jak wam sie podobaja takie kreacje?

1. Data: 2006-06-19 13:55:45

Temat: jak wam sie podobaja takie kreacje?
Od: "Oriano" <o...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

galeria z pokazu mody:

http://www.panorama.media.pl/modules.php?name=copper
mine&file=thumbnails&album=293

2. Data: 2006-06-19 14:04:34

Temat: Re: jak wam sie podobaja takie kreacje?
Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-06-19 15:55:45 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Oriano* skreślił te oto słowa:

> galeria z pokazu mody:
>
> http://www.panorama.media.pl/modules.php?name=copper
mine&file=thumbnails&album=293

wiekszości za dopłatą nawet bym nie załozyła ;>

Swoją drogą ciekawy pokaz - niby eleganckie, niby ślubne, a gdzies tam
przemyka kiecka pokroju plazowej:
http://www.panorama.media.pl/modules.php?name=copper
mine&file=displayimage&album=293&pos=44
O lalce barbi nie wspominając nawet ;)
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

Nie obrażaj krokodyla, zanim nie znajdziesz się na drugim
brzegu rzeki /przysłowie afrykańskie/

3. Data: 2006-06-19 14:07:42

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.panorama.media.pl/modules.php?name=copper
mine&file=thumbnails&album=293
> <http://www.panorama.media.pl/modules.php?name=coppe
rmine&file=thumbnails&album=293>

jestes z leszna?
az dziw bierze z eprzy okazji zaden szczur nie wyskoczyl :)
p. z leszczynska przeszlośćia:)

4. Data: 2006-06-19 14:34:55

Od: "rioterini" <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Myślę, że większość z nich jest bardzo fajna (chodzi o wzorki i
kolorki) jednak ilość materiału użytego - jest zbyt duża - przez
to wyglądają na ciężkie i mało letnie.
Chętnie bym widział w nich moją dziewczynę: na każdy dzień w
wersji lite, na drobne imprezy okolicznościowe - bez większych zmian.

5. Data: 2006-06-20 05:51:13

Od: "mumu" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja bardzo chetnie , podobaja mi sie bardzo , nie wyzywajace , modne
,lekkie.

mumu

6. Data: 2006-06-20 08:51:29

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oriano" <o...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości
galeria z pokazu mody:

http://www.panorama.media.pl/modules.php?name=copper
mine&file=thumbnails&album=293

Sukienki jak sukienki. Kompletnie nie w moim guście, nawet nie potrafię
ocenić.

Za to, na litość boską, buty kompletnie nie dobrane. Masakra po prostu. Jak
można do lekkiej, białej sukienki dać modelce czarne całkiem zakryte
pantofle? No owszem, sukienka ma czarne wzorki i lamówkę, ale czarne, pełne
buty wyglądają tam jak krowie kopyta po prostu.
Albo do czarnej spódnicy i kolorowej dość ciężkiej kolorystycznie góry białe
pantofle? 8-/

Podejrzewam że każda przyszła we własnych pantoflach, ale chyba można jakoś
z tego wybrnąć i np zastrzec, ze buty mają być neutralne w barwie i formie,
tak zeby na gołych nogach , _latem_ na pokazie pod gołym niebem, po prostu
nie rzucały się w oczy bez względu jaki kolor będzie miała sukienka?

--
Edyta Czyż
// varium et mutabile semper femina // Wergiliusz

7. Data: 2006-06-22 12:19:17

Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oriano <o...@w...gazeta.pl> napisał(a):

> galeria z pokazu mody:

skrzyżowanie kiczu holiłudu z kiczem butiku w Pcimiu. Moim zdaniem zgroza.
Podobała mi się na zdj. 38 lala w szaro-beż zestawie http://tinyurl.com/p94pz
i gorset (tak jako-tako) na zdj.57. Nic mnie nie zachwyciło, wiele -
odrzuciło, szczególnie to różowe tiul-paskudztwo - http://tinyurl.com/ov6mu
i oszpecanie młodych, pięknych dziewcząt gorsetami ucinanymi poziomo tak, że
im się przy pachach takie "plumki" z mięska robią. - http://tinyurl.com/pavvg
I nie pomogły ładne IMO zdjęcia. I trzeba mieć zacięcie, by ze zgrabnych
dziewczyn zrobić grube kaczki (ekhm)- http://tinyurl.com/rp6sr

zdrowki
hania

depilacja dla panów w Warszawie - gdzie ?
uchwyty (kółka bambusowe) do torebek?
OB czy Tampax?
dla wielbicieli kenzo
woda toaletowa a płyn po goleniu