Re: zdrada - jeszcze raz Beata

181. Data: 2002-10-18 20:29:49

Temat: Re: do Sandry [OT]
Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sandra" <d...@w...pl> wrote in message
news:aop7bk$csm$1@absinth.dialog.net.pl...

> Użytkownik Mrowka <m...@p...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
> napisał:aoorpc$ahm$...@n...tpi.pl...
>
> czy mam rozumieć,że powinnam mieć zdanie podobne do większości wtedy nie
> wywoływałabym takiego zdziwienia?

Wtedy byłabyś obiektywna .

> kobiety,zapewne
>
> solidarność jajników? :-) wolę własny pogląd niż burze hormonów:-)

Co jest ta solidarność jajników ??

> staje po stronie człowieka obojętnie kim on jest ; teściową, mężem, żoną
> ,dzieckiem ,sąsiadem itp.

Czy to tak cięzko zrozumieć, że włąsnie człowiek.

Cięszę, ze tu jestes

Jacek

182. Data: 2002-10-18 20:35:03

Temat: Re: zdrada - jeszcze raz Beata
Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Nowaczyk" <g...@e...pl> wrote in message
PL...
> Qwax wystukal
> nawet dyskusja/rozmowa jest manipulacja - kazdy z dyskutantow probuje na
> swoj sposob pokierowac rozmowa!!!

A Jasiowi wszystko się z d.... kojarzy

Jacek

183. Data: 2002-10-18 21:03:44

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Nowaczyk" <g...@e...pl>
napisał w wiadomości
PL...
> Po
> poinformowaniu mnie o Ich decyzji zakomunikowala, ze nadal
nie chce byc ze
> mna i szuka okazji by sie wyprowadzic (ale moze nie chce
jej znalezc)

Przede wszystkim chciałbym ci oświadczyć, że bynajmniej nie
jest moją intencją podczymywać cię na duchu, czy dawać
złudne nadzieje, bo nie jestem w twoim temacie wystarczająco
obeznany. To, co piszę, jest jedynie wynikiem moich
przemyśleń i tak mi wychodzi, że powinieneś z jednej strony
przyjąć postawę wyczekującą wypełniając ten czas
niepewności, tak, jak pisały panie dbaniem o siebie i swoim
rozwojem, ale wg mnie również dyskretnym nadrabianiem i
naprawianiem własnych zaniedbań wobec rodziny jako całości,
nawet, jeśli nie miałoby to w niczym pomóc. Piszę
dyskretnym, ponieważ myślę o takim twoim zachowaniu wobec
niej i całej waszej rodziny, żeby wywołać na twojej żonie
wrażenie, że wcale nie jesteś taki "..."(nie wiem, jak ona
by ciebie teraz określiła), a nie, że dopiero, gdy jest już
wg niej za późno zaczynasz się starać, co może być odbierane
jako pewna sztuczność z twojej strony. Mam nadzieję, że mnie
rozumiesz o co mi chodzi. Myślę, że rozpad waszej rodziny
nie jest jeszcze przesadzony.
Sokrates

184. Data: 2002-10-18 21:59:53

Temat: Odp: do Sandry [OT]
Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aopr0a$hs5$...@n...onet.pl...
> Wtedy byłabyś obiektywna .

żeby być obiektywnym należy wysłuchać dwóch stron

> Co jest ta solidarność jajników ??

to coś takiego na co się skarżą panowie w sądzie, że sędzią była kobieta i
stało się tak a nie inaczej:-)

> Czy to tak cięzko zrozumieć, że włąsnie człowiek.

nie mam z tym problemu:-)

Sandra

185. Data: 2002-10-18 22:23:46

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik Jacek <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:aopr0a$hs5$...@n...onet.pl...
>
> żeby być obiektywnym należy wysłuchać dwóch stron

Ciekawe jak szerokie jest znaczeni wysłuchac

> to coś takiego na co się skarżą panowie w sądzie, że sędzią była kobieta i
> stało się tak a nie inaczej:-)

Dobrze, ze tam nie trafilem

> nie mam z tym problemu:-)

Ja też nie mam

Jacek

186. Data: 2002-10-19 17:07:17

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy mam rozumieć,że powinnam mieć zdanie podobne do większości wtedy nie
> wywoływałabym takiego zdziwienia?

Nie,po prostu nie powinnas najezdzac na kobiety z gory zakladajac ich wine.

> staje po stronie człowieka obojętnie kim on jest ; teściową, mężem, żoną
> ,dzieckiem ,sąsiadem itp.

A kiedy stanelas po stronie zony?Jak do tej pory nie zauwazylam ,niestety.

> czyli kobieta nie powinna mieć takich poglądów?:-)

Ciekawa jestem jaka jestes naprawde.Tutaj kreujesz sie na super zonke,ktora
umie mezowi dogodzic pod kazdym wzgledem,zawsze zadbana i gotowa
,"przyjaciolka " tesciowej,wyrozumiala dla zdrad i wyzwolona.No ciekawe...

Magda

187. Data: 2002-10-19 17:07:49

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> :-))) podniecają Cię pikantne opowieści?

Jaaasne.

Magda

188. Data: 2002-10-20 03:28:03

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrowka" <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Staje po stronie krnabrnych tesciowych.
> Spotkajcie sie a potem Qwak nam zdradzi tajemnice :czy Sandra jest na pewno

tak to, po prostu zakonnica z zakonu
Kamedulow Bosych.
iwon(k)a

189. Data: 2002-10-20 08:28:17

Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iwon(k)a <i...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aot7sg$leg$...@n...onet.pl...

> tak to, po prostu zakonnica z zakonu
> Kamedulow Bosych.

:-)))) i pewnie przyznałabym Ci rację żeby nie ten figiel pod spódnicą hehe

Sandra

190. Data: 2002-10-20 14:19:07

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik Iwon(k)a <i...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:aot7sg$leg$...@n...onet.pl...

> :-)))) i pewnie przyznałabym Ci rację żeby nie ten figiel pod spódnicą hehe

to ty jestes zakonnikiem!!!!!!
iwon(k)a

BYLO: Konflikt w rodzine
poród w oławie