zafarbowane ciuchy

1. Data: 2002-10-09 20:48:24

Temat: zafarbowane ciuchy
Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Ratunku, pomocy!!!!!!!!! Wyprałam bielutkie i pastelowe ciuszki i pieluszki
mojego malucha z parą czarnych rajstop.Teraz połowa rzeczy jest szara.Czy ktos
wie co można zrobić żeby przywrócić im kolor?
Asia

2. Data: 2002-10-10 06:33:25

Temat: Re: zafarbowane ciuchy
Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ktos
> wie co można zrobić żeby przywrócić im kolor?

wyprać z jaskrawymi ciuchami żeby przebiły szarość?

pozdr.Joanna

3. Data: 2002-10-10 07:16:39

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mojego malucha z parą czarnych rajstop.Teraz połowa rzeczy jest
szara.Czy ktos
> wie co można zrobić żeby przywrócić im kolor?

Obawiam sie zę już nic.
Mi w podobny sposób mąż załatwił kilka staników, piorąc je ze swoimi
ciemnymi majtkami.
Noszę takie szare, bo innego wyjsćia nie mam.

Pozdrowienia.

Basia

4. Data: 2002-10-10 08:22:59

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Mi w podobny sposób mąż załatwił kilka staników, piorąc je ze swoimi
> ciemnymi majtkami.
> Noszę takie szare, bo innego wyjsćia nie mam.

Masz. WINNY powinien naprawić szkody (wtedy dopiero będzie możliwe
zawieszenie wykonania kary)

Pozdrawiam
Qwax

Ps. Dobrze że moja TŻ tego nie czyta (też tak prałem)

zafarbowane ciuchy
które badania?
Problem z glowy [bylo: Przesadzam??]
I jak tu wyjść wieczorem po chleb z psem??
Gdzie poradnia malzenska w Krakowie ???