do speców

1. Data: 2002-10-06 21:27:07

Temat: do speców
Od: "Mąci Pajton" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam ośrodka, który ma doświadczenie w operacjach wytwórczych pochwy -
chodzi o moją pacjentkę - agenesio vaginae, uteri et ovarii sin. Kłaniam się
z szacunkiem. Mąci.

---

2. Data: 2002-10-06 22:16:39

Temat: Re: do speców
Od: vlad <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

M?ci Pajton wrote:
> Szukam o?rodka, który ma do?wiadczenie w operacjach wytwórczych pochwy -
> chodzi o moj? pacjentk? - agenesio vaginae, uteri et ovarii sin. K?aniam si?
> z szacunkiem. M?ci.

Bytom - klinika na Batorego tel do sekretariatu (32)2817106, rozmawiaj z
szefowa; doc. Olejek lub pros' dr Blecharza.
Mozna tez polecic krakowski szpital Czerwiakowskiego . Jedna z moich
pacj. miala tam wykonana laparoskopowa operacje wytworcza i jest
zadowolona z wyniku zabiegu.
Pozdro,
Vlad

3. Data: 2002-10-07 19:24:36