zdrada

1. Data: 2002-10-08 13:30:02

Temat: Re: zdrada
Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
news:anvlva$gnk$1@news.onet.pl...

> <b...@a...pl> wrote in message
> >

> Chcesz tu kogos zdradzić,
> czy z kimś kogoś zdradzić,
> czy zdradić nam jak kogoś zdradzić,
> czy może pożalic sie na kogoś kto zdradził
>
> Jacek

Lub w ogóle zdradzić nam o co chodzi ?;)

pozdr.Joanna

2. Data: 2002-10-08 17:46:27

Temat: zdrada
Od: b...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś porozmawia o zdradzie? zależy mi na tym Beata

3. Data: 2002-10-08 18:01:07

Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule b...@a...pl wyklawiaturzył(a):

> Czy ktoś porozmawia o zdradzie? zależy mi na tym Beata

Pytasz Beaty kto porozmawia o zdradzie?

--
% --== *Bischoop* ==-- | *LRU: #260447* %
% bischoop(at)poczta.onet.pl | GG:1562767 |ICQ:159794827 %

4. Data: 2002-10-08 18:07:20

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś porozmawia o zdradzie? zależy mi na tym Beata
zobacz wątek "Płaczę, mąż mnie zdradził.." z 23.09
Ola

5. Data: 2002-10-08 18:25:08

Od: b...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

> W artykule b...@a...pl wyklawiaturzył(a):

> Pytasz Beaty kto porozmawia o zdradzie?
>
> --
Nie - pytam ogólnie.

6. Data: 2002-10-08 19:42:00

Od: "Blanka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś porozmawia o zdradzie? zależy mi na tym Beata

Na zdradzie, czy rozmowie?

--

Blanka

b...@p...onet.pl

7. Data: 2002-10-08 22:24:28

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2002-10-09 05:17:18

Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule b...@a...pl wyklawiaturzył(a):

> Nie - pytam ogólnie.

A wiec tak, tu sie nie rozmawia tylko pisze posty, to nie jest chat, cos
cie trapi piszesz, kogos temat interesuje, odpowiada na twoj post, a
odpowiadamy po postem, jednak nie w miejscu sygnaturki.

9. Data: 2002-10-09 06:35:12

Od: b...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

Uznajcie że nie było tematu.
Chciałam o tym porozmawiac, ale wiem że są to tematy często poruszane a nie
należą do najprzyjemniejszych - szczególnie jeśli kogoś to dotknęło. Wysłałam
pytanie żeby się dowiedzieć, czy znajdzie się ktoś z kim bedzie można
porozmawiac spokojnie choćby priv. I tyle. Jestem trochę rozbita więc sorry
jesli ktoś to inaczej odebrał. Beata

10. Data: 2002-10-09 08:07:16

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
można
> porozmawiac spokojnie choćby priv. I tyle. Jestem trochę rozbita

Pewnie by ktoś porozmawiał (nawet Ja - zapraszam na priv.) ale źle do
nas podeszłaś - zamiast 'rzucić problem' - 'rzuciłaś pytanie'

Pozdrawiam
Qwax

chrapanie u dzieci
rodzina