do sprzedania handbike - różne modele ZAPRASZAM

1. Data: 2005-08-03 15:26:58

Temat: do sprzedania handbike - różne modele ZAPRASZAM
Od: "rolins" <rolins********@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

2. Data: 2005-08-03 19:08:16

Od: "Piotr Grela / interpio" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Użytkownik "rolins" <rolins********@o2.pl> napisał w wiadomości
news:dcqnni$64u$1@news.onet.pl...

Chyba Jarek buduje cos nowego, bo robi wyprzedaz.
Powaznie mowiac, gdybym mial kase i do wyboru - kupno samochodu czy handbika od Jarka
wybralbym to drugie,
w szybkosci samochodu w jezdzie miejskiej niewiele handbike ustepuje samochodowi a
poza tym
nie potrzeba zadnej benzyny, przegladow, tablic rejestracyjnych itp.

Pochwale sie ostatnio trase 36 km czyli od dworca PKP we Wroclawiu pod swoj dom w
Olesnicy przejechalem
w czasie 1h 54 minut - mysle ze na np. handbiku "Rolinsa" - był czas o polowe krotszy
;-).

Największym problem w handbiku, mam z jego siedzeniem. Po kilku godzinnej jezdzie po
naszych "zadbanych drogach" bola mnie "4 litery",
myslalem nawet nad wmontowniem do wozka siedzenia samochodwego ale ono znacznie
zwiekszyloby ciezar wozka, moze ktos z Was ma jakis
ciekawy pomysl jak ten problem rozwiazac...

--
Pozdrawiam Piotr Grela - (interpio)
www.handbike.pl

3. Data: 2005-08-03 19:16:29

Od: "rolins" <rolins********@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dom w Olesnicy >przejechalem
>w czasie 1h 54 minut - mysle ze na np. handbiku "Rolinsa" - był czas o

hmm a ile to km? a tak btw to podziwiam twoja odwage skoro jezdzisz trasa
olesnica-wroclaw w czasie jej remontu i wsrod tych ciezarowek :>

>Po kilku godzinnej jezdzie po naszych "zadbanych drogach" bola mnie "4
litery",
>myslalem nawet nad wmontowniem do wozka siedzenia samochodwego ale ono
znacznie zwiekszyloby ciezar wozka,

mysle ze wystarczy zastosowac odpowiednia poduszke pod D - to powinno
zalatwic sprawe, moze cos w rodzaju ROHO? Chociaz mysle ze zwykla gabka
wystarczy

4. Data: 2005-08-03 21:57:54

Od: "Piotr Grela / interpio" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> hmm a ile to km?
36 km

> a tak btw to podziwiam twoja odwage skoro jezdzisz trasa
> olesnica-wroclaw w czasie jej remontu i wsrod tych ciezarowek :>

Niezla adrenalina. Musze tylko zwiekszyc sume ubezpieczenia rowerowego ;-).
Najgorszy jest odcinek miedzy Smardzowem a sama Olesnica, musze nadrabiac troche
drogi jezdzac przez Nieciszow.
Czekam jak na zbawienie na dokonczenie budowy obwodnicy i dokonczenie przebudowy
trasy E-8 kolo Olesnicy.

Najprzyjemniej i moim zdaniem dosc bezpiecznie jezdzi sie w wieczorem i w nocy.
Teraz poza Olesnica w dzien a obowiazkowo w nocy gdy jezdze ubrany w taka odblaskowa
zolto-jaskrawa kamizelke budowlanca
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=59543431
ale przed chwila na Allegro znalazlem jeszcze bardziej ciekawsza kamizelke:
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=58961372

Z poczatku dziwnie sie w niej czulem ale zauwazylem, ze kierowcy takiego dziwnie
ubranego goscia omijaja szerokim lukiem.
I nawet moj modny stroj ma juz swoich nasladowcow ;-)

Nagorsze jest, ze nie mam z kim jezdzic wypozyczylem takiemu mlodemu chlopaczkowi ON
handbika - myslalem,
ze bede mial kumpla do wspolnych jazd a tu gosc po kilku kilometrach wymieka...

> [...]
>
> mysle ze wystarczy zastosowac odpowiednia poduszke pod D - to powinno
> zalatwic sprawe, moze cos w rodzaju ROHO? Chociaz mysle ze zwykla gabka

Odwiedze znajomego tapicera moze cos wymysli. Musi byc to siedzenie w miare
amortyzujace
i nieprzemakalne.

Ostatnio wynajalem sobie garaz, moze w przyszlosci jak PKO wspomoze pozyczka kupie
jakis tani garaz,
w ktorym nie tylko bede mogl naprawiac handbika ale i zostawiac w nim protezy tak aby
bez niepotrzebnego balastu
swobodnie jezdzic.

