do zelzonych przez Jeffa

11. Data: 2006-11-04 17:13:14

Temat: Re: do zelzonych przez "optymalnych"
Od: " Are" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Are <a...@g...pl> napisał(a):

[...]

http://tiny.pl/rcp2

12. Data: 2006-11-04 17:43:15

Temat: Re: do zelzonych przez Jeffa
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@o...eu> napisał w wiadomości
news:2c57.00000058.454ca281@newsgate.onet.pl...
> [...]
[...]

> ...nie klam Lepionko bo moje konto dziala na innych grupach GW,

Faktycznie, nadal zaszczycasz (jako Marcin) swoimi niezwykłymi
tekstami grupę pl.soc.polityka: http://tiny.pl/r5s6 ,
http://tiny.pl/r56x

A swoją drogą dlaczego w temacie alkoholu stosujesz akurat rady
dr. Kwaśniewskiego? dziwne...(?) A mnie z tego samego powodu kiedyś
nazwałaś pijaczką, tragiczna Annoklay...
I nadal wyzywasz ludzi np. od kretynów http://tiny.pl/r5v9

to tylko ty
> zalozyles prawdopodobnie cancelbota aby uniemozliwic mi wysylanie
> postow na grupy usenetowe, bo zabawiasz sie cenzora.

Annoklay, tylko zimny prysznic jeszcze może ci pomóc...

> Ponadto teraz juz wiem kto kasuje posty z wyzwiskami krystynyopty,
> alego, mierzynskiego i gola, ktorymi obrzzucily mnie te osoby za to,
ze podalem do publicznej wiadomsci informacje o tragicznych skutkach
> stosowania tzw. diety optymalnej.

...bardzo zimny prysznic...

> Hmm.....sam sie wiec wprosiles do grona prowokatorow pseudoopty o
> dzialalnosci
> ktorych w sieci, zostana powiadomione odowiednie instytucje w Polsce.

...baaardzo zimny prysznic + okład z lodu na głowę.

Krystyna

13. Data: 2006-11-04 19:31:45

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Are" <a...@g...pl> a écrit dans le message de news:
eiihdv$5bl$...@i...gazeta.pl...
> O straszenie prokuratorem i gorby karalne
(...ciach...)
> wspomne, bo to robia w kazdym poscie, takze
> malo kto juz to zauwaza.

Arus "dal glos" bo jego "boginie" ktos osmiela sie krytykowac i taktowac jak
na to zasluguje? Arus nie rozdzielaj tak swojej uwagi, przeciez masz
wybranca do promocji!

Jurek

14. Data: 2006-11-05 03:35:37

Od: j...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przeprosiła, odpowiedzią ze strony tej osoby był - i jest nadal -
> jedynie stek wyzwisk.
> Szczególnie dużą aktywność wymieniona osoba przejawia na grupach
> pl.misc.dieta pl.soc.wegetarianizm
>
> Domagam się:
> 1. zablokowania konta tej osoby
> 2. podania mi danych osobowych tej osoby z uwagi na fakt,
> że chcę pozwać ją przed sąd.
>
> W przypadku niespełnienia powyższych żądań w rozsądnie krótkim czasie
> pozostanie mi nagłośnić fakt tolerowania działalności karalnej przez
> zarządzających serwisem news firmy Agora S.A..

Poniewaz jestes wyjatkowo bezczelnym klamca, oszustem i prowokatorem
internetowym ktory nie tylko dopuszcza sie lamania prawa usenetowego,
prawa karnego oraz lamania prawa czlowieka do wolnosci slowa (sianie terroru,
kasowanie postow i blokowanie kont, prowokowanie awantur i klotni, ponizanie
czlowieka itp) bedziesz mial wszystkie te problemy o ktorych ci napisalem w
liscie prywatnym

Tymczasem taki e-mail wyslalem na adres administracji, aby sie przekonac jak
dziala naprawde prawo i dla kogo to prawo dzial na grupach ktore sa wlasnoscia
Agory.

Od kilku dni nie moglem wyslac postow na grupy usentowe z konta gazeta.pl.

Dzisiaj ku ogromnemu mojemu zaskoczeniu dowiedzialem sie z zamieszczonego na
grupie pl.miscdieta postu, ze osoba o nicku Jamusz Lepionko zlozyla na mnie
zazalenie.jakobym dopuscil sie przekroczenia kodeksu karnego.

