Re: dobry krem do twarzy z filtrem 50

From: "scadia" <s...@i...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: dobry krem do twarzy z filtrem 50
Date: Tue, 20 Jun 2006 10:37:06 +0200

> Avene,vichy,LRP.
> P.
SVR i Bioderma mają 50 lekko koloryzujące, więc do twarzy jak najbardziej.
Polecam szczególnie Bodermę - w aptekach mają całkiem spore próbki. Krem
jest lekki, nie zatyka porów, bardzo dobrze sprawdza się na mojej
trzydziestoletniej mieszanej cerze. Nie kryje zbyt mocno, nadaje się jako
letni podkład dla cery bez większych problemów. SVR używa moja 18 letnia
siostra i też sobie chwali (o ile się mylę, ten krem bardziej kryje). SVR ma
też w ofercie SPF 100, lekko koloryzującą.
Oba kremy kosztują ok 50 zł, w aptekach, SVR 50 w tej chwili jest w promocji
z kosmetyczką i próbkami.

scadia