5. Data: 2005-08-04 18:17:23

Od: Michal 'Orr' Daszkowski <m...@u...idn.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

A więc stało się! ;-) Dnia Wed, 3 Aug 2005 21:08:16 +0200,
osoba podpisująca się: Piotr Grela / interpio <i...@d...pl>,
w artykule: <dcr4fk$p9u$1@nemesis.news.tpi.pl> napisała:

[...]

> [...]
poza tym
> nie potrzeba zadnej benzyny, przegladow, tablic rejestracyjnych itp.

Z dokładnością do pory roku. ;) Zimą/jesienią już trochę gorzej. :> Na pewno
tańszy (zwłaszcza w eksploatacji ;)), ale samochodu nie zastąpi.

Ale handbike jest faktycznie bardzo interesującym wynalazkiem i sam mam
w planach wyposażenie się w takie cuś. :) Dla wózkowicza to IMO bardzo
przydatne urządzenie.

Największą wadą dla mnie, jak na razie jest to, że aby toto wozić
autem, trzeba to albo pchać na dach, albo mieć kombi.

> [...]
Olesnicy przejechalem
> w czasie 1h 54 minut - mysle ze na np. handbiku "Rolinsa" - był czas o polowe

Rispekt. Ja bym się chyba bał. :( Mimo tej kamizelki odblaskowej,
o której dalej pisałeś, itp.

Pozdrawiam
Orr

6. Data: 2005-08-04 19:16:13

Od: Maciej Bogucki <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal 'Orr' Daszkowski napisał:

[...]

> Największą wadą dla mnie, jak na razie jest to, że aby toto wozić
> autem, trzeba to albo pchać na dach, albo mieć kombi.

Tutaj się mylisz. Trójkołowy rower kolegi (handbike ale na pedały)
mieści się w bagażniku seicento. Może nie krosowy ale też świetny ;).

7. Data: 2005-08-04 19:21:46

Od: Michal 'Orr' Daszkowski <m...@u...idn.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

A więc stało się! ;-) Dnia Thu, 04 Aug 2005 21:16:13 +0200,
osoba podpisująca się: Maciej Bogucki <n...@b...pl>,
w artykule: <dctphv$2is$1@atlantis.news.tpi.pl> napisała:

> Użytkownik Michal 'Orr' Daszkowski napisał:
>
> [...]
>
> Tutaj się mylisz. Trójkołowy rower kolegi (handbike ale na pedały)
> mieści się w bagażniku seicento. Może nie krosowy ale też świetny ;).

Hm... może jakiś krótki jest? Ja oglądałem jednego handbike i sami
jego producenci twierdzili, że do bagażnika Astry (sedan) nie wlezie.
I nie wyglądało jakby miał wleźć. :(

Pozdrawiam
Orr

PS Może po złożeniu siedzenia w tym SC albo co?

8. Data: 2005-08-04 20:31:02

Od: "rolins" <rolins********@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hm... może jakiś krótki jest? Ja oglądałem jednego handbike i sami
> jego producenci twierdzili, że do bagażnika Astry (sedan) nie wlezie.
> I nie wyglądało jakby miał wleźć. :(

hmm to dziwne bo jedna z moich klientek wozi handbike`a którego dla niej
zbudowałem w reno clio (krótkie) i po ściągnięciu kół wchodzi.

9. Data: 2005-08-05 17:22:04

Od: Maciej Bogucki <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> I nie wyglądało jakby miał wleźć. :(
[...]
> PS Może po złożeniu siedzenia w tym SC albo co?

Zdjęcia roweru o którym pisałem ze mną w roli głównej można znaleźć
tutaj:
http://www.maciej.bogucki.net/index.php?strPodstrona
=no_comments.php&&strKatalog=2005-05-13_Wypad_do_Kra
kowa/

Tajemnica pakowania do bagażnika polega na kilku elementach:
1. ściągane łatwo tylne koło na standardowej piaście.
2. łatwe ściąganie kół bocznych.
2. 'nos' na którym są pedały można złożyć na ramę dzięki zawiasowi od
góry i śrubie mocującej od dołu.

Jurek, właściciel roweru chce zrobić kolejną konstrukcję składaną na
szerokość.

10. Data: 2005-08-05 21:18:28

Od: "Piotr Grela / interpio" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Użytkownik "Maciej Bogucki" <n...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tutaj:
> http://www.maciej.bogucki.net/index.php?strPodstrona
=no_comments.php&&strKatalog=2005-05-13_Wypad_do_Kra

Ale zajefajna trike'a kto ją robił i ile taki pojazd kosztuje?

--
Pozdrawiam Piotr Grela - (interpio)
www.handbike.pl

Polaczone renty i gorny limit dochodu a zarobek
rencista ma za dobrze i trzeba to zmienic
samochód inwalidzki - naprawa - Kraków
Dostosowanie obiektów
Pomysł na radio