OB czy Tampax?

1. Data: 2006-06-19 10:50:24

Temat: OB czy Tampax?
Od: "szmergiel539" <s...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

od zawsze uzywalam tamponów OB... byly ok...ale bez
rewelacji..szczególnie na poczatku mialam problemy z odpowiednio
glebokim umieszczeniem tamponu tak zeby nie uwieral..ale po jakims
czasie doszlam do "wprawy" ;-) .problem zaczal sie gdy wyjechalam
za granice/usa/ i tam nie moglam znalezc innych tylko z aplikatorami
/jak w Polsce Tampaxy/ no wiec sie odwazylam..i jakie bylo moje
zdziwienie - dzieki aplikatorowi duzo latwiejsze w uzyciu - teraz po
powrocie uzywam tylko tamponów z aplikatorem - niestety w Polsce to
jeszcze nie jest tak rozpowszechnione i np. nie w kazdej drogerii nie
mówiac juz o aptece moge kupic Tampaxy - a szkoda - jaka jest wasza
opinia?

2. Data: 2006-06-19 10:56:55

Temat: Re: OB czy Tampax?
Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

szmergiel539 wrote:

> mówiac juz o aptece moge kupic Tampaxy - a szkoda - jaka jest wasza
> opinia?

Ja uzywam zwykle ob, bez aplikatorow, bo mnie wlasnie wydaja sie
niewygodne (probowalam).
Wiekszych roznic miedzy ob i tampaxami nie zauwazylam.
O ile wiem ob tez mial/ma w ofercie tampony z aplikatorem, moze te
bedzie latwiej Ci znalezc ?

D.
--
Sharks cause fatal injuries to about 12-25 humans per year.
Humans kill about 100 million sharks per year.

3. Data: 2006-06-19 11:00:57

Od: "Ania" <n...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

witam
Ja uwazam, ze OB sa lepsze bo bardziej chlona...to fakt, iz Tampaxy latwiej
sie aplikuje ale ich jakos chlonna jest gorsza. Ale to tylko moja skromna
opinia :)
Uzytkownik "szmergiel539" <s...@y...com> napisal w wiadomosci
s.com...

4. Data: 2006-06-19 11:12:42

Od: magia <m...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

szmergiel539 napisał(a):
> [...]
> jeszcze nie jest tak rozpowszechnione i np. nie w kazdej drogerii nie
> mówiac juz o aptece moge kupic Tampaxy - a szkoda - jaka jest wasza

Hmm, ja pamietam czasy gdy w Polsce byly tylko Tampaxy z aplikatorem
(10-15lat temu) a o OB nikt nie slyszal. Gdy je wycofali, wrocilam do
podpasek, bo dla mnie OB to juz "nie to" bylo.

--
m.

5. Data: 2006-06-19 11:17:26

Od: Aduś <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

szmergiel539 napisał(a):
> po
> powrocie uzywam tylko tamponów z aplikatorem - niestety w Polsce to
> jeszcze nie jest tak rozpowszechnione

Chyba to nie do konca prawda. Moimi pierwszymi tamponami byly wlasnie
Tampax z aplikatorem.

Bylo ich wtedy mnostwo.

Jak sie troche wprawilam ;)to przeszlam na zwykle, bo aplikatory wydaly
mi sie zbedne. Teraz rzeczywiscie jest ich mniej na rynku. Moze nie
zyskaly u nas popularnosci.

Pozdrawiam,
Aduś

6. Data: 2006-06-19 12:50:29

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmm, ja pamietam czasy gdy w Polsce byly tylko Tampaxy z aplikatorem
> (10-15lat temu) a o OB nikt nie slyszal. Gdy je wycofali, wrocilam do
> podpasek, bo dla mnie OB to juz "nie to" bylo.

zgadzam sie :)
dl amnie ob to tez nie to samo i teraz te zuzywam tampax ,rzadko ale
jednak .jakos do ob nie moge sie przekonac.
p.

7. Data: 2006-06-19 16:16:25

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"m." <m...@W...pl> wrote in message

> [...]
> glebokim umieszczeniem tamponu tak zeby nie uwieral..ale po jakims
> czasie doszlam do "wprawy" ;-) .problem zaczal sie gdy wyjechalam

moze zle szukalas :)
ja nie lubie sie bawic z aplikatorem a OB ma takie fajne
tampony Silk Ease. rewelacja.pokryte jakas specjalna powloka,
ktora ulatwia zastosowanie.

iwon(k)a

8. Data: 2006-06-19 16:57:13

Od: "m." <m...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Tylko tampax i dlatego ze maja aplikator. Pewnie gdyby OB mialy aplikator to
wszystko jedno by mi bylo. Jakos higieniczniej sie czuje, latwiej zmienic
tampon w toalecie w pracy czy w pubie. Zeby jeszcze byly opakowania na
zuzyte tampony to bylaby rewelacja.

m.

9. Data: 2006-06-19 17:49:59

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

m. napisał(a):

> Tylko tampax i dlatego ze maja aplikator.

Tylko OB :) same sie ,,wslizguja'', a tampaxy jakos nie moga mi sie
odpowiednio ulozyc.

> Pewnie gdyby OB mialy aplikator to
> wszystko jedno by mi bylo. Jakos higieniczniej sie czuje, latwiej zmienic
> tampon w toalecie w pracy czy w pubie.

Ale OB sa w takich sytuacjach duzo bardziej dyskretne, latwiej, idac do
toalety, ukryc je w najmniejszej nawet kieszonce.

> Zeby jeszcze byly opakowania na
> zuzyte tampony to bylaby rewelacja.

Przeciez po to sa smietniki. Odrobina papieru na zawiniecie i siup do kosza.

th

10. Data: 2006-06-19 19:40:33

Od: "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> Tylko OB :) same sie ,,wslizguja''

I same wyślizgują :) co ostatnio sama zaobserwowałam... Ok, wiem - rozmiar
mini na pierwsze dni, ale gorąco było i nie chciałam się zaparzyć. Zanim na
uczelnię dojechałam, trzeba było biegiem do kiosku...

Agata

dla wielbicieli kenzo
woda toaletowa a płyn po goleniu
silikonowy biustonosz