podkład Astor Natural Fit Sun Tint i inne

1. Data: 2006-06-19 20:59:56

Temat: podkład Astor Natural Fit Sun Tint i inne
Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie na temat w/w podkładu. Nie mogę znaleźć żadnych komentarzy na
jego temat, pewnie to jakaś w miarę nowość. Któraś z was już miała z nim do
czynienia? On tak jakoś moim zdaniem... brązuje, jak nazwa wskazuje, ale tez
posiada rozświetlające drobinki. Bałabym się tylko, że te drobinki będą zbyt
widoczne. No i jeszcze, że zbyt się będzie odróżniał od szyi, a całej szyi
to nie mam zamiaru smarować ;). Chyba jednak nie kupię, ale ciekawa jestem
Waszych opinii.

Aha, no i przy okazji: poszukuję _lekkiego_ podkładu lub kremu
koloryzującego na lato. Nie mam specjalnie problemów z cerą, lubię tylko
czasem ujednolicić jej kolor. Trochę mi się czasem chyba skóra przesusza,
ale nie jest tragicznie. Zresztą, nie pytajcie mnie jaki mam typ cery bo nie
mam pojęcia.
Fajnie by było, gdyby nie był drogi, bo myślałam o tym psikanym z IsaDory,
ale szkoda mi sześciu dych, tak szczerze mówiąc. Poszukuję czegoś w
okolicach 30zł. Oszczędzam przed wyjazdem :).

Maja