firma FAGOR - dobre produkty ?

1. Data: 2006-02-19 20:02:10

Temat: firma FAGOR - dobre produkty ?
Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
co mi możecie powiedzieć o produktach firmy FAGOR? Dokładniej chodzi mi o
sprzęt do zabudowy- piekarnik i płyta gazowa.
Płytę wybrałam 3 FI 4 GLSTX NAT, nad piekarnikiem jeszcze się nie
zastanawiałam dokładnie, wiadomo tylko że będzie stał w słupku, więc
sterowanie płyty gazowej odpada (ta wybrana ma swoje sterowanie). W sklepach
jeszcze nie pytałam o tę firmę, płytę wybrałam przeglądając internet.

Czy macie jakieś doświadczenia z FAGORem? Płyta jak to płyta, będzie pewnie
OK, tylko nad piekarnikiem się zastanawiam... Inny do wyboru piekarnik to
Bosch HBN 43W350.

Pomóżcie nieuświadomionej kobiecie co będzie lepsze :)

Pozdrawiam
Ewa

2. Data: 2006-02-21 12:42:23

Temat: Re: firma FAGOR - dobre produkty ?
Od: "Shindo" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy macie jakieś doświadczenia z FAGORem? Płyta jak to płyta, będzie
> pewnie
> OK, tylko nad piekarnikiem się zastanawiam... Inny do wyboru piekarnik to
> Bosch HBN 43W350.

Ja mam plyte elektryczna i piekarnik H-185 Fagora.
My gotujemy b.duzo, a sprzet jak sprzet - nigdy nas nie zawiodl.
Wyszlismy z zalozenia, ze nie kupujemy AGD na cale zycie. Wiec jesli nie
widac roznicy to po co przeplacac.

Gwiżdże mi w piecu
Bardzo glosny kran :(
kupno łóżka - jakies rady ?
spółdzielnia, zwichnięte kolano, odszkodowanie
jaka maszyna do szycia?