Chcialem wiec sie dowiedziec na jakiej podstawie dano wiare slowom tego
uzytkownika usenetu, i zablokowano mi dostep do grup usenetowych, skoro w
zamieszczonym przez niego poscie brak jest jakichkolwiek dowodow mojej rzekomej
winy.

Jestem niemile zaskoczony takim przebiegiem sprawy, bowiem to wlasnie uzytkownik
podpisujacy swoje posty nickiem Janusz Lepionko wielokrotnie i bezpodstawnie mi
naubliazal nie tylko osobiscie, ale przylaczyl sie aktywnie do nagonki ktora
sobie urzadzili na mnie i innych grupowiczow chuligani rezydujacy na grupach
usenetowych.

A notorycznie mi ublizal tylko dlatego, ze usilowalem dyskutowac merytorycznie
na tematy dietetyczne.

I tak np. dowiedzialem sie ze jestem Zydem Chazarem, judajczykiem z garbatym
nosem , cierpiacym na polanofobie itp. itd....

Zreszta prosze sobie poczytac czym jestem: w/ g internetowych znajomych i
przyjaciol Janusza Lepionko:

Gazeta.pl > Usenet > pl.misc.* > pl.misc.dieta
Niedziela, 5 listopada 2006

pl.misc.dieta

+ odpowiedz na ten list

choroba jefa

Autor: ali a...@g...pl
Data: 09-07-2006, 13:04:46

+ pokaż cały nagłówek

dla tropicieli spiskowej teorii dziejów - arusia i spółki

czy nie zauważyliście że osobnik ten cierpi na znaną
chorbę zwaną polanofobią?
a oto dedukcja:
studiuje talmudy?
jest polaczkiem -tfu, polskojęzycznym stetryczałym żydem???????
czy Kwaśniewski nie naraził się tym "garbatonosym judajczykom" odkrywając
ich sposób hodowli elit "wybrańców"???
jak oni reagują na wyciekli ich tajemnic tworzenia rządu nad światem
typu "Protokoły mędrców syjonu" i podobne wytyczne odnośnie kierunku
przekształceń własnościowych w Polsce z wywiadu Gieremka dla gminy żydowskiej,
- czy nie podobnie??????
wnioski:
mataczą, osmieszają, zarzucają ciemnote, brak tolerancji,
aby osłabić wszystko to co buduje siłę narodu polskiego
którego ziemie obrali sobie za teren kolejnej ekspansji,
ps.
nie imputujcie mi tylko antysemityzmu
żydzi europejscy w nie są potomkami izraelitów
pochodzą od Chazarów którzy przyjęli judaizm aby zapanować nad światem,
a kto ma kasę ten rządzi
dlatego są zewsząd wypedzani kiedy ta oczywista prawda objawi sie,
widać to już, że następnym ich środkiem do panowania nad światem jest
globalizacja gdzie garstka bankierów posiada monopol nad kapitałem , światową
produkcją i dystrybucją

he he - uffff - a miało być o diecie
Ponadto kolezanka usenetowa Janusza Lepionki, Krystyna*Opty*
K...@a...spam oraz kilku innych zwolennikow tzw.diety optymalnej,
ktorych nawiasem mowiac ten Pan zawsze dzielnie bronil, obdarzyli mnie i innych
uczestnikow dyskusji na grupach usenetowych, taka oto wiazanka
'malosympatycznych komplementow":

Twoje "dowody" są debilne.
Granica twojej tępoty sięga najniższych pokładów kopalni głębinowych...
Mimo to dam ci kolejną lekcję
sieroto... bidulko za trudne do pojęcia
znowu walnęłaś głupotę.
niekumatych podejrzliwych oszustów takich jak ty.
Twoja logika w myśleniu leży i kwiczy
oszustko
Nadal jesteś głupia jak stołowa noga.
tepoto
Właśnie widać, jaka jesteś ciężko chora na tej swojej tajemniczej diecie
maniaczko.
ekspierdko od diet wszelakich.
nałukowa sieroto..
pani nałukowiec..
Łuczyłaś się, łuczyłaś i siem nie nałuczyłaś..
no i widac poziom intelektualny Arusia!
notoryczna kłamczucho z anty-optymalną obsesją
erupcja chamskiego talentu
wasz wybór odbije się wam czkawką, "roślinożercy"... ;)
jesteś niekumaty/a
znowu się wyrzygałeś
andziu, masz już wodę w mózgu
Twoja logika jest w lesie.
Wpuścić nieuka do biura - to atrament wypije.
Po prostu jesteś niekumaty. DO jest dla ciebie po prostu za trudna.
Otóż to, nie masz żadnego własnego rozumu
Jak widać po twoich komentarzach, masz spore braki w wiedzy...
I to widać w twoich tekstach, zwłaszcza widać twoją huśtawkę emocjonalną.
A może to wynika z twoich stanów niedocukrzenia?
masz ubytki w mózgu,
jesteś nieprzeciętnym monstrum, ordynarna mega-bluzgaczko.
czy to nie sa objawy schizofrenii?
jest polaczkiem -tfu, polskojęzycznym stetryczałym żydem.
wege-bredniami,

