zafarbowane ciuchy

1. Data: 2002-10-09 20:30:19

Temat: zafarbowane ciuchy
Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Ratunku, pomocy!!!!!!!!! Wyprałam bielutkie i pastelowe ciuszki i pieluszki
mojego malucha z parą czarnych rajstop.Teraz połowa rzeczy jest szara.Czy ktos
wie co można zrobić żeby przywrócić im kolor?
Asia

2. Data: 2002-10-10 07:33:09

Temat: Re: zafarbowane ciuchy
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
pieluszki
> mojego malucha z parą czarnych rajstop.Teraz połowa rzeczy jest

Nie przejmować się i tak za parę tygodni będą do wyrzucenia!!!

Pozdrawiam
Qwax

3. Data: 2002-10-11 06:47:59

Od: "mamqa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A probowalas Vanisha? Wydaje mi sie ze jak bys go zastosowala to powinno
puscic a potem wyprac w proszku dla dzieci i malenstu nie poinno nic byc
(sama to wyprubowalam chodz na plamie a nie na zafarbowanych ciuszkach).
Pozdrawiam
Mam(q)a

4. Data: 2002-10-14 13:13:59

Temat: Odp: zafarbowane ciuchy
Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

przypuszczam, że teraz już za późno na porady. Trzeba było od razu jeszcze
raz wrzucić rzeczy do prania (oczywiscie bez winowajcy) na mozliwie
najwyższą temp., dozwoloną dla tych ubrań.
A.

które badania?
Problem z glowy [bylo: Przesadzam??]
I jak tu wyjść wieczorem po chleb z psem??
Gdzie poradnia malzenska w Krakowie ???
Sprzedam cisnieniomierz Hartmann HG160