dobra dieta.

11. Data: 2001-12-31 13:21:59

Temat: Re: dobra dieta.
Od: "wilicki tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Żurek" <j...@k...net.pl> napisał w wiadomości
news:a0kse3$oc4$1@news.tpi.pl...

> Użytkownik Paweł 'Róża' Różański <r...@f...onet.pl> w wiadomości do
grup
> dyskusyjnych napisał:a...@r...of.many.colours...
>
> Jeśli człowiek jest przystosowany głównie do trawienia węglowodanów to dla
> czego po nich tak pierdzi?
> Żurek Janusz

gazy powstają jak się nie trawi do końca czyli jak na przykład na D O
wybijesz florę bakteryjną, wtedy są problemy i to spore. Często przy zmianie
diety, ciężko się florze bakteryjnej przestawić na coś innego. A po
węglowodanach nie ma gazów, znaczy ja nie znam nikogo kto by miał

tomek

12. Data: 2001-12-31 13:24:19

Od: "wilicki tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bea" <g...@p...fm> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> napisał w
> wiadomości >
> trawienia węglowodanów"
> - skąd masz taką rewelację!!! jakie badania biochemiczne to poprą???-
> pogadaj se z cukrzykami lub z chorymi na kandydozę (candida), na trądzik,
na
> problemy tarczycowe, i inne takie tam....wszędzie zaleca się duuuużo
> węglowodanów???? jako tych najbardziej przyjaznych człowiekowi???? super,
> jak tam obiadek w towarzystwie kosmitów....zupa z miodu na pierwsze
> danie??:-))))...pozdrawiam nader słodko- beata

mniej emocji więcej treści bo ciężko z tego bełkotu coś zrozumieć. Cukrzycy
nie są przystosowani do trawienia cukrów bo mają uszkodzony organizm i tyle.

tomek

13. Data: 2002-01-02 13:20:43

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"wilicki tomek" <t...@w...pl> wrote in

> Cukrzycy nie są przystosowani do trawienia cukrów bo mają uszkodzony
> organizm i tyle.

Dokładnie. Poza tym nie 'dużo cukru, tylko mało, ale często.
Zjadanie dużych ilości produktów dodatkowo oczyszczonych typu cukier,
czekolada itp. nie jest zdrowe. Cukier w postaci naturalnej (świeże owoce
itp.) jest jak najbardziej OK.

--
/**** Nachyl się nad wanną, wskocz do niej po szyję ****\
***** Wszyscy umarliście - ja jedyny żyję *****

14. Data: 2002-01-02 14:41:59

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł 'Róża' Różański"
> "Janusz Żurek"

> Problemy po jabłuszkach czy bananach? Na DO to podobno normalne...
> :->

Pawełku, gdzieś widział Optymalnego zajadającego się jabłuszkami i
bananami?

Wojtek
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl/

15. Data: 2002-01-02 23:01:43

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> wrote in

> Użytkownik "Paweł 'Róża' Różański"
>
> Pawełku, gdzieś widział Optymalnego zajadającego się jabłuszkami i
> bananami?

Ja nie mówię o zajadaniu się, są przypadki problemów po _jednym_
jabłku (i to gorsze niż gazy).

--
/**** Here comes the war - ****\
***** put out the lights on the Age of Reason. *****

16. Data: 2002-01-03 15:51:25

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł 'Róża' Różański"
> Wojciech Gołąbowski
normalne...
> Ja nie mówię o zajadaniu się, są przypadki problemów po _jednym_
> jabłku (i to gorsze niż gazy).

No to się zdecyduj: mówisz o przypadkach, czy o tym, co jest u DO
"normalne"? :)
Organizm każdego jest odrobinę inny - to nie podlega dyskusji. Mogą
więc wystąpić przypadki, w których zjedzenie jednego jabłka będąc na
DO wywoła wysoce niepożądane skutki.

Ale nie jest to regułą.

BTW częstsze przypadki problemów byłyby po zjedzeniu jednego owocu
innych roślin ("uznawanych za trujące"), których także optymalni nie
jadają (wege zresztą też) ;)

Wojtek

17. Data: 2002-01-05 17:09:31

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to się zdecyduj: mówisz o przypadkach, czy o tym, co jest u DO
> "normalne"? :)

Mówię o przypadkach i o uogólnianiu ich przez 'przypadek' na całość
DO. Ja tam się od strony praktycznej na DO nie znam, tylko z wypowiedzi
ludzi na DO i ze stron, ale jestem jak dziecko: mówią, że DO leczy
cukrzycę - wierzę; mówią, że na DO jabłko na czczo powoduje nieciekawe
efekty - też wierzę. ;-)

> Organizm każdego jest odrobinę inny - to nie podlega dyskusji. Mogą
> więc wystąpić przypadki, w których zjedzenie jednego jabłka będąc na
> DO wywoła wysoce niepożądane skutki.

Pytam zatem: czy gazy po węglowodanach są na DO rzeczą normalną
(patrz: Message-ID: <a0kse3$oc4$1@news.tpi.pl>)?

--
/**** Here comes the war. ****\
***** Did you think we were born in peaceful times? *****

18. Data: 2002-01-06 23:26:39

Od: l.eh <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"katarzyna tarka" <m...@p...onet.pl> skribis:

>Czy ktos moglby mi polecic dobra diete? Musze schudnac jak najszybciej 13
>kilo...

Najlepsza jest dieta MŻ - mniej żrec :)
A do tego troche ruchu i moze schudniesz, Oczywiscie mozesz tez calkowicie
przestac jest - zalezy czy masz jakies wazne i odpowiedzialne zadania do
wykonania.

Pozdrawiam, Leh.
--
- I didn't know you can fly a plane ?
- Fly - yes. Land - no. (Indiana Jones and the Last Crusade)

19. Data: 2002-01-08 13:44:01

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł 'Róża' Różański"
> ludzi na DO i ze stron, ale jestem jak dziecko: mówią, że DO leczy
> cukrzycę - wierzę

Cieszę się niezmiernie, ale to nie kwestia wiary, lecz faktów :)

Zatem odpowiadam: nie wiem.

Wojtek
--
[...]

NARESZCIE :)