Re: do jerzego

Data: 2002-10-11 18:14:38
Temat: Re: do jerzego
Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de>

"Jerzy" <0...@m...pl> schrieb im Newsbeitrag
news:ao6peq$435$1@news.gazeta.pl...

> Całe szczęście, że mnie nikt tak nie kocha jak Ciebie.
> ;-)))
Nie rozpaczaj az tak - moze kocha inaczej... chcialem powiedziec na swoj
sposob.

> A na stare lata to ja wolę wnuki bawić [na szczęście mam jeszcze parę lat
> w zapasie] niż zajmować się dzieckiem. Chociaż znam takie kobity co rodzą
> i po 46 roku życia. Ale mnie to nie bawi. Wystarczy mi 5 lat
> nieprzespanych nocy.
> ;-)))
To ja mam chyba szczescie do dzieci, bo moje spia po nocach i to do 8 rano.
Nie ma jak pruska dyscyplina mojej Uty. A na wnuki to czytasz sie jeszcze za
mlodo. Chociaz, tu w Niemczech trzeba byc ostroznym. Niektore mamy i taty
wygladaja jak dziadkowie.
> --
> Pozdr. Jerzy Nowak

Irek kochany