do zagospodarowania 1/2 ha - pomoc

11. Data: 2003-10-14 22:39:09

Temat: Re: Odp: do zagospodarowania 1/2 ha - pomoc
Od: "Jacek Kaliszan" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

12. Data: 2003-10-14 22:56:55

Od: "Kronopio" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miło Cię znowu widzieć :-)))

Pozdrawiam
Kronopio

13. Data: 2003-10-14 23:00:14

Temat: Re: do zagospodarowania 1/2 ha - pomoc
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Beata Mateuszczyk" <b...@p...onet.pl> wrote in message
news:3F8C70C9.5060703@poczta.onet.pl...

> Teraz.

Ja jestem zwolennikiem sadzenia na wiosne.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

14. Data: 2003-10-14 23:02:02

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message

> na stronie http://www.winnica.golesz.pl/index01.html
>
> :-)))))))))))))))

:-(((((((((((((((((( Przeciez najwazniejsza jest plantacja malin!
I nie wolno zapominac o sprowadzeniu pary kretow do ogrodu.

Pozdrowienia,
Michal

15. Data: 2003-10-14 23:04:35

Od: "Kronopio" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:2e%ib.128784

> Ja jestem zwolennikiem sadzenia na wiosne.
>
> Pozdrowienia,
> Michal

Ja też.
Znalazłam dzisiaj w swoim bałaganie nazwy róż sadzonych ubiegłej jesieni
,co nie przetrzymały zimy.
Szlag lekki mnie trafił.

Pozdrawiam zgrzytająco
Kronopio

16. Data: 2003-10-15 06:04:16

Od: "wojus" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Grupowicze pomóżcie, choć wcale przed komputerem nie czekam

> Pozdrawiam ciepło, Dziadek

;-)

17. Data: 2003-10-15 06:39:37

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

18. Data: 2003-10-15 08:07:27

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal wrote:
> [...]

Słyszałam o nich, ale nie widziałam w sprzedazy. Produkuje to ktoś?

> a na polagrze widzialem wisnio-sliwki
> i jakby kogos interesowalo to mam namiar na tego szkolkarza z nimi

Mnie intersuje. Wisnie uprawiamy bardzo chętnie, ze względu na pyszny
dżemik, który z nich robimy. A dżemik z wiśnio-śliwek to musi być coś.
Od dwóch lat owocują nam też wiśnie syberyjskie.

> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

Pozdrawiam
Bea

19. Data: 2003-10-15 08:13:41

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:
> :-(((((((((((((((((( Przeciez najwazniejsza jest plantacja malin!
>
> Pozdrowienia,
> Michal

No to teraz mam dylemat. Lubię jedno i drugie (tzn. winogrona i maliny).
Tylko błagam nie zaczynajćie dyskusji o wyższości winogron nad malinami
i na odwrót, bo znów sadzaniem na jeżu zaczną grozić :-).

Pozdrawiam
Bea

20. Data: 2003-10-15 08:32:11

Temat: Odp: do zagospodarowania 1/2 ha - pomoc
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...

> No to teraz mam dylemat. Lubię jedno i drugie (tzn. winogrona i maliny). >
Tylko błagam nie zaczynajćie dyskusji o wyższości winogron nad malinami

Błaganie wielkodusznie uwzględniam (bo i tak wiadomo). :-))
Pozdrawiam :-)
Janusz

Ratunek dla krotona !!!
jak uratowac hibiscus?!