dobry kardiolog we wrocławiu lub opolu!!!!!!

1. Data: 2004-07-17 08:16:07

Temat: dobry kardiolog we wrocławiu lub opolu!!!!!!
Od: "Dars" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów
jestem młodym 28 letnich chłopakiem, i niepokoi mnie moje bicie serca które
od jakiegoś czasu bije raz wolnie a raz szybko bez powodu
od paru lat lecze sięna nadciśnienie, a bo leczyłem bo teraz prawie tabletek
nie biore bo utrzymuje się 130/70 ale coś dzieje się moim serduszkiem,
miałem robione w grudniu USG serca i wyszło że jest zdrowe tylko jeden z
płatków jest wiotki nie wypada ale jest wiotki, moi lekarze pierwszego
kontaktu widze że nie znają siena swoim fachu i chciałbym udać siędo
jakiegoskonkretnego lekarza kardiologa w okolicahc Opola lub Wrocławia który
konkretnie mnie zdiagnozujaco jest ptrzyczyna takiego zachowania serca.
Dodam że nigdy w życiu nie palilem, nie paliłem papierosów i nie mam nadwagi
zawsze uprawiałem sport a teraz od roku zaprzestałem moze to jest przyczyną
mojr serce było przyzwyczajone do wysiłku a teraz go nie ma - nie wiem na
prawde co mam o tym myśleć
na prawde proszę o pomoc!!!!
pozdr.
Tomek

--
pzdr
Dars

2. Data: 2004-07-17 13:13:32

Temat: Re: dobry kardiolog we wrocławiu lub opolu!!!!!!
Od: "Michał Mraczek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dars" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
który
> konkretnie mnie zdiagnozujaco jest ptrzyczyna takiego zachowania serca.

Dr.n.med Władysław Pluta, Opole, ordynator oddziału kardiologii w WCM w
Opolu.

Zadzwoń na oddział i sie zapytaj gdzie i kiedy przyjmuje prywatnie.

Michał

3. Data: 2004-07-18 06:22:19

Od: "Dars" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wielkie dzięki !!!

pozd.
Tomek

--
pzdr
Dars

Użytkownik "Michał Mraczek" <m...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:cdb8oq$44p$2@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> Opolu.
>
> Zadzwoń na oddział i sie zapytaj gdzie i kiedy przyjmuje prywatnie.

Choroba Wilsona
bol po wyrwaniu zeba
jak jest "po łacinie"-złamanie
alokhol a organizm