dobry krem do twarzy z filtrem 50

1. Data: 2006-06-19 21:45:25

Temat: dobry krem do twarzy z filtrem 50
Od: "komorowa" <k...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

kto moze mi polecic krem do twarzy z wysokim faktorem min 50 albo "sun
blocker"?? skuteczny i w rozsadnej cenie.
dzieki

pzdr

2. Data: 2006-06-20 07:33:33

Temat: Re: dobry krem do twarzy z filtrem 50
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> kto moze mi polecic krem do twarzy z wysokim faktorem min 50 albo "sun
> blocker"?? skuteczny i w rozsadnej cenie.
> dzieki

Avene,vichy,LRP.
P.

3. Data: 2006-06-20 08:37:06

Od: "scadia" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Avene,vichy,LRP.
> P.
SVR i Bioderma mają 50 lekko koloryzujące, więc do twarzy jak najbardziej.
Polecam szczególnie Bodermę - w aptekach mają całkiem spore próbki. Krem
jest lekki, nie zatyka porów, bardzo dobrze sprawdza się na mojej
trzydziestoletniej mieszanej cerze. Nie kryje zbyt mocno, nadaje się jako
letni podkład dla cery bez większych problemów. SVR używa moja 18 letnia
siostra i też sobie chwali (o ile się mylę, ten krem bardziej kryje). SVR ma
też w ofercie SPF 100, lekko koloryzującą.
Oba kremy kosztują ok 50 zł, w aptekach, SVR 50 w tej chwili jest w promocji
z kosmetyczką i próbkami.

scadia

4. Data: 2006-06-20 10:57:20

Od: "Kaczka" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

komorowa wrote:
> witam
>
> kto moze mi polecic krem do twarzy z wysokim faktorem min 50 albo "sun
> blocker"?? skuteczny i w rozsadnej cenie.
> dzieki

jeśli może być koloryzujący to testuję właśnie UVEBLOCK SPF 80 firmy
isispharma i przy moim uczuleniu na słońce sprawdza się znakomicie a przy
okazji skóra ma ładny odcień, polecam

http://esentia.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=27927

5. Data: 2006-06-20 13:37:40

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jeśli może być koloryzujący to testuję właśnie UVEBLOCK SPF 80 firmy
> isispharma i przy moim uczuleniu na słońce sprawdza się znakomicie a przy
> okazji skóra ma ładny odcień, polecam

masz moze sklad tego kremu?
p.

6. Data: 2006-06-21 07:41:39

Od: "Kaczka" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana wrote:

> masz moze sklad tego kremu?

mam :-)

aqua (water), zinc oxide / triethoxycaprylylsilane, ethylhexyl
methoxycinnamate, titanum dioxide / aluminium hydroxide / iron oxides,
hydrogenated didecene, dimethicone, butyl methoxydibenzoyl-methane, cetyl
alkohol, titanium dioxyde / dimethicone, 4-methylbenzylidene camphor,
propylene glycol, glyceryl stearate, glycerin, cyclomethicone, gliceryl
dibehenate, ceteth-20, peg-75 stearate, dextrin palmitate, tribehenin,
diazolidinyl urea, steareth-20, xantan gum, gliceryl behenate, iron oxides
(CI 77491, CI 77492, CI 77499), dimethiconol, methylparaben,
cyclopentasiloxane, propylparaben, disodum stearoyl glutamate.

7. Data: 2006-06-21 20:30:21

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak skuteczny i w dobrej cenie to Iwostin Solecrin spf50+

8. Data: 2006-06-27 19:02:22

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

scadia napisał(a):
> SVR i Bioderma mają 50 lekko koloryzujące, więc do twarzy jak najbardziej.

zależy, do czyjej :D jeszcze nie znalazłam typowo koloryzujących filtrów,
które pasowałyby mi odcieniem. jedyne, co mi pasowało, to krem Avene o
zabarwieniu łososiowym, który tonującym się nie nazywał, a i tak go wycofali,
i Bioderma AR, również nie typowo tonująca, ale proporcja ceny do pojemności
mało zachęcająca. pozostałe kremy koloryzujące wyglądają na mnie jak za
ciemny, zazwyczaj pomarańczowy, podkład. a w ogóle to lubię fluid i krem
Biodermy SPF 50+ i spray Avene dla dzieci SPF 40. mam cerę mieszaną - bo
dobry krem z filtrami nie oznacza tego samego dla cery suchej, co dla
tłustej. ja np. zupełnie nie toleruję większości filtrów Avene, którymi
zachwycone są posiadaczki cery suchej - są to filtry dobrze nawilżające,
odżywcze - a dla mnie tłuste, lepiące i zatykające pory. podobnie odebrałam
emulsję Iwostinu. korzystnie cenowo wypada zakup filtrów do ciała, pojemność
przynajmniej 2 razy większa niż tych do twarzy.

podkład Astor Natural Fit Sun Tint i inne
Nowości Sally Hansen
[Trochę OT] Zdjęcie do CV
allegro, aukcja - kupic, czy nie?
jak wam sie podobaja takie kreacje?