depilacja dla panów w Warszawie - gdzie ?

1. Data: 2006-06-19 12:42:35

Temat: depilacja dla panów w Warszawie - gdzie ?
Od: "michał" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje gabinetu kosmetycznego w Warszawie który przeprowadza depilację
woskiem dla mężczyzn.
możecie coś polecić ? Zależy mi na niskich cenach.

dzieki

2. Data: 2006-06-19 12:53:40

Temat: Re: depilacja dla panów w Warszawie - gdzie ?
Od: "rioterini" <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dołączam się do pytania i przy okazji pytam (najlepiej kobiety):
co myślicie na temat depilacji klatki piersiowej (u Panów) i/lub na
temat pełnej depilacji męskiego ciała?

3. Data: 2006-06-19 12:55:41

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

rioterini napisał(a):
> Dołączam się do pytania i przy okazji pytam (najlepiej kobiety):
> co myślicie na temat depilacji klatki piersiowej (u Panów) i/lub na
> temat pełnej depilacji męskiego ciała?

ze jest kompetnie niepotrzebna.

-- kasica

4. Data: 2006-06-19 13:04:27

Od: "rioterini" <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa napisał(a):
> ze jest kompetnie niepotrzebna.

Uważasz, że kompletnie niepotrzebna - a miejsca intymne trochę nad i
pod?

5. Data: 2006-06-19 13:05:54

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

rioterini napisał(a):

> Uważasz, że kompletnie niepotrzebna - a miejsca intymne trochę nad i
> pod?

"kompletnie" oznacza "kompletnie". ale o tym to chyba lepiej
pogadac ze swoja kobieta.

-- kasica

6. Data: 2006-06-19 13:08:47

Od: "rioterini" <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa napisał(a):

> "kompletnie" oznacza "kompletnie". ale o tym to chyba lepiej
> pogadac ze swoja kobieta.

Jej zdanie znam - chciałem poznać inych Pań.
Dzięki za odpowiedź :)

7. Data: 2006-06-19 14:08:34

Od: "Puchacz" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"rioterini" <r...@g...com> wrote in message
.com...
Dołączam się do pytania i przy okazji pytam (najlepiej kobiety):
co myślicie na temat depilacji klatki piersiowej (u Panów) i/lub na
temat pełnej depilacji męskiego ciała?

Klatka futerkowa jest bardzo przyjemna:)
Ja nie lubie wlosow na plecach u facetow. Jak ma sie ich troche to mzna
wyrwac.
Pod pachami moim zdaniem tez sa zbedne. W lecie przyjemniej chyba jest jak
ich sie nie ma.
A miejsca intymne mozna przystrzyc na jakies kilka milimetrow. Albo tez na
zero. Ja wole od dolu na zero a gora to moze troche miec. Ladnie to
wyglada:) - oczywiscie mi chodzi u mezczyzn :)

Pozdr
Ania

8. Data: 2006-06-19 15:20:21

Od: "xxx" <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

"rioterini" <r...@g...com> wrote in message
s.com...
Katarzyna Kulpa napisał(a):

> "kompletnie" oznacza "kompletnie". ale o tym to chyba lepiej
> pogadac ze swoja kobieta.

Jej zdanie znam - chciałem poznać inych Pań.
Dzięki za odpowiedź :)

Nie znoszę kompletnie wygolonych facetów! wyglądają koszmarnie i w dodatku
bezpłciowo- facet powinien być zarośnięty tu i ówdzie, kompletne wygolenie
dopuszczam jedynie na twarzy.
--
wild

uchwyty (kółka bambusowe) do torebek?