zdrada

31. Data: 2002-10-11 05:45:31

Temat: Re: zdrada
Od: "jolka" <j...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
news:ao3nv6$5qo$1@news.onet.pl...

> "MM" <m...@p...onet.pl> wrote in message

> Czegoś tu nie rozumiem, autorka piszę nic się nie stało.
> A Ty rozwlekasz całą historię.
> Temat zdrady wałkowany byl kilka dobrych razy, ci którzy odpowiedzieli
> aktywnie uczestniczyli w tej dyskusji, a z pierwszego postu Beaty -
naprawdę
> można było wywnioskować że rzuca go ktoś kto po prostu chce sobie
> teoretycznie porozmawiać.
>
> Jacek

Jacek, przestań wypisywać takie posty. Ktos chce "pogadać' na temat który go
boli, ukryty gdzieś na dnie serca a Wy zaczynacie zdanie rozbierać na części
pierwsze i czepiac się szczegółów (oczywiście odnośnie samego zdania) a nie
tematu na który chce autorka porozmawiać. Nie da się tego spokojnie czytać,
w końcu nie wytrzymałam i napisałam.

Pozdrawiam Jolka

32. Data: 2002-10-11 07:20:52

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> (...)
> U mnie wyświetla to co napisałem... i co bym nie robił zostaje tylko
> archiwum grupy.

> Taka praca.....

> W każdej głupocie coś mądrego znaleźć można, od każdej można się
czegoś
> nauczyć, także tego: jak nie pisać (właśnie jestem w trakcie.)

To może przy okazji opracujesz "NAZAPY" (moja nazwa dla FAQ - brzydko
mi się kojarzy)

Pozdrawiam
Qwax

33. Data: 2002-10-11 16:48:57

Od: "Anna Maria Chuchrowska" <m...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdrada jest okropna ale jest tylko skutkiem a nie przyczyna! wiem cos o tym,
sama zostałam zdradzona 2 lata po slubie!
pozdrawiam
Anka

34. Data: 2002-11-19 11:55:06

Od: "vad" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qwax <...@...Q> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:.

> W takim rozumieniu zdrada nie istnieje.
> Uzasadnienie - poszukaj w innych moich postach.
> Pozdrawiam
> Qwax
Witam
Zdrada - naruszenie , złamanie danej obietnicy , przrzeczenia . Często
mylona z brakiem lojalności . Gdyby trzymać się ściśle , danej w USC czy
przy ołtarzu , przysięgi małżeńskiej 3/4 naszych postępków w życiu
okazywałoby się zdradą .
pozdr.vad

35. Data: 2002-11-19 14:01:51

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
czy
> przy ołtarzu , przysięgi małżeńskiej 3/4 naszych postępków w życiu

No to mam ubaw:
W USC gdy brałem ślub nie było ani słowa o 'wierności małżeńskiej' -
oboje z ówczesną żona byliśmy zdziwieni ale zgodni że nie było!!

A w związkach 'wolnych jeżeli NIGDY nie obiecam wierności to nigdy nie
zdradzę?

Dobre !!!

Pozdrawiam
Qwax

36. Data: 2002-11-19 14:36:07

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lusi <g...@o...pl> napisał(a):

> I ja odniosłam takie smao wrażenie -to nie bylo miłe, a dziewczyna ma
> problem..

To niech dziewczyna napisze, że ma problem i jaki, a nie rzuca ogólnikami.
Nikt tu nie ma kwalifikacji na Ducha Świętego... a przynajmniej się do takich
nie przyznaje.

JoP

37. Data: 2002-11-19 14:40:30

Temat: Odp: zdrada
Od: "Beata" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jolanta Pers <j...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ardi8n$9ko$...@n...gazeta.pl...

> To niech dziewczyna napisze, że ma problem i jaki, a nie rzuca ogólnikami.
> Nikt tu nie ma kwalifikacji na Ducha Świętego... a przynajmniej się do
> [...]

dziewczyna napisała, porozmawiała i dyskusja o tym dawno przebrzmiała Beata

38. Data: 2002-12-05 10:37:17

Od: Leszek Karlik <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 19 Nov 2002 15:01:51 +0100, Qwax <...@...Q> disseminated foul
capitalist propaganda:

[...]
[...]
> A w związkach 'wolnych jeżeli NIGDY nie obiecam wierności to nigdy nie
> zdradzę?

Jeżeli przez związek 'wolny' rozumiesz życie bez ślubu, to IMO nie
obiecywanie wierności nie wystarcza - w naszej kulturze życie z kimś
implikuje monogamię, więc jeżeli chce się żyć w związku poli- należy o
tym poinformować partnera. Natomiast jeżeli przez wiązek 'wolny'
rozumiesz związek, w którym partnerzy stwierdzili, że nie muszą sobie
dochowywać wierności (niezależnie o to, czy chodzi o seks, uczucia,
czy jedno i drugie), to oczywiście zdrada nie ma miejsca.

> Qwax
Leslie
--
Leszek 'Leslie' Karlik; Drone, Offensive, Special Circumstances, Contact.

GH/L/S/O d- s+:- a24 C++ UL+ P L++ E W-() N+++* K w(---) M- PS+(+++) PE

chrapanie u dzieci
rodzina
pozew o rozwód
dokumenty dot. rodziny