uchwyty (kółka bambusowe) do torebek?

1. Data: 2006-06-19 11:56:06

Temat: Re: uchwyty (kółka bambusowe) do torebek?
Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

mumu wrote:
> Czy ktos wie gdzie mogę kupić ( w jakich sklepach) okrągłe uchwyty do
> torebki , mogą być bambusowe lub wiklinowe, nie mam pojęcia gdzie tego
> szukać, jak (fachowo to sie nazywa). Może któras z dziewczyn mi
> pomoże.

Archiwum pl.rec.robotki-reczne :)

Zazula

2. Data: 2006-06-19 11:56:16

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-06-19 13:58:12 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *mumu* skreślił te oto słowa:

go to: pl.rec.robotki-reczne

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

Nie obrażaj krokodyla, zanim nie znajdziesz się na drugim
brzegu rzeki /przysłowie afrykańskie/

3. Data: 2006-06-19 11:58:12

Temat: uchwyty (kółka bambusowe) do torebek?
Od: "mumu" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]