dobra dieta.

1. Data: 2001-12-24 11:32:39

Temat: dobra dieta.
Od: "katarzyna tarka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pozdrawiam i witam wszystkich!
Wesolych Swiat!

Czy ktos moglby mi polecic dobra diete? Musze schudnac jak najszybciej 13
kilo...
Ostatnio duzo czytalam na temat diety dr. Atkinsa - najwyzej 20g
weglowodanow dziennie. Podobno skutkuje i dosyc szybko traci sie na wadze,
ale czy to bezpieczne na dluzsza mete?

Pozdr.
Kasia - coco

2. Data: 2001-12-25 08:31:04

Temat: Re: dobra dieta.
Od: "Tomasz Kuprowski" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Wg mnie nie ma takiej diety. Obecnie zywnosc jest przetworzona w takim
stopniu, ze jedzenie w nawet bardzo malych ilosciach moze powodowac tycie.
Zreszta jak to niedawno madrze powiedziala w TV nasza Ola Kobielak "niewazne
ile sie je tylko co sie je".
Jedyna droga do zrzucenia wagi to odpowiednio dobrane suplementy i ciezka
charówa ('h' czy 'hc', a moze 'u' ?).....

3. Data: 2001-12-25 10:30:23

Od: "DENVER" <D...@K...CHIP.PL> szukaj wiadomości tego autora

> Jedyna droga do zrzucenia wagi to odpowiednio dobrane suplementy i ciezka
> charówa ('h' czy 'hc', a moze 'u' ?).....

Witam.
Niekoniecznie zgadzam się z przedmówcą, ciężka praca wzmaga apetyt, a musimy
jeść aby nie opaść z sił, ja tak miałem ostatnio, grubasek to moze nie
jestem, ale brzuszka i tłuszczyku po bokach nie mogę się pozbyć :( dobrze
pewnie by było chodzić na basen albo w tenisa pograć, to przyjemne spalanie
kalorii ale w zimie to trochę ciężko o to ...
--
///////////// DENVER \\\\\\\\\\\\\\\
e-mail: d...@k...chip.pl

4. Data: 2001-12-25 12:53:49

Od: "Jarek Kaminski" <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DENVER" <D...@K...CHIP.PL> napisał w wiadomości ...

> pewnie by było chodzić na basen albo w tenisa pograć, to przyjemne
spalanie
> kalorii ale w zimie to trochę ciężko o to ...

Kryty basen, kryty kort, lyzwy, narty, rower ..
Wystarczy troche chciec !

--
jarkkkoo

5. Data: 2001-12-27 06:32:37

Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ostatnio duzo czytalam na temat diety dr. Atkinsa - najwyzej 20g
> weglowodanow dziennie. Podobno skutkuje i dosyc szybko traci sie na wadze,

20g węgli to chyba w okresie początkowym, później ta ilość jest zwiększana a
tak w ogóle to ostatni etap diety Atkinsa to prawie to samo co dieta
Kwaśniewskiego (tylko, że on bardzie "pilnuje" białka)

"Jadarek" - Dariusz Kral (co to mu ubyło 23 kg i nie wraca od ponad 2 lat !)

6. Data: 2001-12-28 11:36:00

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos moglby mi polecic dobra diete? Musze schudnac jak najszybciej
> 13 kilo...

Po pierwsze to raczej nie dieta, a przede wszystkim dużo ruchu przy
odchudzaniu i jedzenie z głową (a nie dieta-cud).

> Ostatnio duzo czytalam na temat diety dr. Atkinsa - najwyzej 20g
> weglowodanow dziennie. Podobno skutkuje i dosyc szybko traci sie na
> wadze, ale czy to bezpieczne na dluzsza mete?

IMO nie jest to bezpieczne. Przede wszystkim dlatego, że człowiek
jest przystosowany głównie do trawienia węglowodanów. Poza tym raczej
ciężko dostarczyć odpowiednią ilość witamin praktycznie bez owoców...

--
/**** Dzisiejszy post sponsorowany jest hasłem ****\
\**** 'Mocny w gębie...' ****/

7. Data: 2001-12-29 17:53:12

Od: "Janusz Żurek" <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Paweł 'Róża' Różański <r...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a...@r...of.many.colours...
> [...]
> jest przystosowany głównie do trawienia węglowodanów. Poza tym raczej
> ciężko dostarczyć odpowiednią ilość witamin praktycznie bez owoców...

Jeśli człowiek jest przystosowany głównie do trawienia węglowodanów to dla
czego po nich tak pierdzi?
Żurek Janusz

8. Data: 2001-12-30 13:46:18

Od: "Bea" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> napisał w
wiadomości >
> [...]
> jest przystosowany głównie do trawienia węglowodanów. Poza tym raczej
> ciężko dostarczyć odpowiednią ilość witamin praktycznie bez owoców...

ładna masz facet ksywkę, i mocnyś w gębie- ale co z faktami, bo coś nie tak
waść piszesz-
>"Przede wszystkim dlatego, że człowiek jest przystosowany głównie do
trawienia węglowodanów"
- skąd masz taką rewelację!!! jakie badania biochemiczne to poprą???-
pogadaj se z cukrzykami lub z chorymi na kandydozę (candida), na trądzik, na
problemy tarczycowe, i inne takie tam....wszędzie zaleca się duuuużo
węglowodanów???? jako tych najbardziej przyjaznych człowiekowi???? super, a
jak tam obiadek w towarzystwie kosmitów....zupa z miodu na pierwsze
danie??:-))))...pozdrawiam nader słodko- beata

9. Data: 2001-12-30 21:26:51

Od: "Obcy" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Żurek" <j...@k...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> dyskusyjnych napisał:a...@r...of.many.colours...
>
> Jeśli człowiek jest przystosowany głównie do trawienia węglowodanów

LOL :)
hahah... a co pierdzenie to choroba??

Pierdzenie to zdrowy objaw, tylko w naszej zaklamanej kulturze jest
wstydliwe.
A tak wlasciwie to po takiej czekoladzie sie nie pierdzi a to tez
weglowodany, wiec nie rozumiem o co Ci chodzi?
A jak dodasz odpowiednia ilosci kminku do innych rzeczy np: do
grochowki lub kapusty to nawet nie pierdniesz ani razu...
Zatem zbytnio uprosciles z tymi weglowodanami.

Obcy

10. Data: 2001-12-30 22:36:35

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Żurek" <j...@k...net.pl> wrote in

> Jeśli człowiek jest przystosowany głównie do trawienia węglowodanów to
> dla czego po nich tak pierdzi?

Problemy po jabłuszkach czy bananach? Na DO to podobno normalne...
:->

--
/**** Wskoczcie do klozetu i stańcie na głowie ****\
***** Ja żyję, a wyście umarli, panowie. *****