dobry podkład- co poelacie co używacie?

11. Data: 2007-01-19 06:21:32

Temat: Re: dobry podkład- co poelacie co używacie?
Od: "Agatek" <a...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia_A" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
news:eoiuaq$dd6$1@inews.gazeta.pl...
> Witam ! :)
> Piszę do Was bo jakoś nie potrafię sama podjąć deyzcji co wybrac :/
> Chodzi mi o dobry podkład do twarzy który będzie się ładnie zlewał z
> twarzą - wtapiał, a jednocześnie matowił i powodował naturalny wygląd
> twarzy i jeszcze byl trwały, gdyż ma być wykorzystany na własnym ślubie
> ( ale to brzmi 8)

Ja zakupiłam ostatnio podkład Sephory, poudre jakiśtam, matujący w tubce,
po tym, jak zachwycałyście się ich kolorówką. Powiem szczerze, że mam
mieszne uczucia. Z jednej strony nakłada się nieprzyjemnie, jakoś tak
"tępo", klei się, zwija z kremem. Koloru prawie na skórze nie zostawia -
wydawałoby się, że do kitu.

Po nałożeniu jednak skóra cały dzień jest matowa (koło 16-17 zaczyna tu i
ówdzię pobłyskiwać...), co dla mojej maślanej twarzy jest osiągnięciem.
Efekt jest rzeczywiście pudrowy, taki aksamitny. W sumie nie jest
najgorszy.

Zakupiłam go za 45zł, po Clinique superbalanced, który był niewypałem
stulecia. Nie stać mnie było chwilowo na górnopółkowy podkład, np Estee
Lauder individualist, który mam wypróbowany jako przyzwoity.

Polecam krem pod oczy sephory, "liftingujący" - nawilża rozsądnie i ma
jakieś mikrobłyszczące kawałeczki w sobie, bo ślicznie rozświetla
niedospane oczęta. Kupując taki mamie na Mikołaja, drugi dostałam za
friko, więc używam :)

Agata

12. Data: 2007-01-25 08:56:12

Od: "Julka" <s...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

:) witam
najlepszy podkład jaki miałam to wcześniej wspomniany REVLON COLORSTAY (są
do różnych rodzajów cery). Jest trwały, właściwie nie brudzi ubrań, ładnie
stapia się z cerą...dla mnie super!

It has removed 175 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

13. Data: 2007-01-25 20:48:12

Od: "Li" <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Skoro masz tyle czasu, to zakup (w sklepie czy internetem) ten najbardziej
pasujacy Ci podklad i uzupelnij o puder utrwalajacy Artdeco (fixing powder/
poudre fixante / fixierpuder) ktorym utrwalisz makijaz na wiele wiele
godzin. Jest on transparentny w zasadzie. Chroni makijaz oraz czyni go
niemal wodoodpornym. Jestem od niego uzalezniona - zwlaszcza w okresie
letnim, gdy uzywam jedynie jakiegos rozswietlajacego kremu oraz korektora na
miejsca niedoskonale. Trzyma on ten korektor tam gdzie powinien byc :) i
lekki makijaz nie splywa z twarzy. Warto uzupelnic taki zakup o wychwalana w
niebiosa baze pod cienie rowniez Artdeco (eyeshadow base) ktora utwali
makijaz oka. Znam makijazystki pracujace na tych kosmetykach, rowniez na
sluby.

