dobre forum; witam P.Dębskiego

41. Data: 2011-10-24 10:30:42

Temat: Re: dobre forum; witam P.Debskiego
Od: "kju... suzi kju" <u...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup
.pl...

>Może ruda.

:)))))))))))))))))))))))
ruda az pafilowa ...

--
Ojtam.Ojtam. Zaraz, że niebezpiecznie.
http://pics.kuvaton.com/kuvei/russian_bungee.gif

42. Data: 2011-10-24 10:46:00

Od: "K." <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Oct 23, 9:47 pm, "kju... suzi kju" <u...@k...pl> wrote:

> O, idzie novo'e idzie lyberalne, ale z lymytmy tolerancyji.

Nie widzę powodu żeby stwarzać lymyty na uporczywe chamstwo.
Nie widzę też powodów, żeby konformistycznie do chamstwa się
adaptować.
I jak widzę, cała masa użytkowników tej grupy kierowała się podobnymi
standardami do moich.

Masz jakieś stałe IP, imię i nazwisko Prezentowalne na tej grupie?
Zaryzykuj możliwość pozwu.
LOL
LOL
LOL

43. Data: 2011-10-24 10:46:47

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Paź, 12:26, "kju... suzi kju" <u...@k...pl> wrote:

> I Ty Brutusie przeciwko mnie?

Alesz!!

> Hanka! Zabieram swoje wiaderko i ide do swojej piaskownicy. Nie błagaj mnie,
> nie wrócę!!!!

Wróóóć!!!

/ Kurcze, te wielokrotne znaki interpunkcyjne
to zaraźliwe jakieś są... oj tam zresztą.../

Wróóóć!!! :)

44. Data: 2011-10-24 10:49:02

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-24 12:26, kju... suzi kju pisze:
> Użytkownik "Hanka" napisał w wiadomości grup
g2000vbz.googlegroups.com...

> I Ty Brutusie przeciwko mnie? Załamka. Idę sie łobwiesić nad rzekę. :(
> No ja rozumiem, że pomylili mnie z nawróconą kasia von pierdzistą, która
> usiłowała mnie naśladować(mniemam)ale żeby z Judą?
> Nic mnie tak nie wpienia, jak pisanie do mnie per ON. STOP DEMENTICA!!!
> Hanka! Zabieram swoje wiaderko i ide do swojej piaskownicy. Nie błagaj
> mnie, nie wrócę!!!!
> No może trochę pobadaj.

Oj tam, iska, że ktoś miał swobodne, chwilowe skojarzenie ('tknięcie')
to jeszcze nie oznacza, że się pomylił :)

Chodzi wyłącznie o pewien swobodny sposób bycia i wyrażania myśli,
ale na poziomie treści różnice są diametralne, nie bój żaby :)

45. Data: 2011-10-24 10:58:18

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

46. Data: 2011-10-24 10:59:47

Od: "kju... suzi kju" <u...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "K." napisał w wiadomości grup
3g2000vbv.googlegroups.com...

>Masz jakieś stałe IP, imię i nazwisko Prezentowalne na tej grupie?
>Zaryzykuj możliwość pozwu.
>LOL
>LOL
>LOL

:)))))))))))))))))))))))
BIJEDACZKA. do kajfeja lecisz maleńka ;))))
Acha. Wróże ci tu intensywną acz krótką karierę.
PLONK

47. Data: 2011-10-24 11:01:09

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Paź, 12:59, "kju... suzi kju" <u...@k...pl> wrote:

> Acha. Wróże ci tu intensywną acz krótką karierę.

Oj tam zaraz krotka.
Moze masochistka.

48. Data: 2011-10-24 11:02:28

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-24 12:46, K. pisze:

> Nie widzę powodu żeby stwarzać lymyty na uporczywe chamstwo.
> Nie widzę też powodów, żeby konformistycznie do chamstwa się
> adaptować.

Ale nie widzisz nic przeciwko ublizaniu inteligencji innych czy
belkotaniu jakis truizmow z kolezanka z zawoduwy?
hehe, najwidoczniej w twoim pojeciu chamstwo zaczyna sie dopiero, gdy
ktos nazwie powyzsze po imieniu.

> I jak widzę, cała masa użytkowników tej grupy kierowała się podobnymi
> standardami do moich.

I dlatego jest jak jest.

49. Data: 2011-10-24 11:04:01

Od: "kju... suzi kju" <u...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" napisał w wiadomości grup

> [...]

>Chodzi wyłącznie o pewien swobodny sposób bycia i wyrażania myśli,
>ale na poziomie treści różnice są diametralne, nie bój żaby :)

Na szczęście Hanka mnie prawie kocha i zna sie na moich żartach :)))))
a Ghost i tak za mną nigdy nie przepadał.
A Ty.Hmmm dawno się do mnie nie odzywałeś. Czyżby jakaś obruszona męska
duma?
Ale co by to oznaczało, ze na zimę słabnie jej zapora ? ;)))
Eh red, lubię te Twoje 200IQ takie fajniusie i urocie :)

50. Data: 2011-10-24 11:07:54

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Paź, 13:04, "kju... suzi kju" <u...@k...pl> wrote:

> Eh red, lubię te Twoje 200IQ takie fajniusie i urocie :)

Slitasne ;)

"Sadzić, palić, zalegalizować!"
Bądź znów sobą...
no co jest kochani
Bądź znów sobą...
Czy mamy cos wspólnego z naszymi rodzicami?