do nosicielek szkiel kontaktowych i akryli

1. Data: 2004-11-21 12:45:30

Temat: do nosicielek szkiel kontaktowych i akryli
Od: "Szanna" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Juz bylam zdecydowana jutro umawiac sie na zrobienie akryli.
Wieczorem zdejmowalam szkla kontaktowe - i chwila zastanowienia.
Jak bedzie wygladalo zakladanie i zdejmowanie szkiel przy dlugich
paznokciach?
Zawsze mialam krotkie i slabiutkie paznokietki.
Jakie macie w tej kwestii doswiadczenia?
Moze na poczatek zrobic troszke krotsze aby sie przyzwyczaic i na nowo
opanowac sztuke zakladania szkiel?
A moze nie bedzie zadnego problemu- tylko ja panikuje?
Co radzicie??

szanna

1. Data: 2004-11-21 13:40:35

Temat: Re: do nosicielek szkiel kontaktowych i akryli
Od: "Elik" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Użytkownik "Szanna" <n...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
> Wieczorem zdejmowalam szkla kontaktowe - i chwila zastanowienia.
> Jak bedzie wygladalo zakladanie i zdejmowanie szkiel przy dlugich

Przerobiłam ten problem na własnej skórze- zafundowałam sobie tipsy na czas
urlopu- niewiele dłuższe niż paznokcie ,które noszę na codzień.Kompletnie
nie przwidziałam tego,że trzeba będzie zdjąć szkła kontaktowe...W praktyce
okazało się iż graniczy to niemal z cudem: próbowałam od różnej strony- i
opuszką ,i tipsem.Kończyło się to zawsze długotrwałym zaczerwienieniem oka i
ogromnym zniechęceniem...Noszę soczewki od 12 lat i nigdy nie miałam
problemu z ich zdejmowaniem, aż do tego nieszczęsnego urlopu, gdzie płakałam
z bezsilności.Jeśli chcesz tipsy to tylko niewiele wystające za opuszką
palca 3 mm to max, bo przy dłuższych nie poradzisz sobie e zdejmowaniem, a i
o infekcję oka wtedy znacznie łatwiej.
Pozdr.
Elik

1. Data: 2004-11-21 13:57:24

Od: "Madee" <madee@akwizytorom_dziekujemy_destrukcja.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szanna" <n...@h...com> napisał w wiadomości

witam serdecznie,

nosiłam akrylowe paznokcie ok. roku, przez ten czas korzytsałam też z
soczewek;) faktem jest, że początki były dość cięzkie ale można się
przyzwyczaić. Ja delikatnie ściagałam soczewkę opuszkiem palca
(miewałam dość długie pazurki). Kwestia przyzwyczajenia się:) Ale jest
to wykonalne i po jakimś czasie nie przeszkadzają akryle.
Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2004-11-21 14:18:08

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Szanna wrote:

> [...]
> Wieczorem zdejmowalam szkla kontaktowe - i chwila zastanowienia.
> Jak bedzie wygladalo zakladanie i zdejmowanie szkiel przy dlugich

Ja mam dlugie paznokcie naturalne (w porywach do 1cm za opuszek) i
zakladam i zdejmuje opuszkami. Z zakladaniem nie ma problemu, przy
zdejmowaniu mozna nawet leciutko paznokciem, byle nie naciskac...

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-11-21 14:24:14

Od: "Szanna" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (miewałam dość długie pazurki). Kwestia przyzwyczajenia się:) Ale jest
> to wykonalne i po jakimś czasie nie przeszkadzają akryle.

Wielkie dzieki.
Czyli mialam nosa:)))
Jakis dobry duszek w glowce zapalil w pore swiatelko awaryjne.
Na akryle jestem zdecydowana w 100% , ale beda na poczatek
troszke krotsze niz planowalam.
Pozniej zobacze jak bedzie.

I jeszcze jedno.
Jak dlugo nosi sie jeden akryl? Czyli ile uzupelnien mozna robic?

szanna

1. Data: 2004-11-21 14:33:47

Od: "Szanna" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ja mam dlugie paznokcie naturalne (w porywach do 1cm za opuszek) i
> zakladam i zdejmuje opuszkami. Z zakladaniem nie ma problemu, przy
> zdejmowaniu mozna nawet leciutko paznokciem, byle nie naciskac...

Zaczynam patrzec optymistycznie !!!
Bardzo dziekuje- ja tez dam sobi rade!!!
Tak fajnie bedzie z dlugimi pazurkami a i raczki beda takie kobiece
wreszcie.

szanna

1. Data: 2004-11-21 15:46:21

Od: "Madee" <madee@akwizytorom_dziekujemy_destrukcja.com> szukaj wiadomości tego autora

> Wielkie dzieki.
> Czyli mialam nosa:)))

ano:)

> Jakis dobry duszek w glowce zapalil w pore swiatelko awaryjne.
> Na akryle jestem zdecydowana w 100% , ale beda na poczatek
> troszke krotsze niz planowalam.

dokładnie, i tak szybciutko urosną.

