[chwalę się] 10 :)))))))

1. Data: 2002-10-09 21:57:35

Temat: [chwalę się] 10 :)))))))
Od: "Elżbieta" <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

muszę się pochwalić, za 5 minut będzie dzień naszej 10 rocznicy ślubu.
dodam, że najlepszy prezent urodzinowy w życiu mój mąż już dostał właśnie 10
lat temu- żonę :)))))))))) (jego słowa)

--
Elżbieta
ps. Przy okazji życzenia urodzinowe dla Danielka Doruni on też z 10.10

2. Data: 2002-10-09 22:06:42

Temat: Re: [chwalę się] 10 :)))))))
Od: "Lusi" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@b...pl> napisał w wiadomości
> muszę się pochwalić, za 5 minut będzie dzień naszej 10 rocznicy ślubu.
> dodam, że najlepszy prezent urodzinowy w życiu mój mąż już dostał właśnie
> [...]

To składam serdeczne, szczere życzenia i obyście wiele jeszce takich
wpólnych rocznic
świetowali:) -najlepszego!!!!:)
Pozdrawiam -Lucyna

PS. a tak na marginesie -ja ze swoją druga polową tez w tym roku taka samą
obchodziłam:)

3. Data: 2002-10-09 22:16:16

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@b...pl> napisał

> dzień naszej 10 rocznicy ślubu.

Kurka wodna ... gratuluję !

Narazie to dla mnie kaziorodztwo bo ja dopiero pierwszą "miesięcznicę"
małżeństwa zaliczyłam - ale jestem pełna podziwu dla wszystkich _trwających_
małżeństw (tym bardziej, że tyle się ich rozpada).

Pozdrawiam
MOLNARka

P.S. Czekam na odpowiedz na priva ;-)))

4. Data: 2002-10-10 06:32:04

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości
> ślubu.
> właśnie 10
> >
> "najlepszy" bo potem już NIC nie dostał ? :->
> ;-))))
>
> A poza tym to Gratulacje.

Najlepszy, bo nie ma nic co mogłoby przebić taki prezent :)
Moje grube szczęście też prawie osiem lat temu dostało podobny prezent
imieninowy. Żeby było oszczędniej to sam go zrobił i (z pewną pomocą:)) sam
odbierał :))
Też nie wyobraża sobie żeby mógł kiedykolwiek dostać lepsiejszy prezent :)

Elu ! Serdeczne gratulacje !!!!

pozdr.Joanna

5. Data: 2002-10-10 06:43:55

Od: Alex Jańczak <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

JoJo <g...@p...fm> w artykule news:ao36v1$3va$1@absinth.dialog.net.pl
napisał...

> Moje grube szczęście też prawie osiem lat temu dostało podobny prezent
> imieninowy. Żeby było oszczędniej to sam go zrobił

Sam? Ciebie przy tym nie było? :))))))

Olka(w odniesieniu do wątku na temat słów "urodził MI się syn")
--
**/|_/|**********************************
*( oo_ Olka(głupia[TM]) }:->[=3 *

6. Data: 2002-10-10 06:57:10

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alex Jańczak" <o...@p...pl> napisał w wiadomości
> JoJo <g...@p...fm> w artykule
news:ao36v1$3va$1@absinth.dialog.net.pl napisał...

> Sam? Ciebie przy tym nie było? :))))))

Tego... Pozwoliłam mu się wykazać ?:)))

Wiesz, mnie np. zdecydowanie nie przeszkadzało że TŻ po porodzie
(zdecydowanie niestety moim ;)) poleciał w środku nocy (z wrażenia pieszo
przez pół Wrocławia) do teściów i powiedział, że urodził się JEMU syn. I to
ze mówię, że sam sobie ów prezent wykonał też nikomu u nas nie przeszkadza a
jak brzmi !:)

pozdr.Joanna

7. Data: 2002-10-10 07:20:59

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Widocznie 'zasłaniasz mu cały świat' ;-)))

Aż tak grubaśna nie jestem :))))
ów prezent też odgrywa swoją , wcale niebagatelną, rolę w zasłanianiu :)
czego i innym życzę :)
pozdr.Joanna

8. Data: 2002-10-10 07:30:40

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
właśnie 10
> lat temu- żonę :)))))))))) (jego słowa)

"najlepszy" bo potem już NIC nie dostał ? :->

Qwax

9. Data: 2002-10-10 07:32:12

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Narazie to dla mnie kaziorodztwo bo ja dopiero pierwszą
"miesięcznicę"
> małżeństwa zaliczyłam -

i jak?

Wytrzymuje z Tobą?

> P.S. Czekam na odpowiedz na priva ;-)))

Dlaczego na priv.? Wstydzisz się nas?

Pozdrawiam
Qwax

10. Data: 2002-10-10 07:38:16

Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ps. Przy okazji życzenia urodzinowe dla Danielka Doruni on też z 10.10

Dziękuje Ślicznie za życzenia, ano łobuziak przyspieszył sobie 5 lat temu
narodziny o miesiąc i przypadkiem trafił w swoje imieniny :-))

Najlepsze życzenia dla kompana z 10.10, a przede wszystkim dla Was w tak
wspaniałą okrąglutką rocznicę ślubu. Wszystkiego Naj, Naj...........i wielu,
wielu takich okrągłych rocznic.

P.S My w zeszłym roku takową mieliśmy:-))

Pozdrawiam
Dorunia

zafarbowane ciuchy
zafarbowane ciuchy
które badania?
Problem z glowy [bylo: Przesadzam??]
I jak tu wyjść wieczorem po chleb z psem??