Niezwykly pamietnik

1. Data: 2002-10-10 08:38:14

Temat: Niezwykly pamietnik
Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Znalazlem to w sieci:

http://ad-astra.blog.pl

Niezwykly pamietnik czlowieka miotanego dwoma namietnosciami.
Milosc i zdrada, seks, pozadanie i dojmujaca tesknota.
Wszystko w scenerii poezji i magii. Naprawde zobaczcie!
Jak godzić rodzinę z kochanką?

Internauta

2. Data: 2002-10-10 10:12:20

Temat: Re: Niezwykly pamietnik
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Znalazlem to w sieci:
>
> http://ad-astra.blog.pl

Ble. Ble. - zwykłe życie-e-e-e
Na dodatek źle wychowane bachory (no jedno - drugie chyba jeszcze za
małe ale...) .

Qwax

3. Data: 2002-10-10 12:56:01

Od: "ewis" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Milosc i zdrada, seks, pozadanie i dojmujaca tesknota.
> Wszystko w scenerii poezji i magii. Naprawde zobaczcie!

a na pl.regionalne-warszawa napisał:

"znalazłem w sieci pamiętnik Warszawiaka, musicie
to przeczytać" - czy coś w tym stylu.

po prostu Internauta to samotny człowiek, który tylko w ten sposób
może kogoś zaciekawić swoimi wypocinami.

pozdr,
kasia

pogrzeb
[chwalę się] 10 :)))))))