do ginekologów - bardzo krempujący problem.

1. Data: 2006-01-02 14:01:52

Temat: do ginekologów - bardzo krempujący problem.
Od: d...@g...pl (Daria) szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Bardzo proszę jeśli jest tu jakiś ginekolog, najlepiej kobieta, aby napisał
do mnie na priv'a. Mam krempujący mnie problem, ale nie chcę pisać o nim na
listę, bo już niejednokrotnie widziałam różne reakcje na ludzi problemy na
tej liście.

Pozdrawiam życząc szczęśliwego, dobrego roku,

D.

2. Data: 2006-01-02 15:48:03

Temat: Re: do ginekologów - bardzo krempujący problem.
Od: "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Daria" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> o nim na listę, bo już niejednokrotnie widziałam różne reakcje na ludzi

Zastanawia mnie upór z jakim powracasz na grupę. Zastanawia mnie także,
dlaczego szukasz pomocy u Polaków.
Przecież, jak pisałaś, ta grupa jest taka niedobra, a ci Polacy tacy
niemili, brudni.

Poza tym kiedyś napisałaś:

"Zle trafilas na tym forum lekarze albo nie odpowiadaja wcale na pytania
albo
odpowiadaja glupio, ironicznie. Szczegolnie jesli mieszkasz za granica"

I ty pytasz na tej grupie o radę? Dziwne, oj dziwne.

No ale może noworocznie zmieniłaś zdanie.

> Pozdrawiam życząc szczęśliwego, dobrego roku,

A także życzę wszystkiego najlepszego, zdrowia, jak najlepszych kontaktów z
ludzmi.

Pozdrawiam.

Seco

3. Data: 2006-01-02 16:46:55

Od: "cancer" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> No ale może noworocznie zmieniłaś zdanie.

> A także życzę wszystkiego najlepszego, zdrowia, jak najlepszych kontaktów

Witaj
Daj spokój Daria to typowy obraz trolla ją to bawi jak piszesz i rozważasz.
Kto wie może to rodzaj jakiegoś zboczenia_)).
Pozdrawiam
Cancer

4. Data: 2006-01-02 17:46:09

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Daria" <d...@g...pl> wrote in message
> [...]
> o nim na listę, bo już niejednokrotnie widziałam różne reakcje na ludzi

czy tam gdzie mieszkasz nie ma zadnego ginekologa?
zaden lekarz nie leczy przez net

iwon(k)a

5. Data: 2006-01-02 18:32:31

Od: "Michał" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zaden lekarz nie leczy przez net

Kiedyś się to zmieni, jak ludzie do cna zgłupieją, a będzie to tak:
"wyślij SMS o treści CHOROBA na numer ..." i cwaniaki będą na tym grubą
kasę trzepać, podobnie jak teraz szarlatani żerują na chorych na raka,
wciskając im różne "cudowne" specyfiki.

6. Data: 2006-01-02 20:47:30

Od: d...@g...pl (Daria) szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Po pierwsze Bartku, nie wiem o czym piszesz, ze powrocilam na grupe. Po
drugie, nie pytalam nigdy na forum o nic, co dotyczylo by zdrowia, ostatnio
i chyba to bylo moje drugie zapytanie na grupe, to bylo pytanie o leukocyty.
Wczesniej, kilka lat temu pytalam o immunologie, bo zajmuje sie systemami
sztucznej inteligencji. Jedenak nigdy nie wypowiedzialam sie na tej grupie
negatywnie o polskich lekarzach. Na tej grupie jest jeszcze jedna Daria, a
wiec to moze mnie z nia pomyliles.
Nie mam sobie nic do zarzucenia, a jesli nie chcesz mi odpowiadac, to
poprostu omin mojego posta.

Nie zmienilam zdania noworocznie, bo go nie musialam zmieniac....

Pozdrawiam,

Daria

7. Data: 2006-01-02 20:54:15

Od: d...@g...pl (Daria) szukaj wiadomości tego autora

Witam.

są lekarze, ale ... jakoś mi głupio pytać, bo wielu ludzi, takie mam
wrażenie, myśli, że kobieta w pewnym wieku powinna wszystko wiedzieć.
Zwłaszcza, że już właściwie nie ma tematów tabu...

Ja nie chcę się leczyć, bo wiem, że nie można sie leczyć, ale chciałam
spytać o rzecz nie wymagajacą terapii, a poprostu pokierowanie mnie w pewnej
sprawie...

Pozdrawiam i dziękuję.

8. Data: 2006-01-02 20:58:02

Temat: Re: do ginekologów - bardzo krempuj?cy problem.
Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Daria napisał(a):
> [...]
> poprostu omin mojego posta.
>
> Nie zmienilam zdania noworocznie, bo go nie musialam zmieniac....

skoro nie jestes "tą" Darią, to lepiej zmień sobie nicka/pseudo, w
przeciwnym razie wiekszość osób bedzie miało do Ciebie negatywne
nastawienie...

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

9. Data: 2006-01-02 21:02:24

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

2 Jan 2006 15:01:52 +0100, *Daria*
<news:010c01c60fa4$c2f0c510$88d4c655@ferdynus> napisał(a):

> [...]

> listę, bo już niejednokrotnie widziałam różne reakcje na ludzi problemy na

Przecież podobno w tej swojej Hameryce masz najlepszych lekarzy, a do tych
polskich nie masz szacunku.

--
Kaja

10. Data: 2006-01-02 21:10:24

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Daria napisał(a):
> [...]
>
> Ja nie chcę się leczyć, bo wiem, że nie można sie leczyć, ale chciałam
> spytać o rzecz nie wymagajacą terapii, a poprostu pokierowanie mnie w

Tym bardziej niezrozumiałe, że nie chcesz zapytać na grupie o to, co Cię
nurtuje. Przecież jesteś tu zupełnie anonimowa, no nie?

Pozdrawiam
Ewa

zmeczenie
Eliminowanie genu /Kraków