> Pozniej zobacze jak bedzie.

dobrze będzie

> I jeszcze jedno.
> Jak dlugo nosi sie jeden akryl? Czyli ile uzupelnien mozna robic?

Cięzko mi powiedzieć, bo już rok temu zdjęłam. Ale sama zobaczysz, że
trzeba zmienić, ale kilka razy spokojnie można uzupełniać. Po jakimś
czasie akryl trochę żólknie, szczególnie jak nosisz ciemne lakiery
(jak już będziesz miała długie, to zobaczysz jak fajnie się prezentują
ciemne kolory.... ja osobiście nie jestem zwolenniczką ciemnych
lakierów na krótkich paznokciach, więc szalałam z ciemnymi przy
akrylach).
Pozdrowienia
Magda

1. Data: 2004-11-21 16:16:19

Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elik" <e...@i...pl> napisał

> W praktyce
> okazało się iż graniczy to niemal z cudem: próbowałam od różnej strony- i
> opuszką ,i tipsem.

A jak zdejmujesz szkła jak nie masz akryli ... paznokciem ???

Ja mam akryle (długie) i szkła ... i w ogóle żadnego problemu z zakładaniem i
zdejmowaniem (w końcu nie szoruje paznokciem po szkle tylko zdejmuje je
opuszkiem).

> Jeśli chcesz tipsy to tylko niewiele wystające za opuszką
> palca 3 mm to max, bo przy dłuższych nie poradzisz sobie e zdejmowaniem, a i
> o infekcję oka wtedy znacznie łatwiej.

No wybacz ... nie każdy jest taki bezsilny jak Ty :-/

Do autorki pytania - poradzisz sobie bez problemu :-) Spoko.

Pozdrawiam
MOLNARka

1. Data: 2004-11-21 16:30:00

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wieczorem zdejmowalam szkla kontaktowe - i chwila zastanowienia.
> Jak bedzie wygladalo zakladanie i zdejmowanie szkiel przy

Ja problemów większych nie miałam. To jest imho kwestia przyzwyczajenia i
precyzji. Musisz po prostu bardziej uważać i niewykluczone, że na początku
będzie to trwało dłużej niż zazwyczaj. ;-) Grunt to opanowanie i
cierpliwość. :-)

> Zawsze mialam krotkie i slabiutkie paznokietki.
> Jakie macie w tej kwestii doswiadczenia?
> Moze na poczatek zrobic troszke krotsze aby sie przyzwyczaic i
> na nowo opanowac sztuke zakladania szkiel?

Na pewno jakichś bardzo długich bym Ci nie polecała, zwłaszcza jeśli dotąd
nigdy wcześniej nie miałaś tipsów. To jest też kwestia przyzwyczajenia się
w różnych innych sytuacjach, jak np. zakładanie butów, spodni, prace
domowe, nawet mycie włosów. Z bardzo długimi paznokciami możesz sobie nie
poradzić i po kilku dniach mieć dość. Zresztą wtedy uroda takich pazurów
imho jest dość wątpliwa, no ale to kwestia gustu. :> Może na początek
spróbuj zamiast klasycznych tipsów, przedłużanie na formie? Wygląda o wiele
naturalniej i jest bardziej wskazane osobom ze słabymi paznokciami. Wiem to
z doświadczenia, ponieważ moje paznokcie też są słabe, krótkie i gdy trochę
urosną to zazwyczaj się łamią.

pozdrawiam,
Ligeia

1. Data: 2004-11-21 16:33:58

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elik" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
> Jeśli chcesz tipsy to tylko niewiele wystające za opuszką
> palca 3 mm to max, bo przy dłuższych nie poradzisz sobie e
> zdejmowaniem,

Nie przesadzaj. Ja miałam paznokcie dłuższe niż 3 mm, soczewki noszę raptem
parę lat, a jakoś udawało mi się je zdejmować. Owszem, trwało to trochę
dłużej niż zazwyczaj, ponieważ bardzo uważałam, żeby nie zranić oka i nie
uszkodzić soczewki. Jednak nie miałam żadnych większych problemów, a po
kilku dniach zdejmowałam je równie szybko jak normalnie. Zsuwałam po prostu
opuszkiem palca w kącik oka i potem delikatnie wyjmowałam.

> a i
> o infekcję oka wtedy znacznie łatwiej.
> Pozdr.
> Elik

Jak ręce są dobrze umyte, to chyba jednak nie jest łatwiej o infekcję.

pozdrawiam,
Ligeia

YR krem do rak z arnica
Czy ktoś widział?
farba a henna
farba a henna
Sklep internetowy - czy ktoś korzystał z usług?