woda toaletowa a płyn po goleniu

1. Data: 2006-06-18 15:54:10

Temat: woda toaletowa a płyn po goleniu
Od: "Bartek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
przeglądam google i archiwum ale nie moge znalezc
jednoznacznej i konkretnej odpowiedzi na temat
który mnie interesuje...
czym różni się woda toaletowa od płynu po goleniu ?
konkretniej:
- co jest mocniejsze jeśli chodzi o zapach ?
- co dłużej utrzymuje się na skórze
chodzi mi o kosmetyki STR8,
w zasadzie po goleniu używam balsamu Nivea,
a str8'ta tylko dla zapachu - na skóre szyi,
w tej chwili mam właśnie wode po goleniu,
ale mi się kończy więc zastanawiam się czy
kupić płyn czy wode toaletową...
z góry dziękuję za porady i pozdrawiam !
Bartek

2. Data: 2006-06-18 17:49:42

Temat: Re: woda toaletowa a płyn po goleniu
Od: "Ania" <n...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jeśli używasz płynu po goleniu Nivea to kup sobie wode toaletową bo będzie
trwalsza niż płyn po goleniu :) a też możesz używać na skórze szyji :)

3. Data: 2006-06-19 23:00:49

Od: "Bartek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <n...@s...net> napisał w wiadomości
> Witam
> Jeśli używasz płynu po goleniu Nivea to kup sobie wode toaletową bo będzie
> trwalsza niż płyn po goleniu :) a też możesz używać na skórze szyji :)

dziękuję za odpowiedź :)
pozdrawiam
Bartek

4. Data: 2006-08-05 00:21:13

Od: "Bartosz" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale mi się kończy więc zastanawiam się czy
> kupić płyn czy wode toaletową...
> z góry dziękuję za porady i pozdrawiam !

Woda toaletowa jest trwalsza bo zawiera większy % substancji zapachowych

Pozdrawiam
Bartosz

silikonowy biustonosz
kosmetyki vichy - krem do stóp i inne