dobre czasopismo medyczne?

1. Data: 2005-08-19 07:19:05

Temat: dobre czasopismo medyczne?
Od: "Piotrek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

Chcialbym podarowac znajomemu w prezencie prenumerate na dobre czasopismo
medyczne po angielsku (licze po cichu, ze zmotywuje go to troche do nauki tego
jezyka).

Czy moglibyscie cos polecic? (o ile wiem specjalizuje sie w kierunku interny, a
dalej kardiologii).

Piotrek

2. Data: 2005-08-19 07:44:03

Temat: Re: dobre czasopismo medyczne?
Od: "stokrotka" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcialbym podarowac znajomemu w prezencie prenumerate na dobre czasopismo
> medyczne po angielsku (licze po cichu, ze zmotywuje go to troche do nauki
> tego jezyka).

Nie polecam takich sposobów manipulowania ludźmi.
A przy okazji: czy nie będą to wyrzucone pieniądze?

stokrotka

3. Data: 2005-08-19 12:55:45

Od: "Piotrek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie polecam takich sposobów manipulowania ludźmi.
> A przy okazji: czy nie będą to wyrzucone pieniądze?

Znajomy chce sie uczyc angielskiego, ja moge mu zrobic prezent, a czy beda to
pieniadze wyrzucone w bloto to juz zalezy od niego.

Tak na marginesie, to Pani odpowiedz nijak sie ma do pytania.

Piotrek

4. Data: 2005-08-21 03:55:06

Od: "Marcel-ak" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Tak na marginesie, to Pani odpowiedz nijak sie ma do pytania.

Tej Pani? Ma rację. Niczego się nie nauczy, bardziej zniechęci. Zafunduj mu
lepiej tą drogą lot balonem, tylko bez lądowania, niech się ZATRZYMA/ROZBIJE
gdzieś na tych terenach anglojęzycznych, poleży w szpitalu, może mu szybciej
wejdzie. Inaczej atrakcyjności z efektywnością nie połączysz.

[WRO] Odzial kardiologiczny + kardiolog
Leczenie nadciśnienia w przebiegu kłębuszkowych zapaleń nerek
Pytanie nefrologiczne
migrena raz jeszcze: Mariomigran-czy to komus pomogło?
latajace-pływające punkty,plamki w oczach...