

Jurek

Książki Kwaśniewskiego.
"A jednak się kręci..." ... :)
Piasek leczy kości!