ordynusie, kretynku, debilu,polanofobie, spadaj dziadu, glupia babo,
schizofreniczko, kanalio, swirze, kreaturo,smieciarzu,
toto, ono, chora/y psychicznie, nienormalny, gnida, glupia ci*a, stara du*a,
wariatka, zre swoje g**na, zalozyc jej kaftanik, manipuluje raczkami pod
kolderka, oszustka, ma g**a w glowie, obciagaj mnie, nieuk, nędzna gnida
bramkarz, cerber,kanadyjska paskuda,psie g**no,smierdząca menda,
głupi gnoj..itp, itd...

...a tutaj kilka przykladow obsesji Krystyny T. na punkcie jakiejs grupowiczki
o nicku annaklay, ktora dzielna Krysia, widzi w kazdym dyskutancie piszacym z
poza Polski:

Znowu te twoje mentorskie kawałki, "uczciwa i rzetelna" inaczej,
annoklay... ;)
TY jesteś fałszywa, annoklay...
żałosna, anonimowa, niespełniona nałukowo annoklej...
Notorycznie się kompromitujesz, annoklay.
Ty JUŻ jesteś rozpracowana Annoklej. Znam twoje nazwiska, żałosna,
niespełniona nałukowo Anno.
załosna oszutko annoklay
To _JEST_ Annaklay, czyli "chamka"... ;[
Znowu masz zwidy, niekumata Annoklej...?
Bredzisz jak zawsze, Handziu... większość tych stron już nie istnieje w twojej
głowie.

A teraz nagle dowiaduje sie, ze to ja naublizalem owemu jegomosciowi i domaga
sie on na dodatek surowego ukrania mojej skromnej i sponiewieranej przez niego
osoby, w ten oto sposob:

do zelzonych przez Jeffa

Autor: janusz j...@p...onet.pl
Data: 04-11-2006, 12:26:17

+ pokaż cały nagłówek

Date: Thu, 26 Oct 2006 20:46:47 +0200
From: Janusz Lepionko <j...@p...onet.pl>
To: a...@g...pl
Subject: zgloszenie przekraczania kodeksu karnego przez uzytkownika
[...]

============

Szanowni Panstwo,

mam nadzieje, ze po zapoznaniu sie z faktami ktore mialy miejsce na grupie
pl.misc dieta, zechca Panstwo zrewidowac swoja decyzje odnosnie odciecia mnie
od grup usenetowych,

bowiem to wlasnie ja zamierzam w najblizszym czasie powiadomic polska
Prokurature o lamaniu prawa i bezkarnej dzialnosci na grupach usenetowych szajki
pseudooptymalnych naganiaczy

i ewidentnych oszustow, ktorzy ponizaja i szykanuja wypowiadajacych sie na
tych grupach ludzi.

Nazwisko i imie (Jeff)

15. Data: 2006-11-05 08:43:11

Od: " Are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@v...pl napisał(a):

[...]

> [...]
|
|dla tropicieli spiskowej teorii dziejów - arusia i spółki
|
|czy nie zauważyliście że osobnik ten cierpi na znaną

Nie ma nic takiego jak `polanofobia`. Jest to tylko taki
zbitek liter, sluzący do wycierania sobie gęby tym co to
cierpią na cos co moznaby nazwac `zespołem lękow i kompleksow
nacjonalisty`, albo po prostu `kesenofobia`.

16. Data: 2006-11-05 09:26:13

Od: " slawek" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:eiih1j$3rj$1@inews.gazeta.pl...

