do wszystkich

1. Data: 2003-11-27 12:57:45

Temat: do wszystkich
Od: "Ilona" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak przyrzadzić najlepszą jajecznicę?
szukam przepisow...

1. Data: 2003-11-27 13:12:34

Temat: Re: do wszystkich
Od: "Aska Michalak" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-11-28 03:33:26

Od: Maciej <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona wrote:

> jak przyrzadzić najlepszą jajecznicę? szukam przepisow...

Chyba sie nie da.
Raz pytalem osobnika z Polskiego Radia nazwiskiem Rumian.
Zapytalem tak: Panie Rumian, czy jajka mozna smazyc na patelni?
Pan Rumian odpowiedzial: nie mozna, no bo jak pan siadzie na goracej
patelni.

1. Data: 2003-11-28 04:49:37

Od: "Kochatek" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najsmaczniejsza, moim zdaniem, jest jajecznica na masełku, posypana
szczypiorkiem.
Drugi wariant: z podsmażoną cebulką i pieczarkami.
Do tego pieczywko z masełkiem (koniecznie) i herbatka :))

Pozdrawiam
wszystkich próbujących wsiadać na gorącą patelnię :))

Kochatek

1. Data: 2003-11-28 06:36:03

Od: "Gazeta" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ilona" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> jak przyrzadzić najlepszą jajecznicę?
> szukam przepisow...

Witam, do jajecznicy można dodawać prawie wszystko zależy to od gustu, ale
cała sztuka smażenia polega na tym żeby jajecznica nie była za bardzo
spieczona i sucha, dlatego postępuj tak:
na mocno rozgrzane masło wrzucaj składniki jakie chcesz i podsmaż je.
Następnie zmniejsz ogień i wbijaj jajka (zawsze na końcu), dodaj przyprawy i
mieszaj same białka (pamiętaj o powolnym smażeniu). Gdy białka są już
"ścięte" zacznij mieszać żółtka i tu już zależy od Ciebie jak wysmażoną
jajecznicę preferujesz.
Smacznego
Pozdrawiam Renata

1. Data: 2003-11-28 10:01:09

Od: "Joanna" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja jajecznica:

na tłuszczu smażę cebulę, później dodaję pokrojoną w kostkę kiełbasę, w między
czasie w misce mieszam jajka z odrobiną mleka, soli, pieprzu i sosu sojowego.
Sos nadaje fajny smaczek. Lekko smaże, nie może być mocno ścięta. Polecam,
pychota.
Aśka

1. Data: 2003-11-28 10:42:36

Od: "Karmakoma" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ilona" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> jak przyrzadzić najlepszą jajecznicę?
> szukam przepisow...

ja dzis rano robilam tak:

podsmazylam pokrojone w kostke frankfurterki wraz z siekana cebula,
pieczarkami odrobina pieprzu (obowiazkowo na smalcu, bo moje Slonce _musi_
przytyc - wazy tylko 50 kg przy wzroscie 180 cm...). potem wbilam 2 jajka i
dodalam pokrojony w drobna kostke zolty ser oraz troche jarzynki.
podsmazylam, a pod koniec posypalam to kolorowe cudo zielona natka
pietruszki :-). wyglad byl zachecajacy, smak podobno tez (sama nie jadlam,
bo jestem uczulona na jajka..).

Pozdrawiam,

Karmakoma.

1. Data: 2003-12-01 07:31:15

Od: "beny76" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Ilona" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> na mocno rozgrzane masło wrzucaj składniki jakie chcesz i podsmaż je.
> Następnie zmniejsz ogień i wbijaj jajka (zawsze na końcu), dodaj przyprawy

Z tym mocno rozgrzanym maslem to bym uwazal! Maslo pali sie w wyzszej
temperaturze !!!
Poza tym przepis spoko.

beny76

obiad