Problem z glowy [bylo: Przesadzam??]

1. Data: 2002-10-09 13:56:20

Temat: Problem z glowy [bylo: Przesadzam??]
Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie.

Na szczescie sprawa z pobytem w szpitalu sama sie rozwiaza... No moze nie
tak do konca sama. Rozwiazala ja mila pani doktor z oddzialu laryngologii w
Zeromskim. Mala jest w domu na przepustce.Musimy sie stawic na oddzial
dopiero dzis o 18. jutro z samego rana zabieg i jesli nie bedzie powiklan,
to w piatek wypis. Sa jednak normalni lekarze.

I zeby uscislic kilka rzeczy. Mala nie lezy na oddziale dzieciecym, bo
takiego na laryngologii w Zeromskim nie ma. Sa dwa pokoje w czesci damskiej
oddzialu przygotowane dla dzieci. W sumie 4 lozka, po dwa w kazdym pokoju.
Pokoiki maja wlasne WC, umywalke i przesliczne lampki nocne... Ogolnie
wyglada to bardzo sympatycznie. W pokoikach sa stoliczki i krzeselka.

Jedyne co mnie zmrozilo, to to, ze lozka w pokojach dzieciecych sa
normalne... takie jak dla doroslych. Wysokie i bez ogranicznikow po
bokach... Mam nadzieje, ze mala nie zladuje...

Pobyt 3-godzinny w szpitalu przebiegl bez problemow. Kaska juz zaznajomila
sie z oddzialem i jdna z pielegniarek. Jutro bedzie miala zabieg jako
pierwsza, wiec do wieczora juz powinna byc w dobrej formie.

Dziekuje wszystkim za odpowiedzi za moj (jak widac) dosc kontrowersyjny
post. Na szczescie problem jest rowiazany. Dzis jedziemy we trojke do
szptala. Kladziemy mala spac. A jutro bladym switem przyjezdzam, zeby byc
przy malej podczas przygotowan do zabiegu. No i oczywiscie po zabiegu... I
mam nadzieje, ze w piatek zabiore ja do domu.

Trzynmajcie sie cieplutko.

Kania

2. Data: 2002-10-09 14:22:15

Temat: Re: Problem z glowy [bylo: Przesadzam??]
Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przy malej podczas przygotowan do zabiegu. No i oczywiscie po
zabiegu... I
> mam nadzieje, ze w piatek zabiore ja do domu.

Ja myślę ze jeśli Kasia jest jedyną małą dziewczynką na oddziale
damskim to panie, które tam leżą tez z pewnością trochę się nią
zaopiekują, tak że nie masz powodów do obaw.
Cieszę sie ze tak sie to dało zorganizować i powodzenia !

Pozdrowienia.

Basia

3. Data: 2002-10-09 15:49:31

Od: m...@s...pl (Ula Michta) szukaj wiadomości tego autora

"Kania" napisała:

> [...]
> przy malej podczas przygotowan do zabiegu. No i oczywiscie po zabiegu... I
> mam nadzieje, ze w piatek zabiore ja do domu.

Wy się trzymajcie.
Napewno wszystko będzie dobrze.

Życzymy Kasi szybkiego powrotu do pełnej formy :-)

Ula

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.rodzina

4. Data: 2002-10-09 20:00:12

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kania" <k...@p...onet.pl> wrote in message
Smutne, bylo to że tak łatwo przychodzi ludziom uogólaniać i rzucać
pomóweinia,
na lekarzy, na pielegniarki - przecież Ci ludzie robią co mogą aby w biednym
kraju
w jakim przyszło nam żyć, pomgać nam.

Cieszę się, że tak szczęśliwie rozwiązuje się Twoja historia.
Powrotu do zdrowia malej.

Jacek

I jak tu wyjść wieczorem po chleb z psem??
Gdzie poradnia malzenska w Krakowie ???
Sprzedam cisnieniomierz Hartmann HG160
zdrada
chrapanie u dzieci