które badania?

1. Data: 2002-10-09 18:00:58

Temat: które badania?
Od: "wojus" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam pytanie,
czy jest się w ciązy mozna sprawdzić poprzez:
- badanie krwi
- testy ciążowe (mocz)

jak ajest różnica pomiędzy tymi badaniami?
które z nich jest lepsze?

wyniki testu ciążoewgo są po minucie
czy badanie krwi wykarze w ciązgu dnia jaki jest wynik?

z góry dzięki
Wojtek

2. Data: 2002-10-10 05:46:16

Temat: Re: które badania?
Od: Piotr Jankisz <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

wojus napisał(a):

> [...]
> - badanie krwi
> - testy ciążowe (mocz)
>
> jak ajest różnica pomiędzy tymi badaniami?

Po minucie od czego ? Zapłodnienia ?

O ile mi wiadomo badania moczu testem z apteki dają prawdłowy wynik
co_najmniej po tygodniu od zapłodnienia. Co do krwi nie wiem.

--
Piotr Jankisz

Małe co nieco o rowerach:
http://www.widzew.net/~bladteth/pj.html

Problem z glowy [bylo: Przesadzam??]
I jak tu wyjść wieczorem po chleb z psem??
Gdzie poradnia malzenska w Krakowie ???
Sprzedam cisnieniomierz Hartmann HG160
zdrada