do ogrodników, co to posiadaja psy

1. Data: 2006-02-20 08:07:23

Temat: do ogrodników, co to posiadaja psy
Od: "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Ja juz mieszkam w nowym domu;-)Zasypiam i budze sie zachwycona.Za oknem
ptaszyska przy słoninie i własnorecznie zrobionym karmiku, a i czasem 6
sarenek, z drugiej strony płotu;-)Wracajac do pytania, jedna rzecz
spedza mi sen z powiek.Mam psa, doga niemieckiego i nie bardzo wiem jak
rozwiazac sprawe psiej toalety:-(Na razie zbieram i wyrzucam, a
potem?Srednio bedzie wygladał trawnik z psia wielka kupa;-(Jak
poradziliscie sobie ze swoimi pociechami?Aaa, mam jeszcze 2 koty, ale
one chyba nie beda sprawiały problemu?

Gosia

2. Data: 2006-02-20 08:10:17

Temat: Re: do ogrodników, co to posiadaja psy
Od: "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

Sorry, mialo isc na pl.rec.ogrody.A moze tutaj tez ktos mi odpowie?

Gosia

3. Data: 2006-02-20 22:49:25

Od: "Cezarys" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Sorry, mialo isc na pl.rec.ogrody.A moze tutaj tez ktos mi odpowie?
>
> Gosia
pl.rec.zwierzaki. Kiedyś widziałem tam kilka "przepisów"
CEzar

4. Data: 2006-02-21 09:22:25

Od: "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cezarys" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> pl.rec.zwierzaki. Kiedyś widziałem tam kilka "przepisów"
Dziekuje.Zupełnie o nich zapomniałam;-)

5. Data: 2006-03-04 18:40:43

Od: Miroo <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 Feb 2006 09:07:23 +0100, Gosia Plitmik napisał(a):

> spedza mi sen z powiek.Mam psa, doga niemieckiego i nie bardzo wiem jak
> rozwiazac sprawe psiej toalety:-(Na razie zbieram i wyrzucam, a

Taaaa...jak się ma własny domek to jest to problem
Jak się mieszka w bloku to problemu nie ma.
Czasem chce mi się wyć jak Miauczyńskiemu :(

Nie piję do ciebie tylko ogólnie.

Miroo

6. Data: 2006-03-05 10:28:59

Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-03-04 19:40 +0200, Użytkownik Miroo napisał :

> Taaaa...jak się ma własny domek to jest to problem
> Jak się mieszka w bloku to problemu nie ma.
> Czasem chce mi się wyć jak Miauczyńskiemu :(

Mi tez. Ja zbieram. I wkurzaja mnie cudze kupy na naszym blokowym
trawniku! Chociaz na te kupy wlasnie zainstalowano pojemnik!

--
Edytka [edymon] - złodziejka telewizorów z psem w pierwszym pokoleniu
http://labradory.info/

7. Data: 2006-03-06 21:15:04

Od: "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miroo" <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl

napisał w wiadomości news:chmmkhyw3xi4.dlg@miroo.miroo.miroo.pl...
> [...]

> Taaaa...jak się ma własny domek to jest to problem
> Jak się mieszka w bloku to problemu nie ma.
> Czasem chce mi się wyć jak Miauczyńskiemu :(

Mam nadzieje, ze nie do mnie, bo ja własnie mieszkajac w bloku chodziłam
i zbierałam.Zreszta teraz tez zbieram.

GP

8. Data: 2006-03-06 21:17:37

Od: "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "[edymon]" <m...@a...pl> napisał w
wiadomości news:dueehu$o0a$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Mi tez. Ja zbieram. I wkurzaja mnie cudze kupy na naszym blokowym
> trawniku! Chociaz na te kupy wlasnie zainstalowano pojemnik!

To masz fajnie, bo ja czasami z gównem w reklamówce kilometry robiłam,
nie było gdzie wyrzucic;-(A i tak mnie opieprzyli, ze do smietnika sie
nie wyrzuca;-/Pytanie za 100pkt, gdzie wyrzucic psia ku.., jak nie ma
pojemników?

GP

9. Data: 2006-03-06 21:55:43

Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Mam nadzieje, ze nie do mnie, bo ja własnie mieszkajac w bloku chodziłam
> i zbierałam.Zreszta teraz tez zbieram.

Niestety jesteś wyjątkiem, potwierdzajacym smutną regułę.

pozdrawiam

Stanley

10. Data: 2006-03-07 08:52:08

Od: zOOr <z...@k...chip(kropka)pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie za 100pkt, gdzie wyrzucic psia ku.., jak nie ma
> pojemników?

Odpowiedź.
Olać i wyrzucać do koszy.

Pytanie za 200pkt.
Gdzie matki wyrzucają ku.y dzieci z pieluch.
Bo specjalnych koszy nie widziałem :-D

--
zOOr
z...@k...chip(kropka)pl ==> zamień (kropka) na .

narzedzia budowlane i warsztatowe
pralka- jak sprawdzić??
jak usunac zacieki z soli ktore zrobily mi sie na butach ???
firma FAGOR - dobre produkty ?
Gwiżdże mi w piecu