dobry podkład- co poelacie co używacie?

1. Data: 2007-01-16 16:26:04

Temat: dobry podkład- co poelacie co używacie?
Od: "Kasia_A" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ! :)
Piszę do Was bo jakoś nie potrafię sama podjąć deyzcji co wybrac :/
Chodzi mi o dobry podkład do twarzy który będzie się ładnie zlewał z
twarzą - wtapiał, a jednocześnie matowił i powodował naturalny wygląd twarzy
i jeszcze byl trwały, gdyż ma być wykorzystany na własnym ślubie ( ale to
brzmi 8)
Cere mam troszke mieszaną a troszkę normalną i raczej beż wyprysków ale
czasem trafiają się jakieś zaczerwienie do ukrycia. Od jakiegoś czasu używam
Max Factor Color Adapt, z którgo jestem zadowolona chociaż ostatnio jakoś
szybko się ściera :/ a Wy co polecacie godnego uwagi na taki Dzień? Ślub
wprawdzie w wakacje ale wolałabym wypróbować zakup wcześniej czy naprawdę
się sprawdza.
Na Wizażu czytałam dobre opinie o Revlon ColorStay ale ponieważ kosztuje
ok70zl więć pragnę zaczerpnąć jeszcze innych opini zanim wydam tyle kasy. Co
Wy polecacie i używacie??
Dodam, że najchętniej taki do 50zł by mnie interesował no max.100, ponieważ
sama chce robić sobie makijaż więc i dokupić inne kosmetyki.

Dziękuje pięknie Piękne :D
--
( )''. .''( )
( (Y) )

2. Data: 2007-01-16 16:44:00

Temat: Re: dobry podkład- co poelacie co używacie?
Od: "caramilla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> Na Wizażu czytałam dobre opinie o Revlon ColorStay ale ponieważ kosztuje
> ok70zl więć pragnę zaczerpnąć jeszcze innych opini zanim wydam tyle kasy.
Co

Podskocz do jakiejś dobrej perfumerii (Sephora?) i powiedz ekspedience co i
jak. Powinna dać ci w pudełeczkach kilka próbek róznych podkładów do
wypróbowania w domu. W tym tego Revlona.
Niczego nie powinnaś kupować na oko i nawet nie opierać się w 100% na
naszych radach. Każda z nas ma inną skórę i to, co na innych dobrze leży, na
tobie może wyglądac źle (i odwrotnie).
Powodzenia przy samodzielnym makijażu. Ja ślubuję we wrześniu i waham się co
do make-upu. Boję się pomysłów kosmetyczki, ale czy sama zrobię to
porządnie?:/
K.

3. Data: 2007-01-16 18:34:45

Od: "Kasia_A" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Problem polega na tym, że mieszkam w Świdniku k. Lublina i w pobliżu brak
Sephora albo Douglas'a więc chyba tylko i wyłacznie pozostaje Galeria
Centrum, z raczej średnią obsługa - panie ekspedientki jeszcze z poprzedniej
epoki :/

Co do września to właściwie ja też we wrześniu - dla mnie to jeszcze wakacje
:D i ponieważ nie posiadam jakiejś swojej zaufanej kosmetyczki od makijażu
pomyślałam, że zrobię go sobie sama ew. z małą pomocą koleżanki :) Jakoś na
codzień ludziska mi mówią, że ładnie się maluję 8) więc i możę uda się coś
wymyśleć :D

Również życzę powodzenia w doborze kosmetyków :)
--
( )''. .''( )
( (Y) )

4. Data: 2007-01-16 19:39:22

Od: "satia" <s...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia_A" <b...@i...pl>

> Również życzę powodzenia w doborze kosmetyków :)
> --

ja tylko a propos fachowych pań od makijaży slubnych - moja koleżanka
niedawno brała slub i postanowiła zdac się na fachowość pani kosmetyczki. I
umówiła się, i poszła na makijaż. Owa pani (wiedząc, co za okazja)
powiedziała jej, że w dzisiejszych czasch nie maluje się mocno oczu i ust,
tylko albo usta mocno, wtedy oczy słabo, albo oczy mocno, a wtedy usta
bardzo delikatnie. I wymalowała ją...... POmalowała powieki jasnym beżem,
rzęsy tuszem i usta.... na mocną czerwień. No i koleżanka poszła na ślub z
ledwo zarysowanym okiem i ustami wampira...

Sęk w tym, że laik wie, że usta się ścierają -całowanie, jedzenie itp. Ja
bym puknęła taką panią w czoło, a moja koleżanka, nie dość, że się zgodziła
na to, to jeszcze zapłaciła. I koleżanka co chwila musiała tylko latac i
poprawiac usta... Bez sensu IMO..