> Pamiec szwankuje na zbyt tlustej diecie? Ile to juz razy publicznie
> podawalem do wiadomosci, ze Jeff jest jednym z rezydentow mojego k-f? To
> calkiem proste do pojecia: skoro go nie czytam, nie zwracam mu tez uwagi
> na jego bledy, jesli faktycznie takowe popelnia.

Niedługo o twojej "słynnej" plonkownicy będą uczyć dzieci na lekcjach
informatyki ;))))))

P.S.
To co robisz jest żałosne.

--
"Pociesz sie tym, ze jak w koncu sie znudze i Ciebie tez wrzuce do
plonkownicy, bedziesz mogl swoje bledy popelniac bezkarnie i dalej pozowac

17. Data: 2006-11-05 09:45:00

Od: " Are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

slawek <s...@b...pl> napisał(a):

> To co robisz jest żałosne.

Twoje wykomplesianie sie z tymi sygnaturkami
też.

18. Data: 2006-11-05 11:01:53

Od: " slawek" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Are" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> Twoje wykomplesianie sie z tymi sygnaturkami
> też.

Ale mógłbyś doprecyzować konkretnie co i jak ??? ja w tfurczości Coolera ;)
odnajduję takie perełki i staram się żeby nie umierały zbyt szybko ;) gdzie
tu wykompleksianie ??

--
" jestes dla mnie przykladem polglowka, i
nie wnikam w to, czy masz tak od urodzenia, od picia chlorowanej wody,

19. Data: 2006-11-05 12:50:07

Od: "ali " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Are <a...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> cierpią na cos co moznaby nazwac `zespołem lękow i kompleksow
> nacjonalisty`, albo po prostu `kesenofobia`.

arus dziecino jak już, to się pisze ksenofobia
?

powiedz mi jak może szkodzić własnemu narodowi nacjonalizm?
czy nie więcej szkód wyrządza lichwiarski globalizm i internacjonalizm
w wydaniu wybrańców
nie wiesz co to jest polonofobia?
może powiesz mi kto wyrabia nam negatywne opinie w świecie?
Polacy czy ci wybrańcy którzy trudnią się lichwiarstwem
których Polacy przygarnęli?
kto wciska Jedwabne, Kielce , polskie obozy śmierci , polskie getta,
nietolerancję i ciemnogród?
czy nie pomiot tych wybrńców ktorzy już nam wpajali jedynie słuszne
ideologie i mają więcej na sumieniu niż faszyści?
można im wierzyć że robią to dla naszego dobra?
czas abyś się dzieciaku obudził i nie powtarzał to co ci wciskają ich media

20. Data: 2006-11-05 13:03:48

Od: " Are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ali <a...@g...pl> napisał(a):

> arus dziecino jak już, to się pisze ksenofobia

Mozna sobie wyszkuac moje posty na forum Gazety.pl. Tam wiele
razy uzywalem tego slowa i wien jak to sie pisze.

> [...]
> można im wierzyć że robią to dla naszego dobra?
> czas abyś się dzieciaku obudził i nie powtarzał to co ci wciskają ich media

Typowy bełkot ksenofoba. Jak z podręcznika do
psychologii ;-)

Negatrywna opinie na swiecie wyrabiamy sobie sami -
albo tylko tacy jak Ty.

> kto wciska Jedwabne, Kielce , polskie obozy śmierci , polskie getta,

Samo sie wciska. Malo kto interesuje sie historia
takiego kraju jak Polska.

> nietolerancję i ciemnogród?

Ci co czytaja ten własnie Twoj post?

> [...]
> można im wierzyć że robią to dla naszego dobra?
> czas abyś się dzieciaku obudził i nie powtarzał to co ci wciskają ich media

A cóż to znowu za wybrancy? Czy to ONI? Twoje UFOludki? DOktor?
Nie masz akcydentalnie delirium tremens? Slyszyl
głosy? Czy ONI uknuli spisek przeciw Tobie? Czy
ONI caly czas Cie sledza? A moze ONI sa odpowiedzialni
za cale zło? Jesli tak, to poczytaj:
http://ksi.ii.uj.edu.pl/zajawka/horror/chorobypsychi
czne.htm

Do Krystyny Tomczak
siłownia || fitness || pilates || judo - chorzów
przepis
Cleb orkiszowy
a jednak tłuszcze