OB czy Tampax?

31. Data: 2006-06-25 12:17:23

Temat: Re: OB czy Tampax?
Od: "x" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie :) zdziwilo mnie az takie rozbawienie.

;) moze dlatego, że ja pracuję w biurze, a toaletę mam na przeciwko drzwi,
więc jak wyobraziłam sobie, ze wychodzę z torebką, to parsknęłam śmiechem.
Po prostu gdybym wyszła z torebką, wywołałabym o wiele więcej zamieszania
niż z tamponem w ręku. Każdy pytałby się czy idę do domu.

pozdrawiam,

32. Data: 2006-06-25 13:23:48

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 19 Jun 2006 22:14:49 +0100, m. napisał(a):

> Tak, tylko jak brak papieru? Poza tym łatwiej taki wykorzystany tampon
> włożyć choćby w opakowanie po pdpasce niż dokładnie zawijać w papier.

Chyba nawet w instrukcji podają, że można je spokojnie spuścić z wodą w
toalecie.
--
Elżbieta

33. Data: 2006-06-26 17:10:41

Od: "m." <m...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Chyba nawet w instrukcji podają, że można je spokojnie spuścić z wodą w
> toalecie.

"...Zalecamy nie wrzucać tamponu do toalety...."

m.

dla wielbicieli kenzo
woda toaletowa a płyn po goleniu
silikonowy biustonosz