Re: dobre rady od obcych

From: Fioletowy Kot! <f...@v...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: dobre rady od obcych
Date: Fri, 3 Jun 2005 22:11:28 +0200

Eksteremanto napisał(a):

> Nie podoba mi sie takie zachowanie i nie podoba mi sie kiedy w moje sprawy
> wpierdalaja sie jacys ludzie ktorych nie znam osobiscie i od razu daja mi
> jakies rady!?

Dajesz w pysk, bo jeśli umiałbyś co innego to już byś to zrobił, ale ja ci
pomogę, bo nie lubię przemocy. Następnym razem, kiedy usłysz, inny głos niż
twojej fajnej laski, to grzecznie i spokojnie powiedz dziewczynie, żeby
podała ci na chwilę tego gościa. Wtedy, możesz popisać się swoją mądrością
(bo przecież ty głupi nie jesteś ? na pewno tak myślisz) i mądrze mu
powiedzieć. Ja co do twojej mądrości nie mam pewności, wiec uprzedzę cię,
żebyś nie mówił mu że zrobisz najazd na chatę, a potem zabijesz jak psa z
bajsbola, bo się ośmieszysz, a brechtać z ciebie będzie się nie tylko on,
ale i twoja fajna dupa. Ośmieszanie się przed nią, to jedne z gorszych
rzeczy które możesz zrobić, wiesz rusz łbem i zastanów sie, co możesz mu
spokojnie, ale dosadnie powiedzieć, no i swoją dupę też zgań (wiem że tego
nie zrobisz) za to, że pozwala, aby ktoś przeszkadzał wam z rozmowie w taki
sposób. Wszystko w twoich rękach, a to, czy on się do niej podlizuje czy
nie, to olej, bo jaki jest sens zastanawiania się nad tym. (Tak podlizuje
sie jej).

--
To był Fioletowy Kot, który z chęcią nasra ci na płot.

GG: 7526231 www.fioletowykot.sympatia.pl fioletowykot[@]vp.pl
alt.pl.zbluzgaj, alt.pl.tnv.brednie - grupy dobre w ryj