Artdeco jest naprawde dobra firma, dostepna w galerii centrum. Nie zgadzam
sie, ze ekspedientki sa tam niemile, gdyz firma ta dba o obsluge klienta i
widac to od dawna w ich sklepach. Jesli sa wyjatki - nalezy sugerowac to
komu trzeba (o czym przypominaja chocby nalepki przy lustrach w
przymierzalniach). Jesli o mnie chodzi - poziom obslugi jakiego tam
doswiadczylam i kompetencja obslugi przewyzsza o niebo sephory gdzie poza
tym, ze dadza probki niewiele potrafia doradzic. W ktorys weekend gdy nie
mialam co robic zrobiono mi makijaz (w GC pracuja zawodowe makijazystki, nie
zawsze sa dostepne ale mozna sie umowic na zrobienie makijazu przed zakupem
konkretnego zestawu kosmetykow kolorowych). Mowie tu o doswiadczeniach z
Warszawy , gdzie czesto chodzilam na zakupy (galeria centrum, galeria
mokotow).
Teraz, mieszkajac w Londynie, tesknie za taka obsluga - tu jest najczesciej
kicha. Zeby doswiadczyc czegos podobnego musze dralowac na przeludniona
turystami oxford street. W wiekszosci Bootsow nie ma tego typu obslugi.
Jakakolwiek wiedza na temat produktow jest dostepna jedynie na stanowiskach
firm drogich. W Galerii Centrum doradzano mi dobrze nawet przy wyborze
kosmetykow ze sredniej polki.

Jesli chodzi o makijaz - to regula albo mocne oczy albo oko jest prawdziwa,
zwlaszcza przy makijazu na codzien. Makijaz wieczorowy ma swoje prawa.
Efekty podziwiane sa na zdjeciach, wiec wartoby bylo poczytac o zasadach
panujacych w fotografii o tym, jaki efekt daje roznego rodzaju swiatlo. Sek
bowiem w tym, ze impreza weselna trwa dlugo - zarowno w dzien jak i
wieczorem, tak wiec oczekiwanie, ze makijazystka zrobi makijaz odpowiedni na
dzien, wieczor, sesje studyjna, plener oraz pomieszczenia zamkniete przy
roznym natezeniu oswietlenia jest wg mnie nierealne i z kosmosu.
Wg mnie najlepiej zrobic mniej dramatyczny makijaz oczu oraz miniaturki
szminek na popoludnie/wieczor itp i wzmacniac makijaz ust stopniowo.
Oczywiscie musza one byc dostosowane do warunkow otoczenia. Najlepiej tez
przetestowac konkretne makijaze i porobic sobie w nich zdjecia, dopiero
wtedy mozna zobaczyc efekt i uniknac niespodzianek. Te zabiegi wymagaja
przygotowan, ktore mam wrazenie sa zazwyczaj pomijane a szkoda, bo zdjecia z
dnia slubu to jedna z wazniejszych pozycji w albumie rodzinnym i warto
potraktowac te przygotowania i zabawe w makijaz w weekendy czy wolnym
czasie. Przy okazji mozna sie wiele dowiedziec o wlasnej urodzie i
optymalnym makijazu.

Udanych slubow.

14. Data: 2007-01-26 12:17:49

Od: "Kasia_A" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Li dziękuję za tak wyczerpujaca opinię - napewno skorzystam z Twoich rad :D
może nawet Panie z GC też zmięknął :)
pozdrawiam serdecznie i dziekuje !
--
( )''. .''( )
( (Y) )

15. Data: 2007-01-27 17:32:19

Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Li" <l...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
> powder/ poudre fixante / fixierpuder) ktorym utrwalisz makijaz na wiele
> wiele godzin. Jest on transparentny w zasadzie.

Czy to puder (podkład) czy dodatek do pudru/podkladu?
Pamietasz moze cene?

Pozdr!
Ania

16. Data: 2007-01-31 23:09:08

Od: "Li" <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Tu jest to cudo nawet na obrazku:
http://www.wizaz.pl/produkty/baza/produkt.php?produk
t=7711

Bylam w Warszawie w ostatni weekend uzupelnic zapasy oraz pohasac na
przecenach i w Galerii Centrum kupilam go za 36 zl.

Pozdrowienia

17. Data: 2007-01-31 23:16:41

Od: "Li" <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Zmiekna latwo, tylko podpytaj co i jak i kiedy sa makijarzystki na zmianie w
sklepie - one nie zawsze sa a jak sa, to maja przy tym rozrywke :)
Wyprobowane.

Powodzenia i pieknych zdjec slubnych Ci zycze :)

lekkie loki
pytanie do "dużobiuściastych" ;-)
Czy warto zdecydowac sie na zmiane koloru wlosow?
Kupiłam sobie
kapiel w rumianku?