dla wielbicieli kenzo

1. Data: 2006-06-18 18:37:44

Temat: dla wielbicieli kenzo
Od: "asias" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na Strawberry jest 20% przecena zapachow, co przy wczesniejszej roznicy cen
czyni je nnawet 40kilka% tanszymi. Ze tez nie przeceniaja takich, jakie ja lubie
wrrrr.
http://www.strawberrynet.com/wfrag.aspx?BrandId=20&g
oChar=K#409
AsiaS
*nie mam prowizji ze strawberry*

2. Data: 2006-06-18 21:51:01

Temat: Re: dla wielbicieli kenzo
Od: "Nancy" <nancy15@WYTNIJ TO PROSZE!poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asias" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Na Strawberry jest 20% przecena zapachow, co przy wczesniejszej roznicy
> cen czyni je nnawet 40kilka% tanszymi. Ze tez nie przeceniaja takich,
> [...]

Mam kilka pytan odnosnie truskawy, bo jeszzce nie korzystałam...
Czy te ceny w zielonej ramce są już koncowe (chodzi mi własnie o kenzo), czy
jeszcze od tej ceny jest upust!
Jak pamietam wysyłka jest gratis, tak?
Czy zapłacę kartą kredytową z mbanku, która nie jest wypukła.
Co z tym nieszczenym cłem?

Ania

3. Data: 2006-06-18 22:18:14

Temat: Re: dla wielbicieli kenzo i nie tylko kenzo i nie tylko zapachy ;)
Od: "asias" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nancy"
> Czy te ceny w zielonej ramce są już koncowe (chodzi mi własnie o kenzo), czy
> jeszcze od tej ceny jest upust!
Od tej ceny jest jeszcze upust. A dla nowych klientow dodatkowo gratis (w ramce
na dole) :)

> Jak pamietam wysyłka jest gratis, tak?
Tak.

> Czy zapłacę kartą kredytową z mbanku, która nie jest wypukła.
Nie jestem pewna, ale na pewno byly juz na tej grupie watki, ktore odpowiedzialy
na to pytanie, znajdziesz w archiwum.

> Co z tym nieszczenym cłem?
Raz naliczaja, innym razem nie. Na okolo dziesiec zamowien naliczyli mi jeden
raz. Na wszelki wypadek kazda zamawiana sztuke wysylam osobna przesylka, notka
na pudelku ma adekwatnie nizsza wartosc i jakos sie przez clo przemyka. Ktos
kiedys pisal, ze wyslane w ozdobnym opakowaaniu (to tez jest gratis) jest
przychylniej przyjmowane w urzedzie celnym. Osobiscie w to nie wierze, ale czemu
nie sprobowac ;)
AsiaS
*Prawdziwa mądrość nie opuszcza głowy*

4. Data: 2006-06-18 22:28:45

Od: "Nancy" <nancy15@WYTNIJ TO PROSZE!poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie jestem pewna, ale na pewno byly juz na tej grupie watki, ktore
> odpowiedzialy na to pytanie, znajdziesz w archiwum.

No coz moja karta nie wchodzi;) A miałabym moje perfumy dwa razy taniej:(
Czy mozna płacić w jakis inny sposób niż kartą kredytową? Widze, ze jest
duzo mozliwosci, ale chyba nie są dostępne dla Polski:(
Ania

5. Data: 2006-06-18 22:37:56

Od: "asias" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nancy"
> No coz moja karta nie wchodzi;) A miałabym moje perfumy dwa razy taniej:( Czy
> mozna płacić w jakis inny sposób niż kartą kredytową? Widze, ze jest duzo
> mozliwosci, ale chyba nie są dostępne dla Polski:(
A Paypal? Jesli nie, mozesz poprosic kogos kogos, zeby zaplacil dla ciebie karta
a ty mu oddasz przelewem. Trzeciez opcji przez strawberry nie widze.

6. Data: 2006-06-18 23:55:08

Od: Alveaenerle <s...@n...hotmail.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> A Paypal? Jesli nie, mozesz poprosic kogos kogos, zeby zaplacil dla
> ciebie karta a ty mu oddasz przelewem. Trzeciez opcji przez strawberry
> nie widze.

a to do paypala nie trzeba miec wypuklej karty?

pozdrawiam,
Monika
--
"We make a living by what we get,
we make a life by what we give " (Sir Winston Churchill)

7. Data: 2006-06-19 09:56:37

Od: "IwonaW" <iwo_nka[spam]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
cen
> czyni je nnawet 40kilka% tanszymi. Ze tez nie przeceniaja takich, jakie ja

Niedawno skusilam sie na podobna promocje na truskawce i kupilam taniej o
30% Caroline Herrere dla mojego TZ. Pomijam fakt ze musialam zaplacic 40zl
cla (a byla to moja pierwsza transakcja z truskawka i przesylka nie byla
zbyt droga - okolo 117zl) to w dodatku obawiam sie ze perfuma jest
podrobiona. Korek z butelki jest plastikowy, bardzo ciezko jest go zdjac a
sama butelka po bokach ma swietnie widoczne szwy. Mam kilka zapachow
pochadzacych z pewnych zrodel i te buteli sa idealne. Z ta wydaje mi sie ze
jest cos nie tak :-(((

pozdrawiam
troche zniechecona do okazji na truskawce
Iwona

8. Data: 2006-06-19 10:40:55

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cla (a byla to moja pierwsza transakcja z truskawka i przesylka nie byla

przesylka jest free a clo truskawka zwraca.
p.

9. Data: 2006-06-19 13:24:05

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Alveaenerle" <s...@n...hotmail.com.invalid> wrote in message
> a to do paypala nie trzeba miec wypuklej karty?

jakiej karty???

iwon(k)a

10. Data: 2006-06-19 15:57:38

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nancy napisał(a):

> Czy zapłacę kartą kredytową z mbanku, która nie jest wypukła.

ja placilam zawsze tylko taka (masz na mysli "delfinka", jak
rozumiem?)

> Co z tym nieszczenym cłem?

zwracaja na zasadzie dobrowolnej (tzn. nie zobowiazuja sie, ze
to zrobia, ale ponoc robia).

-- kasica

woda toaletowa a płyn po goleniu
silikonowy biustonosz