A ja polecam La Roche Posay - Unifiance (a aptekach - bardzo dobre, mocno
kryjące, matujące kolory zaczynają się cyfrą 1, często są testery), albo
bardzo podobny - Dermablend od Vichy. Cena ponad 60 pln. też w aptekach.
Bardzo dobrze kryją, dobre kolory, trwałe. Baaaardzo wydajne (30 ml mi
starcza na 5 m-cy).

sattia, Miłosz (17.04.2004) i trzy koty
http://glinki.com/?l=mgxw6q

5. Data: 2007-01-16 20:29:46

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "satia" <s...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Kasia_A" <b...@i...pl>
> A ja polecam La Roche Posay - Unifiance (a aptekach - bardzo dobre, mocno
> kryjące, matujące kolory zaczynają się cyfrą 1, często są testery),

Ja sie tu podpinam, tez chwale ten podklad, kiedys uzywalam film fin tej
serii, ale na dluzsza mete okazalo sie ze mam zbyt sucha skore (a on raczej
do tlustych cer sie nadaje) wiec teraz polecam ten wygladzajacy do cery
suchej, nie jest jakis super nawilzajacy, nie swiece sie po nim, ale
jednoczesnie cera nie jest napieta i przesuszona, jak dla mnie akurat.
Natomiast musze powiedziec, ze mniej kryje niz te film fin, ale jesli sie
nie ma wiekszych problemow z cera to jest super.

--
pozdr,
ewka

6. Data: 2007-01-16 20:45:40

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> maluje się mocno oczu i ust, tylko albo usta mocno, wtedy oczy słabo, albo
> oczy mocno, a wtedy usta bardzo delikatnie.

Moja pani miała zupełnie inne poglądy. Machnęła mi naprawdę mocny makijaż i
oczu, i ust. W pierwszej chwili chciałam to ścierać (na próbnym wyglądało to
jakoś inaczej), ale kiedy wzięłam do ręki bukiet (dość duży i jaskrawy jak na
ślubny bo ze słoneczników), zrozumiałam jej zamysł. Czasem zawodowiec widzi to,
co sama pewnie zauważyłabym dopiero na zdjęciach - oto wspaniały bukiet z chudą
i nijaką przyczepioną do niego panną młodą:)
Kaśka

7. Data: 2007-01-17 07:37:25

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

satia napisał(a):

> [...]
> powiedziała jej, że w dzisiejszych czasch nie maluje się mocno oczu i ust,
> tylko albo usta mocno, wtedy oczy słabo, albo oczy mocno, a wtedy usta

O ile nie chce się wyglądać a la clown. W tym przypadku bowiem malujemy
mocno i usta i oczy ;)

E.

8. Data: 2007-01-17 14:21:04

Od: "satia" <s...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "E." <e...@o...pl> napisał w wiadomości

> O ile nie chce się wyglądać a la clown. W tym przypadku bowiem malujemy
> mocno i usta i oczy ;)

ale wiecie co - płacić babie za pomalowanie rzęs zwykłym tuszem (widziałam z
bliska - dla mnie bele co sklejające rzęsy) i ust na czerwono.... Za darmo
by to sama sobie pomalowała... Co więcej - na tym weselu musiała co chwila
domalowywac usta juz jakąś swoją szminką o innym kolorze, bo takiej, jak
pani kosmetyczna, to już nie miała.

No ale jej ślub....

9. Data: 2007-01-17 14:32:58

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

satia napisał(a):

> [...]
> domalowywac usta juz jakąś swoją szminką o innym kolorze, bo takiej, jak

No właśnie...
Osobiście taki makijaż to robię tylko do czarnych wieczorowych strojów.
Nic prawie na oczy i kurewsko (sory) purpurowa pomadka. Do bialych... no
cóż, są gusta i gusta.

E.

10. Data: 2007-01-17 19:43:37

Od: "misiczka" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia_A" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

> Na Wizażu czytałam dobre opinie o Revlon ColorStay

Ja kupiła na allegro Revlon ColorStay ale w tubce u tej dziewczyny
9109
Jestem bardzo zadowolona, to najlepszy podład jaki miałam do tej pory.

pozdrawiam,
Lesława Jaworowska
--
"Miłość jest sztuką. Jeśli chcesz nauczyć się kochać,
musisz postępować w taki sam sposób jak wówczas,

lekkie loki
pytanie do "dużobiuściastych" ;-)
Czy warto zdecydowac sie na zmiane koloru wlosow?
Kupiłam sobie
kapiel w rumianku?